DE MEST PRIVATE BILDENE

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg seriøst null bloggmotivasjon. Jeg har gått rundt i hele dag å tenkt på hva jeg kan skrive om, helt til jeg kom på et innlegg som kunne være morsomt. Jeg snappet bestevenninnen min Julie, og vi sender ALLTID mye rart til hverandre. Altså.. Vennene mine sitter på de mest private, intime og stygge bildene av meg, haha. Jeg kan med andre ord aldri bli uvenn med noen  av de, for da går livet mitt under. Jeg tenkte likevel at jeg skulle dele noen av disse bildene med dere, og lagret derfor den teite samtalen til Julie og meg. Jeg har også et par bilder jeg har lagret som jeg tenkte å slenge med, ENJOY <3 Jeg heter forresten sofieeec på Snapchat. 

Julie og jeg snakket om hvor utrolig gøy det hadde vært å pranke Morten med at jeg hadde vært gravid, og det var slik disse bildene oppsto. Tenk dere hvor morsomt det hadde vært om jeg hadde fått til å filme reaksjonen hans i det jeg hadde fortalt han at jeg hadde vært gravid, jeg ler meg ihjel bare av tanken. Ideen er uansett ødelagt nå som jeg deler dette på bloggen, eller… Morten leser jo faktisk ikke bloggen min. Hmm.. Gjerne si ifra om noen har en positiv graviditetstest liggende 😉 hehe neida, joda.

yess, dette er bildene jeg alltid sender vennene mine. Litt kontrast fra Mystory kanskje? haha. Det er nesten litt fascinerende hvordan man kan gjøre seg veldig lite pen på bare noen sekunder. Jeg er et prakt eksempel 🙂

Dette bildet har INGENTING med Snapchat å gjøre, men jeg måtte dele det likevel. Det er utrolig morsomt at vi trodde vi var så deilige i det vi tok disse bildene, også er DETTE resultatet, HAHA. Sjekk øyenskyggen min, den tok seg godt ut i selfielyset <3 xD

15 kommentarer

15 thoughts on “DE MEST PRIVATE BILDENE

  1. Digger at du har denne humoren Sofie!! Flott at du deler sånne her typer bilder også. Og jaaa kan du ikke lure Morten og filme det??? Hadde vært veldig gøy!

  2. Du godkjente ikke min om hvorfor folk mest sannsynligvis får han opp heller. Han har jo sikkert slettet appen og ikke tenkt noe mer over dette, men profilen hans vil fortsatt være der, og folk vil dærmed få han opp.

  3. Det viser hvilken selvironi du har som ikke bare legger ut pene bilder. Hvem andre hadde gjort det? Hos spes ei så er jo også barna striglet på håret. Elsker at du er deg selv! Du har et sunnere bilde av dg selv, selv om du ikke tror det. Keep ut The Good work Sofie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *