ALLE GUTTER VIL HA SEX 24/7

Categories Samfunn

Det er fredag og igjen duket for “Let’s talk about sex”. Jeg skal ikke snakke om noe nytt, for jeg føler det er viktigere å snakke om alt som har skjedd den siste uken. Etter at jeg skrev innlegget om at jeg ikke ønsket å ha sex eksploderte det. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at så mange skulle engasjerer seg i dette teamet, som jeg plutselig ikke var så alene i likevel. God Morgen Norge, foskjellige aviser og til og med danske medier plukket opp innlegget mitt. De aller fleste tilbakemeldingene var bare positiv, men som forventet kom det noen negative kommentarer også. 

Du tenner ikke på Morten“, “kjæresten din er dårlig i senga“,”du er ikke tiltrukket av han” “du er bare for ung til å ha møtt ekte mannfolk som kan sakene sine” og “stakkars Morten“. Det er synd å si, men jeg forventet at enkelte skulle legge skylden over på Morten. Selvfølgelig er problemet at jeg ikke er tiltrukket av han, eller at han rett og slett er dårlig i senga. Kanskje har han en liten penis? 

Er det virkelig sånn at det må være noe galt med partneren for at man ikke ønsker å ha sex hele tiden? Er det sånn at kjæresten min ikke har noe som helst erfaring, for at jeg ikke ønsker å ha sex med han hver eneste dag? Nei, absolutt ikke. Hvor kommer egentlig disse holdningene fra? Morten er en utrolig kjekk gutt, har en flott personlighet og en veldig fin kropp. Hva er det med han som ikke skal tiltrekke meg? Jeg er veldig forelsket i kjæresten min, så det er absolutt ikke der problemet ligger. 

Problemet er meg, og ingen andre. Jeg vil ikke kalle det et problem lengre, for det er faktisk helt normalt. Jeg synes det er helt greit å kunne legge seg uten å måtte ha sex hver eneste natt. Jeg synes det er helt OK å kunne kose uten at vi må ha sex etterpå. Jeg elsker at jeg kan se film uten å bli forstyrret av en kjæreste som prøver å tvinge meg til å ha sex med han for at han ikke har fått seg noe på et døgn. Herregud så heldig jeg er. 

Som jeg sa på God Morgen Norge så har aldri dette vært et problem for oss, for Morten har heller ikke et behov for sex hver eneste dag. De tullet med at Morten skulle skrevet innlegget jeg skrev, for å sjekke om kommentarene hadde vært like støttende da. Skal jeg være ærlig med dere så tror jeg Morten hadde blitt ledd av og tråkket ned på. “Alle gutter vil ha sex 24/7”. Er utrolig teit utsagn jeg har hørt alt for mange ganger som absolutt ikke stemmer. Jeg skal ikke snakke for alle, men i mitt forhold er det ingen av oss som har behov for sex hver eneste dag. Vi har det veldig fint sammen, selv om vi ofte legger oss til å sove istedenfor å gjøre noe annet 🙂


Gi meg en god grunn til hvorfor dette ikke skal være tiltrekkende. Jeg er spent på å høre 😉

16 kommentarer

16 thoughts on “ALLE GUTTER VIL HA SEX 24/7

  1. Hei! Kommer Sunny og Morten S også på julebordet dere skulle ha? Håper å se masse bilder fra kvelden <3

  2. har samme forhold som deg ass på det området. nå har vi avstandsforhold tho, men er vi feks sammen en uke så hender det vi kun har sex 3 ganger. og det er ikke fordi det er noe galt med oss, men fordi det finnes andre ting vi heller føler for å gjøre. vi er ikke kåte 24/7 og vi føler heller ikke at det er nødvendig å ha sex hele tiden for å ha et bra forhold. det er det beste forholdet jeg har vært i, og jeg er så glad for at jeg ikke må pule til jeg blir sår hele tiden haha

  3. Jeg er helt enig med deg Sofie. Det er ikke noe galt i og ikke ha sex hver eneste dag og Morten er veldig tiltrekkende.😍

  4. Synes også Morten helt klart var den kjekkeste. Han virker i tillegg mandig og bestemt, og ikke homsete og jålete som Aleksander foreksempel.

  5. Hei!
    Har ikke fått med meg innlegget du har skrevet tidligere ettersom jeg ikke leser blogg.
    Fikk se overskriften på nettavisen og ble veldig glad av å lese innlegget om sex!
    Har helt ærlig prøvd mye forskjellig for å øke sexlysten da jeg har trodd noe er galt med meg (til og med psykologen min synest dette var veldig rart).. så leser jeg hva du skriver og bare innser at det er faktisk finnes fler! Jeg har følt meg så alene om dette og har lurt på hva som er galt med meg.. Det er så tabu å ikke ha sex hele tiden.. synest det fortsatt er veldig vanskelig da. Kunne ønske jeg var mer gira! Men du inspirerer 🙂

  6. Gleder meg til den dagen enkelte mennesker skjønner at livet ikke handler om sex og at det er mulig å ligge en plass imellom å elske og å hate sex 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *