MINE SKJULTE FACEBOOK-BILDER

Categories Personlig

En to år gammel selfie. 

Min første selfie med min første Iphone. Husker dere Iphone 3G? haha

Litta selfie før en fest. Visste dere at jeg festet mer som 16-åring enn hva jeg gjør nå? haha. Savner tiden med hjemmefest <3

Her fikk vi være med de kule gutta på rulling. 

Her hadde jeg akkurat bestått teorien, herregud for en lykkefølelse. Jeg husker jeg kom ut av lokalet å hylte av lykke, så sto det en stakkars gutt utenfor å gråt. Han hadde nok mest sannsynlig ikke bestått, så kom jeg hylende ut. Stakkars, haha. 

Dette var i starten av vennskapet til Julie og meg. Liten funfact: Julie likte meg ikke i starten, haha. 

Dere aner ikke hvor fornøyd jeg var med denne selfien. Rett etter at jeg hadde tatt bildet kjappet jeg meg å laste det opp som profilbilde på Facebook.

Hva skjer med leppestiften her? haha. På dette bildet var jeg faktisk 18 år gammel. 

19 år gammel. Forandret meg litt på bare et år? haha

Nyttårsaften 2015 <3

Dette bildet var veldig morsomt å finne. Jeg hadde skrevet et innlegg som ga meg 736 lesere, aner dere hvor stolt jeg var? Ting har virkelig forandret seg. 

En hyggelig sommerdag i Trondheim <3

Dette er tatt i Santorini i 2015.. Santorini er virkelig det fineste stedet jeg noen sinne har vært. Jeg er ganske sikker på at jeg skal tilbake dit neste sommer. 


Vi tok båt fra Santorini til Paros, som er det verste stedet jeg noen sinne har vært. Det er skikkelig familiested, og resturantene stenger rundt 12.00 hver kveld. 

71 kommentarer

71 thoughts on “MINE SKJULTE FACEBOOK-BILDER

  1. du har virkelig alltid vært et nydelig menneske. <3 snille øyne og pent smil! det er sjarm det

  2. En to år gammel Sofie? Vet ikke hva som ble skrevet feil under det første bildet, men det hørtes litt rart ut😂

  3. Hmm… hvis jeg ikke husker feil så hadde nok ikke iPhone 3G frontcam så det er vel umulig å ha tatt en «selfie» med den tlf. Gjør litt research neste gang, haha neida.

  4. Du er fin uansett hvordan håret ditt ser ut❤️❤️
    Du er nydelig❤️Elsker deg❤️

  5. Jeg synes absolutt at du kler blondt best! Jeg synes du er finest med blondt hår om vinteren, fordi da har du ikke den brunfargen på huden som gjør at det mørke får frem sin beste side. Samtidig som at hvis du skal til syden, så er det større fare for at det mørke håret skal bli stygt etter mye sol, enn det blonde kommer til å bli.

  6. Synes du skal stripe håret ditt i tynne lyse striper! 🙂 selv om håret ditt er slitt så er det jo bare å være flink å kure det i etterkant, også stusse det litt! Blond er virkelig din farge, just saaaying 😀

  7. Jeg syntes du var pen med det håret du hadde på ph, det du har nå syntes jeg er var litt mørkt for deg

  8. Ha håret sånn som det er nå eller blondt❤️Liker det sånn som det er nå og sånn som på ph😻

  9. Jeg syntes du er utrolig pen uansett ! Men det aller fineste til deg syntes jeg er blondt hår med litt mørk etter vekst. Sånn du hadde på pH. Det kledde du virkelig godt ❤️ Det passer også veldig bra til fargene dine !

  10. Du kler blondt best 😍 Men Sofie, du er utrolig vakker akkurat som du er, uansett hårfarge ❤️

  11. Syntes du kler blondt hår aller best, men om du ikke kan farge det blondt igjen så syntes jeg heller at du bør holde det brunt❤ fin uansett da💕

  12. Selvom det er lenge siden, så syns jeg det bildet av deg fra da du var 19 år med mørkebrunt/svart hår var sååå fint!!

  13. Fin akkuratt som du er! Farga håret 1000 ganger sjøl,
    mest fra lyst til mørkt og tilbake osv. Det som sliter…
    men du kler alt! Dritfint med svart❤️

  14. Blondt med mørkt i bunnen slik du hadde det. Det kledde du utrolig godt.😍 Finest med det syns jeg:) Og ja det er bare til og Kure det masse.😊 Du må ikke bli mørkere..

  15. Du er finest blond, helt klart. Akkurat slikdu hadde det, var fineste blond fargen. Med mørk bunn.

  16. Jeg syntes du burde bestemme selv om hvilken hårfarge du har! Jeg syntes du er pen uansett! Du er et stort forbilde og jeg ser veldig opp til deg!❤️❤️Håper du leser denne kommentaren! Mvh Julie 12år

  17. Uten tvil sånn du hadde det på PH! 🙏 Tilbake til blond! Jeg forgudet håret ditt sånn det var da og ble så lei meg når kjæresten din ville at det skulle bli mørkt! Fint og pent nå men blond var virkelig din farge!

  18. synes du burde farge håret så det bli likt det første bildet, det var såå utrolig fint<3

  19. Fine bilder selvom kvaliteten på noen var hakket værre enn vi er vant med i dag<33 kanskje baylage hadde kledd deg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *