DIN TAPER, SOFIE

Categories Ikke kategorisert


Se så annerledes håret mitt var for bare et par måneder siden!!

Gjett hva som har skjedd nå? JEG SOV TIL 12.30.. Jeg vet ikke hva som skjer med døgnrytmen min for tiden, men dette er absolutt ikke greit. Her om dagen sov jeg til 11.30, og i dag sov jeg 12.30. Jeg føler meg som en mislykket taper når jeg sover så lenge, det er absolutt ikke en god følelse. Nei, jeg sier ikke at alle som sover lenge er en taper. Jeg sier dette om meg selv, som er en frisk 22 år gammel jente, som absolutt ikke har noen grunn til å sove bort halve dagen. Jeg har også masse jeg skulle gjort, så dette er bare utrolig irriterende. Enten så må jeg være veldig sliten uten at jeg merker det selv, eller så må det være mørketiden som tar knekken på meg.. 

Planen var egentlig å dra på trening for å så ta noen nye bilder til bloggen, men jeg skal fikse neglene nå klokken 15.00 så det rekker jeg ikke. Så med andre ord har jeg faktisk forsovet meg og rekker ingenting før timen min klokken 15.00, det er bare alt for sykt, haha. Jeg må uansett bare prøve å snu dette over til det positive, og faktisk gjøre det beste ut av dagen. Jeg får jo ingenting igjen for å sitte å være sur en hel dag, uansett hvor irriterende jeg føler at dette måtte være. Jeg tror jeg trenger å reise ned til Mexico igjen, der noen faktisk ringte meg hver eneste dag for å vekke meg. #tb <3

5 kommentarer

5 thoughts on “DIN TAPER, SOFIE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *