VLOGG // EN DAG I MITT LIV

Categories Videoblogg

Dette har vært en veldig etterspurt video, og endelig er den ute. Jeg bestemte meg for å vise dere en typisk dag i mitt liv. Kanskje det ikke er helt som forventet? Etter at 1000 stykker screenet at jeg skulle teste sjokoladepizza bestemte jeg meg for å ta den med på vloggen. Det var veldig delte meningen rundt den, og Andrea og jeg ble langt i fra enige. Sjekk ut videoen så får du se hva vi synes!

{

Trykk på bildet for å komme til videoen. Husk å følg meg på Youtube HER for å være den første som får se videoene mine. Du kan også følge Morten HER for masse kule reisevideoer som vil komme fremover <3

8 kommentarer

8 thoughts on “VLOGG // EN DAG I MITT LIV

  1. Morsom video, men du skal ikke prøve å være litt mindre utseendefiksert? Du sjekker omtrent sminke, hår og ansikt hele tiden.. Takk for testen av pizzaen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *