EEEEENDELIG!!!

Categories Reise

Caffe Italia. 79 Boulevard du Montparnasse, 75006 Paris, Frankrike ( ANBEFALES)


Skjer – Zara // Bukse – Levis // Genser – Gina // Sko – Nike

Akkurat nå befinner vi oss på flyplassen og er snart på vei tilbake til Norge igjen. HERREGUUUUUD som jeg gleder meg til å komme hjem, jeg får ikke sagt det nok. Jeg har aldri gledet meg til å komme hjem før, men denne gangen er det virkelig annerledes. Jeg kan seriøst ikke vente, dette blir såå digg. Jeg savner Andrea, Celine, Trondheim, mamma, norsk mat, og ja.. ALT. Ikke for å snakke om min egen seng, treningsrutiner og sunn mat. Dere aner ikke hvor lykkelig jeg er nå. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne dele denne lykkefølelsen med dere, for den er utrolig deilig. I tillegg er det en veldig spesiell person som er hjemme hos meg akkurat nå. Jeg gleder meg så til å se han, det skal bli SÅ godt <3 Klarer dere å gjette hvem det er? 🙂 

Dette er forresten bilder fra søndagen vår, der vi gjorde noe jeg ALDRI har gjort på ferie før. Vi sov lenge, dro ut for å spise litt, for å se på serie resten av dagen. Jeg stresser alltid med å få gjøre mest mulig når jeg er ute å reiser, men denne ferien har virkelig vært annerledes. Det ble nok Paris for meg, og det har nok mye med at vi var her i hele 9 dager igjen. Takk for meg Paris. SNAKKES ALDRI 😀

15 kommentarer

15 thoughts on “EEEEENDELIG!!!

  1. Er det kevin? Elsker bloggen din! Håper på å møte deg engang hilsen jente på 12 år❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *