NY HUND OG LEILIGHET

Categories Personlig

Som dere kanskje har forstått på bloggen så er jeg veldig forvirret når det kommer til fremtiden min. Eller fremtiden min er vel ganske bestemt og planlagt, men det er jo selvfølgelig et par ting jeg er usikker på. Blant annet hvor jeg vil bo. Jeg måtte jo selvfølgelig finne meg en kjæreste som var fra Bodø, måtte jeg ikke? Jeg er jo veldig glad og takknemlig for at jeg har møtt denne sta nordlendingen, men det kommer til å bli problematisk når man skal bosette seg. Vi er jo fra to helt forskjellige byer, men alt løser seg vel til slutt. Vi finner en løsning som funker for oss begge. 

Jeg har likevel tenkt litt på hva jeg vil innen neste år er over, og to av de tingene finner dere svar på i denne overskriften. Jeg skal begynne å spare masse nå for jeg har veldig lyst å kjøpe min egen leilighet. Det er unødvendige å bruke masse penger på å betale ned andres lån, istedenfor mitt eget. Så jeg har derfor bestemt meg og har nå som mål å kjøpe leilighet innen 2018 er over. Det som blir spennende å om jeg faktisk klarer dette, men det hadde selvfølgelig var moro. 

Det jeg også har bestemt meg for er å slutte å reise så mye, og begynne å slappe litt mer av. Helt ærlig tror jeg at jeg kommer til å gå på veggen om jeg forsetter slik. I og med at jeg skal ha et roligere år passer det godt å skulle kjøpe seg en ny hund. Jeg har lenge planlagt å skaffe en til. Jeg vet at om jeg kjøper en hund etter Celine er borte, vil jeg bare sammenligne. Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å få en like fantastisk hund som Celine noen gang, og kan derfor ikke kjøpe en hund jeg kommer til å sammenligne med henne. Så jeg vil derfor ha en ny hund 🙂 Det blir spennende å se om dette faktisk skjer i løpet av neste året, livet mitt endrer seg jo hvert sekund, så dette kan bli spennende. 

26 kommentarer

26 thoughts on “NY HUND OG LEILIGHET

  1. Sparer du på BSU konto?
    Sparer du penger til leilighet av de pengene du får fra bloggen?
    Hvilken bank har du? Er du fornøyd?
    Plz svar.
    Jeg har skandiabanken og er veldig fornøyd.

  2. Vil du skrive et innlegg om deg og Morten? Det virker som om du ikke er så forelsket i han, og at det mest er trått at du har han.. du skriver mye om x?en, men ikke Morten.. alle andre bloggere skriver så varmt om sine kjærester. Bare lurer på hvor dere står nå.

  3. Jeg vil takke deg for å gi meg en perfekt søndag! Har spart utrolig masse inlegg fra bloggen din for å kunne lese de i dag. Så nå sitter jeg å drikker vann, spiser tørket aprikos, hører klassisk musikk og leser bloggen din. TAKK FOR Å HA GITT MEG EN PERFEKT SØNDAG<3

  4. Hvorfor har du så heftig formue?? Eier du noe? Jeg har ikke søkt deg opp,så jeg vet ikke, bare så noen på snappen din hadde stilt deg spørsmålet, men jeg finner ikke svaret noen plass…

  5. Hvorfor sier for 3-4 innlegg siden at du skal bo med andrea i maaange år til, og nå sier du har det kommende skal du kjøpe ny leilighet?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *