DET JEG LIKER BEST

Categories Ikke kategorisert

Som dere kanskje har sett på Snapchat (sofieeec), så har jeg vært på IKEA i dag. Jeg har ikke bare vært på IKEA, men overalt i Oslo også. Nå som det begynner å bli høst er det viktig å bytte ut litt av interiøret i leiligheten, så derfor har jeg shoppet litt i dag. En liten og veldig rar funfact om meg, jeg bruker heller pengene mine på interiør enn klær, det er så moro. Jeg kjøper faktisk interiør 3-4 ganger i uka, det er egentlig ganske flaut å innrømme. Jeg har faktisk fått høre de siste årene at jeg burde bli interiørarkitekt, men jeg vet ikke helt. Såå flink føler jeg ikke at jeg er. Jeg bare er over gjennomsnittet glad i å ha det hyggelig rundt meg. Det er vel grunnen til at jeg har brukt nesten 10.000 !!! kr i dag. Det skal sies at jeg har kjøpt noen møbler også, og det er jo ikke akkurat billig. Når jeg har skrevet ferdig dette innlegget tenkte jeg å fikse leiligheten, så skal jeg ta før og etterbilder sånn at jeg kan vise dere imorgen. Jeg har kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på SÅ LENGE. Jeg kan ikke vente med å vise dere <3

Jeg får ofte spørsmål om hvor jeg pleier å dra ut i Oslo, og hvor man kan treffe meg på byen. Skal jeg være ærlig med dere så har jeg kun testet ut et fåtall av utesteder, så jeg har hengt mest på NOX og Lawo Terrasse. Jeg har prøvd Sirkus et par ganger, men det synes jeg var helt grusomt kjedelig. I dag skal vi teste ut noe nytt, et utested som heter VU? om jeg ikke tar helt feil. Kanskje vi sees der? Ha en fin lørdag alle sammen <3

5 kommentarer

5 thoughts on “DET JEG LIKER BEST

  1. Dette er siste gangen jeg klikker meg innpå denne bloggen her – siste gang jeg bidrar med et øre til den grusomme personen du er.
    Nei dette handler ikke om innlegget du nylig la ut, dette er generelt en kommentar for det du har skreve/publisert de siste ukene.
    Når sant skal skrives og sies, har jeg ALDRI likt deg. Verken som paradise hotel deltaker, blogger eller person (den du fremstiller deg for å være på bloggen). Vi alle kan klikke oss innom toppbloggere av ren nyskjerrighet eller kjedsomhet. Det siste du har levert på bloggen din er bare rent provoserende, spesielt dette om likestilling. Jeg ønsker ikke å uttale meg mer om den likestillingsdebatten din, for IKKE et forbanna argument fra din side er saklig, holdbardt eller relevant.
    Moten kommer til å gå så LEI deg snart … og jeg blir trist på hans vegne…
    Du er et ELENDIG forbildet.
    Bloggen din bør nedlegges!

  2. Veldig enig med deg, mye kjekkere å bruke penger på interiør 🙂 Jeg studerer selv til å bli interiørarkitekt nå og kan virkelig anbefale det. Jeg har også tenkt at jeg ikke er flinkere enn andre, men det er jo nettopp derfor man studerer det;) Men jeg skjønner også godt om du bare vil ha det som hobby. Uansett gleder jeg meg til å se før/etter-bildene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *