1 DESEMBER OG PÆRRA 2018

Categories Paradise Hotel

Tenk at det er 1.Desember i dag, tiden har gått så fort. Nå er det snart et år siden jeg fikk vite at jeg skulle være med i årets sesong av Paradise Hotel. Det er helt sykt å tenke på hvor for tiden har gått, jeg får nesten frysninger. Det morsomme er at de egentlig ikke hadde tenkt å ta meg med, da de først trodde jeg var i et forhold. Sannheten er at eksen min og jeg hadde veldig god kontakt på dette tidspunktet, og ingen av oss hadde derfor fjernet forholdet på Facebook. Heldigvis ringte en fra produksjonen for å dobbeltsjekke, noe jeg er evig takknemlig for den dag i dag. Ellers hadde jeg aldri vært deltaker på Paradise Hotel 2017.

Hva synes dere forresten om de nye deltakerne som skal sjekke inn? Eller nye er de jo absolutt ikke, men dere forstår sikkert hva jeg mener. Siden det alltid er noen som ikke klarer å holde kjeft har jeg visst en stund hvem som skal være med i årets sesong, men det er likevel noen fjes jeg ikke hadde forventet. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om denne sesongen, men jeg tror den kan by på mye drama. Det er veldig mange sterke personligheter, så dette kan bli spennende, haha.  


OMG SÅ BLEIK JEG VAR 🙁

Jeg har allerede stemt på min favoritt, så nå gjenstår det bare å se hvem som får sjekke inn allerede i uke 1 😉 Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig misunnelig på deltakerne som skal reise ned, jeg vil også.. Er det noe jeg virkelig savner så er det maten, herregud så mye god mat de lager inne på hotellet. For å ikke snakke om at noen gjør ALT for deg hele tiden. Bartenderen aka min beste venn er også veldig savnet, men der har jeg hørt noen rykter om at han har sluttet så jeg får trøste meg med det. Lykke til alle gamle og nye deltakere, det blir spennende å følge med på dere ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “1 DESEMBER OG PÆRRA 2018

  1. Deres sesong var hyggelig å se på, men ikke sånn veldig spennende og dramatisk, synes mange av dere var så normale, ikke harrye og dumme slik man skulle forvente av PH-deltagere, så det virker som om de har gått for det motsatte i år haha! Jeg gleder meg 😀

  2. Jeg kommer til å stemme på Ann Mariell hver dag. Synes hun ble behandlet så dårlig av de andre på hotellet. Synes hun fortjener en ny sjanse. Jeg håper IKKE på Isabel og Pierre. Liker ingen av de og de virker ganske ufyselig. Pr kåte og. Håper enten Mathias eller Magne av gutta 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *