DETTE LIKER JEG MED FORHOLDET MITT

Categories Ikke kategorisert

♥ Jeg elsker at vi er så like, og likevel får det til å funke så bra. Begge har en veldig sterk personlighet, samtidig som begge ELSKER å ha rett. Alt tilsier vel egentlig at vi burde krangle masse, men vi krangler faktisk svært sjeldent. Vi er veldig flink til å respektere hverandre og møtes på midten. Det liker jeg <3 

♥ Vi har det veldig morsomt sammen. Jeg føler Morten er min bestevenn samtidig som han er kjæresten min. Vi ler alltid sammen, og har vår egen kjempe sære humor. Jeg elsker å tilbringe tid sammen med han, det gjør meg alltid så lykkelig.

♥ Jeg er en veldig stresset person, som dere kanskje vet. Det er typisk meg å stresse over ting, og hver gang jeg er stresset sier alltid Morten “men lillevenn”. Av en eller annen merkelig grunn roer det meg alltid ned. Det er så koselig å bli kalt det, haha. Jeg føler meg plutselig bare så liten og trygg, det er kjempe sært. 

♥ Vi går kjempe godt overens med vennene til hverandre, noe som er så viktig. Det er dessverre ingen selvfølge at man nødvendigvis liker vennene til kjæresten, men det gjør vi begge. Det hadde vært veldig kjipt om det hadde vært motsatt, for vi begge prioriterer vennene våre veldig mye. Det er også viktig for meg at mine nærmeste går godt overens med kjæresten min, så jeg er evig takknemlig for at alle venninnene mine digger Morten. 

♥Begge er spontan. Dette er SÅ viktig for meg, for jeg er så utrolig spontan og rastløs selv. Når vi dro til Roma spurte jeg Morten dagen før vi reiste ” Være med til Roma?” Han nølte ikke engang, og takket ja til å være med. En time senere hadde vi bestilt flybilletter og hotell. Nå skal vi snart reise til Bali og en liten tur innom Dubai, før vi skal til New York i desember. 

♥ Han forstår at jeg har mye å gjøre. Jeg tror ikke det er alle gutter som hadde godtatt at jeg bruker så mye tid på bloggen, og mindre tid på han. Morten forstår at dette er jobben min, og klager derfor aldri. Istedenfor å klage så hjelper han meg utrolig mye, og det setter jeg stor pris på <3 Han har redigert videobloggene mine, han tar så og si alle bildene mine, redigerer bildene mine (ofte) og skriver innlegg for meg på dager jeg ikke har sjans selv. Verdens beste kjæreste sa du?

17 kommentarer

17 thoughts on “DETTE LIKER JEG MED FORHOLDET MITT

  1. Du har lagt ut dette innlegget sånn 5 ganger bare med ulike formuleringer og titler… Er sikkert greit for de som ikke er faste lesere, men for oss som er det så var ingenting av dette nytt haha 🙂

  2. Skjønner godt at hun vil dele det når hun har det så fint! Jeg elsker å høre om dette 🙂 Stå på!

  3. Hei Sofie.
    Veldig fint innlegg. Lurte bare på om du og Martine skulle ha klessalg i morgen? Har allerede lagt det inn i kalenderen min, og siden det er så lenge siden du har skrevet noe som helst tenkte jeg det var greit å spør.

  4. Kan dokk laga ein yt video der dokk har try not to laugh challenge(fortelle hverandre vitser)?

  5. Er så glad for at du har så fantastiske personer i livet ditt. Det fortjener du virkelig!

  6. Anonym: Hei! Det har blitt noen problemer med lokalet, så ser ikke ut som vi får det til imorgen likevel 🙁 Vi skal finne ny dato så kjapt som mulig. Oppdaterer dere på bloggen når jeg vet alt 100%

  7. Trine: Hei Trine <3
    Det har blitt noen problemer med lokalet, så ser ikke ut som vi får det til imorgen likevel 🙁 Vi skal finne ny dato så kjapt som mulig. Oppdaterer dere på bloggen når jeg vet alt 100%

  8. Aå fint at han hjelper deg så mye med bloggen. Men bare pass på at du hjelper han like mye tilbake med hans jobb. Hvis jeg forstod det riktig så var dette en av grunnene til at sraad og Pierre slo opp fordi han følte at han ga mye av seg uten å få tilbake. Jeg sier ikke at forholdet deres er slik, men bare vær obs ettersom det er så lett å glemme seg innimellom 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *