MIN BUCKET LIST

Categories Personlig


Jakke og skjerf – Zara // Kjole – Bikbok // Sko – Nelly

MIN BUCKET LIST

♥  Selv om jeg har både flyskrekk og høydeskrekk skal jeg helt klart hoppe i fallskjerm engang. Jeg var veldig nære på å bestille dette i Dubai, men jeg klarte selvfølgelig å feige ut. 

♥ Reise til alle landene og byene jeg vil oppleve og se. Jeg skal for eksempel innom nesten alle øyene i Hellas og Italia. Jeg vil besøke store deler av USA og Afrika. Jeg har mange reiseplaner fremover, som jeg gleder meg til å dele med dere. 

♥ Bo i utlandet. En eller annen gang i løpet av livet SKAL jeg bo i utlandet, det er noe jeg er helt sikker på. Mest sannsynlig USA. 

♥ Produsere noe eget. Nå har jeg min egen blogg og min egen plattform, noe som er drit kult. Det stopper selvfølgelig ikke her, for jeg har veldig lyst til å starte et eget merke. Siden jeg var liten har jeg hatt lyst til å skrive bok, og jeg begynte faktisk i dagbøkene mine for mange år siden. Jeg føler likevel det er litt “oppbrukt” nå i bloggverden, så jeg vil finne på noe helt nytt 🙂 Hva det blir får vi vente å se, det er uansett mange år til. 

♥ Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg har alltid tenkt at jeg skulle date en jente. Ja jeg er hetero, men jeg er ekspert på å ville teste ting jeg vet jeg ikke kan. Om det gir noen mening? Jeg har aldri følt meg tiltrukket av en jente før, og vet derfor at jeg ikke kan falle for ei. Det virker derfor ganske umulig å faktisk skulle date da. Jeg er bare sånn som føler at man må prøve det meste når man er så heldig å ha fått sjansen til å leve. Dette punktet gir ingen mening, jeg vet. Jeg kan jo ikke date noen nå, og behovet for å date noen er heller ikker der. Men ja, jeg gir meg nå for dette ble bare teit og rotete. 

♥ Lære meg engelsk/amerikansk flytende. Jeg er så lei av å ikke kunne engelsk 100%, det er så fint med de menneskene som snakker dette flytende. En dag skal det bli meg, når jeg orker å lære meg det vel og merke. 

♥ Møte Justin Bieber. Dere vet at jeg har sagt i mange år at jeg kom til å bli en toppblogger? Jeg tror 100% på det at man kan få til AKKURAT det man vil her i livet, og derfor vet jeg at jeg en dag kommer til å møte Justin Bieber. Jeg har vært fan i så mange år, jeg MÅ møte han. Jeg gleder meg til å fortelle dere på bloggen når den dag kommer 😉

♥ Kjøpe drømmehuset med utsikt over havet. Jeg skal ha et fantastisk fint og stort hus rett ved havet, som har en helt utrolig utsikt. Jeg skal også ha masse designer møbler som jeg allerede har plukket ut. 

♥ Gifte meg. Selv om det ikke er noe som frister akkurat nå, så virker det likevel så nydelig. Jeg skal ha en skikkelig prinsessekjole, leie et utrolig fint lokale, ha masse god mat og kaker. Så vil jeg kanskje ha bryllupet mitt i utlandet 🙂 Bryllupsreisen skal helt klart være til Maldivene, noe annet hadde vært uaktuelt. 

♥ Møte ville dyr. Jeg har SÅ lyst å dra på Safari der jeg kan møte ville dyr, det har vært en drøm i så mange år. Tenk å kunne se en løve eller en elefant i virkeligheten? Jeg tror faktisk jeg kommer til å gråte meg ihjel når den dagen kommer. 

♥ Gjøre en forskjell. Jeg har veldig lyst til å hjelpe barn og dyr. Jeg kunne faktisk tenkt meg å reise til et land der det er mye fattigdom og sult, og dette er noe jeg kommer til å gjøre. Jeg vil samle inn masse klær før jeg reiser og på en eller annen måte samle inn penger også.

♥ Jeg skal enten starte eller jobbe på et dyrehjem i utlandet. 

40 kommentarer

40 thoughts on “MIN BUCKET LIST

  1. Det virker kjekt å reise på safari, eg har berre sett løver i dyreparken i Kristiansand, men da som er sjukt er at dei har ikkje det jaktinstingtet som dei i det fri har siden dei er avlet på ein annan måte.
    Frå Elisabeth

  2. Du har vel sett en elefant og en løve i virkeligheten vel?? Enten på cikus eller i en dyrepark?? Du kan vel ta et engelsk fag på høgskolen der du kan lære seg skikkelig engelsk vel?? Tenker du og date en jente etter at du har gjort det slutt med Morten en gang i fremtiden??… Virker nesten som at det er det du mener, men ikke vet jeg..;) Den var nesten litt skuffende..:( Stakkar Morten, viss han leser det…😀

  3. Man ser tydelig at leppene dine har vokst i det siste. En venninne av meg møtte deg også på Akademiklinikken, så hvorfor holde det skjult? Når skal du innrømme at du har tatt fillers som er helt åpenbart?

  4. Anonym: Jeg har ikke super store lepper, men det å si at jeg har små lepper er helt sykt i mine ører. Er jo mennesker som deg som skaper press. Som jeg har skrevet tidligere på bloggen så ble jeg faktisk nektet å ta restylane den lille perioden jeg var usikker på leppene mine, for at jeg hadde så store naturlig. Så at du setter standaren for hva som er smått og ikke er bare helt feil 🙂

  5. Anonym: Du leser jo på hele kommentaraen at den er skrevet for å såre 🙂 Har aldri sagt at det er feil med små lepper. Synes bare det er dumt at mennesker som denne personen skal komme å sette griller i hodet på unge jenter på hva som er “smått” og ikke 🙂

  6. For du er ikke med på å lage utseende press 🤣 unnskyld men nei du hr ikke «store» lepper helt vanlige.

  7. Som for eksempel det du nettopp la ut på snap😂 alle kan fake «store» lepper på bilder 😌 sånn btw

  8. Store eller små lepper har jo ingenting å si. Det å si at Sofie har små lepper vil si at jeg som sitter og skriver dette ikke har lepper engang. Men så lenge vi er fornøyde me oss selv er jo det det beste? Og det at hun var usikker på om hun ville fylle inn leppene, men hun lot være å gjøre det fordi hun var fornøyd(følte ikke behovet). Da hjelper det ikke at du skal komme og hakke på ting folk er usikre på.
    Du er nydelig Sofie, stå på❤️

  9. Anonym: Jeg vil nok tro at du har mer enn nok leppe! Var akkurat derfor jeg valgte å svare denne personen, for da vil folk med mindre lepper føle seg dårlig! Ikke greit spør du meg 🙂

    Tusen takk for det <3

  10. Kilroy foreksempel har mange bra steder man kan jobbe frivillig med dyr! Anbefaler deg å se på det! Men husk å gjør research på om at det ikke er noe form for cruelity bak det, at dyrene ikke er fanget for at vi skal “passe på dem”, men at de foreksempel er reddet fra fangenskap eller noe, og heller lever på et sanctuary i naturlige omgivelser 🙂 vil tro det er en fantastisk opplevelse!

  11. Hva engelsken angår, så skriver jeg alle notater, etc, etc, -kort sagt alt som ikke er beskjeder til andre nordmenn på engelsk, jeg leser bøker, blader, etc på engelsk, og har satt språkinnstillingene på PC, tlf & nettbrett på engelsk (bare pass på å stille keyboardet til norsk). Nå gjør jeg det for å beholde språket flytende, men begynte for å gjenopprette det jeg merket jeg hadde mistet. I tillegg til å praktisere språket (hvilket jeg vil tro du gjør på reisene dine), er dette en glimrende måte å forbedre/vedlikeholde språket på.
    En liten bakdel med å fokusere på en flytende engelsk, er imidlertid at det går litt utover norsken ved at de fleste glemmer ord oftere enn før. Selv har jeg imidlertid vurdert dette for en liten pris å betale, men.. 🙂

  12. Ser ikke helt hva som var negativt med den kommentaren? Det var vel et svar på kommentaren over at du ikke hadde hatt Restylane. Det var kanskje ikke helt topp skrevet, men syns ikke den var noe negativ. Ingenting feil med små lepper – regnet med at anonym skrev det for å få frem et poeng. 🙂

  13. Anonym: Synes bare ikke man skal rangere leppene til andre som “små” eller “store”. Jeg får meldinger og kommentarer daglig av unge jenter, og det er akkurat derfor jeg reagerer sånn når folk kommer med slike kommentarer 🙂 Du ser jo kommentaren over her, som automatisk følte at hun hadde små lepper om mine er små

  14. Liker det at folk vet bedre en deg på ting, uvitne på det at det finnes lip plumer og det går an å ha munn sår som er veldig vanlig å få nå som det blir kaldere ute haha 😂 blir oppgitt på folk sine vegne 😂😂

  15. Skjønner ikke hva som er galt med de som sier at du har små lepper.. Jeg syns ærlig at du har veldig fine lepper, de er helt passe størrelse <3

  16. Reiste på safari i Afrika med Kilroy for noen år siden. Var veldig spesielt og helt nydelig å se de ville dyrene. anbefales veldig

  17. Du har naturlig veldig fine og pene lepper. De er mer enn fyldige nok, og passer til resten av utseende ditt.
    Merkelig at noen skal definere hva som er smått og stort. For det oppleves helt forskjellig fra person til person. Og hva så, om de hadde vært enten store eller små? Det definerer ikke om de er pene eller ikke. Finnes store lepper som er mindre pene, og mindre lepper som er kjempe elegante og pene. Dette gjelder alt. Skjønnhet kommer i ulike former og fasonger. Og ingen fasit på hva som er det vakre.
    Føler de er missunnelige de som kommenterer på en slik måte at intensjonen bak kommentaren er for å såre og tro at det er sant. En slags manipulering, egentlig. De er så usikre selv, at det på en måte “gleder” dem å prøve og få en annen de ser opp til eller misunner (som er deg i dette tilfelle), ned på deres nivå.
    Folkens, vær stolt av dem dere er – innsiden og ut! Vi har alle våres særegenheter, som gjør oss til dem vi er. Greit at ingen er perfekte, uansett – men la oss være vår egen naturlig og individuelle perfekthet da, vel.
    Konsentrer dere om dere selv. Ikke alle andre. Det vil ikke gjøre dere noe bedre, men det motsatte. Ikke sammenlign dere, for vi er alle forskjellige. Takk Gud for det , for så kjedelig om alle skulle vært så og si helt like. Både utseende messig og personlighet. Hva er spesielt med oss da? Hva er igjen av det unike da, noe som bor i hver enkelt av oss?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *