I MORGEN REISER JEG, IGJEN.

Categories Reise

Jeg skulle ikke være hjemme mer enn en uke før jeg måtte reise igjen, er dere sjokkert? Vi som er bloggere under Side2 har en egen gruppe på Facebook, og der fikk jeg kommentarer som “Skal du reise IGJEN, Sofie?” haha.. Jeg kan ikke noe for at jeg er så rastløs, virkelig. Likevel har jeg jo den perfekte jobben til å være rastløs, for jeg kan faktisk reise når som helst, hvor som helst. Nesten. Jeg har møter og avtaler som alle andre jobber, men jeg slipper å sitte fast på et sted, noe jeg virkelig elsker. 

Det jeg ikke har fortalt dere derimot, er at Martine skal være med til Trondheim. Hvor morsomt er ikke det? Alle jentene inne på PH lovet å være med til Trondheim på Cavasøndag (Et arrangement hver søndag på et utested i Trondheim), men tror dere noen har blitt med? Nei. INGEN utenom Andrea. Jeg gleder meg derfor veldig til å ta med Martine på dette, for det er virkelig noe av det morsomste jeg vet. Vi har forresten et lite problem. Hotellet jeg har samarbeid med som jeg alltid sover på når jeg er i Trondheim er fullbooket. Jeg lurer derfor på om noen av dere vet om et bra hotell i Trondheim? 

Jeg synes helt ærlig det er veldig bortkastet å betale for hotellrom, når jeg egentlig kan få det sånn halvveis gratis. Vi må jo skatte av det vi får “gratis” for dere som ikke visste det. Jeg skal jo reise veldig mye fremover, og har jo satt et par ting på ønskelisten som jeg har tenkt å kjøpe, og føler derfor at det er veldig unødvendig å betale for et hotell. Jeg har ikke klart å bestemme meg helt enda for hva jeg skal gjøre, men gjerne kom med tips om du har noen. Finner jeg et hotell som virker veldig bra er det selvfølgelig verdt å betale for. Ellers får vi bare presse oss sammen i en alt for liten leilighet. Det løser seg alltid på et vis 🙂 Nå gleder jeg meg bare til å komme til Trondheim igjen, kanskje vi sees? <3

46 kommentarer

46 thoughts on “I MORGEN REISER JEG, IGJEN.

  1. Du skrev på facebook turen tar 8 timer, og nå har jeg lest innlegget 3 gang. Er jeg helt blind som ikke har fått med meg noe om reiseturen, eller skrev du det ikke i innlegget? xDD

  2. Scandic Nidelven!! Uten tvil. Midt i smørøyet av Solsiden (blomsterbrua som skiller hotellet og Solsiden) og en liten gåtur til midt-byen. De har blitt kåret til å ha Norges beste hotellfrokost 10 år på rad (!!) Venninna mi og jeg bor alltid der når vi tar ei helg i bartebyen👨🏽💃🏽👯

  3. Til deg som kommenterte 20.24! Hun skrev hun skulle ta buss denne gangen.😀 Til Sofie: Har du ringt og snakket med hotellet du har samarbeid med?? Ofte har hotellene en eller 2 hotellrom ledig, selv om det står på nettet at det er fullt:) Eller en switte som er ledig! Er ikke sikkert de har de da, men mange hotellet pleier og ha det:) Så prøv og ring:)

  4. Har hatt respekt for deg som blogger sia eg begynnte å lese den, men detta du skreiv om hotell var veldig bortskjemt/unødvendig å skrive/framstille på den måten! Finnes folk som ikkje har råd til et hotellrom, og du synst det e så undøvendig, og trist at du desverre EIN GANG måååå betale full pris som alle andre, måå kvar gang??? nei vettu ka.. den kunne du spart deg for!

  5. Går du på noen spesiell diett eller kostholdsplan? Kunne du delt hva du spiser i løpet av en dag for å holde deg i så god form 🙂

  6. Har du hørt sangen 22.07.2011? Tenkte sånn på deg da jeg hørte den, hvis du føler du er sterk nok til å høre den anbefaler jeg den virkelig. Både fin og vond på samme tid.❤️ Håper du har det bra!

  7. Anonym: Synd du oppfatter det sånn.. Som jeg skriver i innlegget så er det for at jeg vil spare pengene mine, og jeg synes derfor det er unødvendig å bruke penger på noe jeg egentlig ikke trenger å betale for. Hadde ikke du også synes det? Det er ikke for å tråkke på noens tær, det er for at jeg er på budsjett 🙂

  8. Hvis alle tar seg så nær av at folk tjener mer penger enn dere og får “gratis” goder, hvorfor i helvete har dere klart å stemme på høyre da?? Og dette for andre gang. Gleder meg ikke til den dagen man sitter med gjeld etter å hatt undersøkelser på sykehuset ass. Dere skulle bare visst hvor mye man får “gratis” av å betale skatt, for det er det faktisk i forskjell til hva det vil bli. Fri rettshjelp skal allerede fjernes, noe vi fikk for skatten vi betaler og snart ikke har rett på lenger.
    Så SLUTT for all del å klage over hva bloggere får gratis, for snart må du kanskje betale flere hundre tusen når du havner i ei trafikk ulykke:))))))
    Ble en liten utblåsning her om noe som ikke engang handler om innlegget, hehe. Men lurer så veldig på hvorfor folk ikke kan være glade på hennes vegne. Hun får det bare hallveis gratis + hun har ikke hatt nytte av slike goder i et år enda engang.
    Btw, jeg har nominert deg til årets stjerneskudd i vixen blogg awards. Det synes jeg du virkelig fortjener og håper dere andre også gjør det!

  9. City living schøller hotell! Haha kan kanskje se litt «jalla» ut, men absolutt MYE bedre når vi kom frem til et to-etasjers hotellrom 👏🏼👏🏼

  10. Så kjekt. Dere må kose dere masse 🙂
    Jeg anbefaler dere å leie leilighet på Airbnb. Du har sikkert hørt om det før, men det er en nettside hvor privat personer leier ut sted å bo. Det er mye billigere enn hotel, og hvor digg er det ikke med eget kjøkken, stue, bad og soverom??

  11. Anbefaler deg grand Olav eller selvfølgelig Scandic Nidelven! Grand Olav har kveldsmat/frokost inkludert i prisen og på Nidelven har den beste frokosten. Begge ligger jo fint til i forhold til solsiden og Midtbyen! 🙂

  12. Scandic Nidelven gir deg den beste hotellopplevelse! Anbefaler det virkelig❤️Også skal jeg bare si at på skolen så skulle vi skrive om og presentere vårt forbilde, og jeg valgte deg😉Håper det er greit?

  13. Som nevnt over, Scandic Nidelven anbefales på det sterkeste! Er utrolig fint i tillegg til det ligger meget sentralt, maten er seriøst det beste og ikke minst er servicen på topp 😍 god tur og kanskje vi møtes igjenn 😂

  14. Skjønner godt hva du mener, for det kan fort koste en del å bestille hotell nå også. Du kan godt prøve å ta kontakt igjen med det hotellet du vanligvis sover på, for det kan godt hende de har noe ledig nå. Det skjer kanselleringer i hytt og pine enkelte ganger 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *