BILDER FRA MIN GAMLE BLOGG

Categories Personlig

Som jeg har fortalt dere før så hadde jeg en blogg som het www.sofieeec.blogg.no. Denne bloggen startet jeg i 2011, så dere kan tro det har vært mye rart som har vært skrevet og lagt ut der. Jeg skulle på en måte ønske dere hadde fulgt med siden da, men samtidig ikke. Det hadde jo vært morsomt om dere hadde vært kjent med meg hele veien, og ikke bare nå i voksen alder. MEN jeg skal vel være takknemlig for at den bloggen er borte for godt, haha. 

Som dere vet fant jeg den gamle pcen min, og der hadde jeg en mappe som het “blogg”. Her har dere noen av bildene som lå i mappa, det var ikke alle jeg turte å dele, haha. Det er utrolig morsomt å se hvor mye jeg har forandret meg, jeg ser jo nesten ut som en annen person? Bare se hvordan jeg tok outfit bildene mine for 6 år siden. Jeg synes jeg var litt søt 🙂 Det er også ganske morsomt å kunne dele slikt med dere, så får dere bli litt bedre kjent med meg!

25 kommentarer

25 thoughts on “BILDER FRA MIN GAMLE BLOGG

  1. Trodde du overdrev når du sa at du var helt flat, men når ser jeg at det stemmer! Da har jeg mer forståelse for valget ditt 🙂

  2. Scrollet bare fort gjennom. Det er jo helt grusomme bilder. Du ligner et troll. Den sofie du er nå er så mye penere!!

  3. Haha gøy innlegg! Jeg gikk med ethvert av de antrekkene på den alderen og(nesten identiske haha), og når jeg ser bildene så er jeg glad den tid er forbi 😂 Men jeg følte meg sykt fin der og da! Og selvom man gremmes av å se tilbake på antrekkene nå, er det jo viktigst at man var fornøyd da 😄

  4. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg her men får bare prøve😅 Den gang da, var jo det veldig populært å kle seg slik, og sminke seg slik også. Når man ser tilbake, så skjønner man ikke hva man har holdt på med😂 Mens nå er det nye trender der vi går i nye type klær og sminke. Så når det er fått 5-7 år, så vil en igjen se tilbake og tenke hva var det jeg hadde på meg her??😅 Håper du skjønte hva jeg mente😅☺️ Stå på videre Sofie😄

  5. ENDELIG EN blogger som sier “jeg synes jeg var litt søt”. 😍😍
    Er så lei av innlegg hvor bloggere deler bilder av seg selv som barn, for så å skrive masse dritt om hvor stygg man selv var og hvor små pupper man hadde. 🙄🙄
    Stakkar 12-16-åringer som må lese slikt nå i dag.
    Synes det blir så merkelig å skulle “mobbe” barneversjonen av seg selv.

  6. HAHAHHA jeg hadde også den hvite kjolen og syntes den var såååå fin 😂 Husker jeg tok masse bilder i den med selvutløser og hadde som profilbilde på Facebook 🙈

  7. Har alltid vært pen du Sofie! 🙂
    Skjønner ikke hvorfor folk skal skrive så mye stygt!
    Sjalu er de

  8. Forståelse for at du tok silikon? Du var jo en tenåringsjente, tynn og uferdig utviklet. Kroppen inkludert puppene er under utvikling langt ut i voksen alder.
    Jeg har aldri tenkt at du har unormalt små pupper, i forhold til veldig mange andre som er slanke og lik størrelse på puppene som du har naturlig. Syns du hadde helt normale og fine pupper før! Absolutt ikke noe feil med dem. Bare tankegangen..
    Det naturlige er det vakreste og det mest unike!:)

  9. hahahha, så gøy innlegg! kjenner meg skikkelig godt igjen, både i klesstil, hår, sminke og fotostil! er så glad trenden med bruk av blits har endret seg! digger at du lager mange slike innlegg, det gjør bloggen din bra og unik!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *