UKENS SPØRSMÅL// FLYTTE, SAMBOERSKAP OG FORHOLD

Categories Personlig

Hvor lenge skal du ha åpen Snapchat?
Det vet jeg faktisk ikke. Når jeg føler for å stenge den igjen 🙂 Jeg heter forresten Sofieeec på Snapchat 

Hvordan var ditt førsteinntrykk av Andrea?
Førsteinntrykket av Andrea var kjempebra. Vi gikk godt overens fra første sekund, og hadde så mye å snakke om <3

Skal du og Morten flytte sammen?
Etterhvert skal vi nok det, men det er enda leeenge til.

Hvilken årstid liker du best?
Sommer helt klart. Men nå har jeg begynt å like vinteren skikkelig godt, noe som egentlig er ganske merkelig. Jeg liker vanligvis ikke vinteren, haha!

Hvor gammel er du?
Jeg er 22 år, snart 23 🙁

Vil du helst bo med Andrea eller Morten om noen år?
Akkurat nå trives jeg veldig godt å bo med Andrea, og kunne ikke tenkt meg å bo med noen andre. Jeg tror også det er mange år til jeg skal flytte inn med Morten, da jeg ikke synes det er noe å stresse med. Så jeg vil nok bo med Andrea om noen år 🙂

Hvem er dine kjendisidoler? 
Godt spørsmål, jeg har egentlig ingen kjendisidoler. Jeg digger Kendall Jenner da. Jeg synes det er utrolig kult at hun klarer å være så naturlig, når hele familien hennes har operert alt som er. Hun er jo helt klart den peneste også, så virker hun så god. 

Blondt eller brunt hår? 
Blondt helt klart. Jeg trodde jeg kom til å like brunt best, men det eneste jeg har gjort er å savne det blonde håret mitt 🙁

Når kommer du til Tromsø?
I desember engang. Skal ferie jul der. 

Føler du ikke det er litt slemt mot Morten å tenke på å flytte til en helt annen by?
Slemt vil jeg kanskje ikke si at det er. Det er jo kjærestepar som flytter til hver sin side av jordkloden, og likevel får det til å fungere. Hadde Morten virkelig hatt lyst til å flytte til Bodø igjen, så hadde jeg aldri nektet han å gjøre det. Jeg hadde nok ikke blitt med, da jeg absolutt ikke ønsker å bo i Bodø. Vil man virkelig være sammen så får man det til å fungere uansett hvor man bor. Uansett hva som skjer i fremtiden så skal vi finne ut av dette sammen, og bli enig om hva man gjør. Jeg har en jobb der jeg kan reise masse og egentlig bo hvor jeg vil, så vi kommer til å se hverandre masse uansett. 

Har du og Morten noen gang vært i en dårlig periode? Der en av dere for eksempel har vært utro?
Dårlig periode har vi selvfølgelig hatt, noe som er helt normalt i et forhold. Ingen forhold går bare oppover, det er en berg og en dalbane. Men det har aldri vært så dårlig at vi har tenkt å gjøre det slutt, eller vært utro. Det er vel mer det at vi har vært litt lei hverandre, og har hatt lettere for å begynne å krangle. Vi er jo sammen hver eneste dag, så det er kanskje ikke så rart vi blir litt lei? Vi er alt for avhengig av hverandre, haha. 

Har du anmeldt kommentarer før?
Ja, det har jeg 🙂 Jeg tar mange av kommentarene mine seriøst. og jeg blir oppriktig bekymret over hva enkelte mennesker får seg til å skrive. Slike kommentarer skal taes på alvor synes jeg. 

Har du godt forhold til foreldrene til Morten?
Ja, det vil jeg si. Nå har jeg ikke møtt de på kjempelenge, men jeg føler fortsatt forholdet er det samme. De er veldig åpne og imøtekommende, og tar alltid så godt vare på meg når jeg er på besøk. Det er alltid like koselig å være der 🙂 Vært veldig heldig med dem. 

Hei. Jeg er fra Trondheim, og hører kanskje derfor litt mer enn hva andre gjør. Jeg skal ikke nevne navn, men hadde du kjæreste da du reiste til Mexico?
Hehe, det regner jeg med! Kjæreste hadde jeg ikke, da vi gjorde det slutt sommeren 2016. Vi hadde likevel veldig god kontakt, og jeg bodde så og si hjemme hos han. Jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg trodde at vi kom til å bli sammen når jeg kom hjem, men livet blir ikke alltid slik man tror. 

Hvor fikser du vippene dine? 
Lashes by Kasja. Jeg har prøvd et par steder i Oslo, og ingen har gjort meg så fornøyd før. Hun er den flinkeste dama i Oslo, lover <3 Jeg har også prøvd mange av de andre ansatte som jobber der, og alle har gjort meg kjempefin. Det er så viktig at vipper ser bra ut, og at du er i gode hender for å ikke ødelegge de. Dette er det rette stedet å gå om du ønsker å bevare vippene dine og å få et fint resultat 🙂

31 kommentarer

31 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL// FLYTTE, SAMBOERSKAP OG FORHOLD

  1. Over her: Fordi det er ganske unormalt å stikke fra typen sin for å være med på PH og så bare “heihei skal vi være sammen igjen”, TROR jeg nok hun mente.
    Jeg vet ingenting om dette så hva som skjedde og ikke er utelukkende 🙂 Så lenge livet ditt er fint nå er vel det viktigst. 💗 Ha en nydelig helg!

  2. Hår fargen din her var virkelig smashing! Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke bleket det lysere men beholdt det slik som her. Den va nydelig! Bruker du tape extentions?

  3. det finnes svea jakka uten ekte pels no🤙🏼så om hu har hadd med pels så har det mest sansynlig vært fake

  4. Men svea støtter pels, og de har andre jakker med pels? Lurer bare på om du tenker noe om det? Og hvorfor bruke en jakke hvor flere av de andre jakkene dems har ekte pels

  5. Det er ikke pels på alle sveajakkene, men tror det er dun inni alle, så er vel teknisk sett ikke «pelsfri» jakke. Skal ikke påstå at det er ekte dun inni alle, men jeg hadde en parkas som ikke hadde ekte dun og en sveajakke uten ekte pels, å etter det jeg kunne merke på den antar jeg det var dun inni den. Hvordan behandlingen av fugler med dun er aner jeg ikke, så skal ikke uttale meg om det er dyremisshandling.

  6. Uansett om Svea jakken din ikke har ekte pels så er de andre Svea jakker som har ekte pels,å da støtter jo du Svea med å kjøpe jakkene dems

  7. Uansett om pelsen på jakken din er ekte eller ikke, så er det ikke til å skyve under en stol at Svea er et merke som bruker ekte pels på noen av jakkene sine. Dermed vil, etter min mening, penger til Svea også være penger til pelsindustrien. Rett og slett fordi du støtter et merke som bruker pels.

  8. Om man kjøper en SVEA jakke, så støtter man produksjonen til hele bedriften. Dessuten så inneholder de jakkene dun, og hvor kommer det fra? Produksjonen av dun er ikke akkurat bedre enn produksjonen av pels.

  9. Anonym: Jeg kjøpte Svea sin jakke for at den ikke hadde pelskrage. Det er dessverre vanskelig å være helt perfekt hele tiden. Har du og de andre noen artikler på dette med SVEA? for når jeg kjøpte den leste jeg at det var en OK og dyrevennlig jakke. Kanskje jeg har gått på en skikkelig smell, men da vil jeg veldig lese mer om dette, om du har noe 🙂

    Når det kommer til dun, så vil jeg gjerne spørre deg. Har ikke du dun i hodeputen din og dyna de?

  10. Hesten du la ut bilde av på Snapchat som hoppa heter en Emmet? Ligner veldig på en ponni på stallen

  11. Synes du kler blondt hår best! Men forstår ikke helt, på paradise var jo det blonde håret ditt langt og tykt, også på alle bilder.. men da du farget håret brunt så det ut som det var veldig tynt og knekt overalt.. det skal jo gi motsatt effekt når man farget det brunt igjen..brukte du extensions når du hadde lyst?
    Og vil bare anbefale deg å ha brunt hår til det er tykt og langt igjen, hilsen ei som ødela og knakk helee håret med bleking… tok meg bare 1 år før det var tykt igjen da jeg farget det brunt. Men ble aldri tykt det året jeg hadde blondt.

  12. Fordomsfull fordi man ikke vill bli for mye assossiert med en ph deltager? Feiler det deg? Det kan gå utover jobb og privatliv .. noe som betyr ganske mye for mange per dato.

  13. Anonym: HAHA. Om sjefen din og familien din ikke vil være med deg pga en PH-deltaker så er det vel de det er noe galt med 🙂 les hva du selv skriver, selvfølgelig er det å være fordomsfull

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *