SATURDAY MORNING

Categories Ikke kategorisert

I dag klarte jeg for engangs skyld å komme meg opp før klokken 10.00. Så lenge jeg ikke sover med Morten kommer jeg meg opp til normal tid, hehe. Han er seriøst tidenes B-menneske. Jeg har ringt han 7 ganger for å prøve å vekke han, noe som ikke gikk som forventet. Dere ser kanskje hvor mye klokken er? Hvem sover så lenge uten å våkne av at noen ringer deg 8 ganger? 

Akkurat nå har jeg to av mine beste venninner på besøk som forresten heter Julie begge to. Planen i dag er å kanskje dra ut en liten tur, men jeg har ikke klart å bestemme meg helt enda. Jeg har egentlig lyst til å fokusere på trening og riktig kosthold, og føler på en måte at alkoholen ødelegger for meg. Kanskje ikke så rart når jeg drikker hver eneste helg? Likevel føler jeg at det er det som er morsomt å gjøre når vennene samles. Det er egentlig litt trist at det å drikke alkohol er det man gjør når man skal finne på noe. Litt av noen verdensproblemer jeg har :// hehe neida. Ha en fin lørdag alle sammen <3

18 kommentarer

18 thoughts on “SATURDAY MORNING

  1. Synes det er så sært når du poster slike bilder, føler det er så out-of-character.. Jeg har egentlig ikke noe imot det, bare skjønner det ikke helt og synes ikke det kler deg. Vi forventer det av Sophie Elise og Sraad, men ja, blir litt som om Ida Wulff skulle lagt det ut når du gjør det, om du skjønner..

  2. Du er såå oppmerksom syk at det ikke går ann!
    Du mister følgeren dine, for du er som alle andre bloggeren nå!
    Æsj…

  3. Unnskyld mæ Heidi du kan faktisk ikkje bare gå rundt å kalle nån oppmerksomhetssyk på grunn av at dæm legg ut sånne bilda. Altså ja du og mange andre treng nødvendigvis ikkje å like alt ho Sofie eller andre bloggera legg ut eller sir, men det e no uansett ikkje din eller nån andre sin sak. Det e kun Sofie og dæm andre bloggeran sin sak. Hvis du og andre ikkje like det mange av bloggeren legg ut og sir så e det jo bare la være å følge me på bloggen deres og alle de andre plassan istedenfor å være så utrolig frekk mot dæm. Og uansett så e dæm jo bloggera og kan jo faktisk ta å legge ut masse forskjellige litt drøye bilda, men ka så. Hvis voksne tenke på at det faktisk barn som sitt og ser på bloggen og alt så burde dæm foreldran ha nok vett til å ikkje la dæm se på sånt fordi det kan hende det blir drøye bilda og stygge ord der. Du e nydelig Sofie akkurat som du e, så ikkje bry dæ om alt driten folk skriv, for dæm e bare teit. U go girl❤️❤️😍😘😘

  4. Det var en gang en 😇 og en 😈 som skulle ta første mann over veien der det var mest trafikk, så startet de om 3 2 1, 😈 sjuvstartet men han brydde seg ikke om det fordi han var jo en 😈 men 😇 var veldig rask så 😇 tok nesten igjen 😈 men så snudde 😇 seg og så at det var en 🚘 som var på vei 😈 så 😇 bråstoppa for å Ikke bli kjørt på så 😈 døde og 😇 vant🥇

  5. D e så jævlig clickbait at du farger over t-skjorten din på snap der du legger ut linken!!!

  6. Hei, Sofie. Jeg likte deg veldig godt, men så begynte jeg å bli litt lei av at du blogga om ting som ikke har noen mening? Det puppegreiene??klarer dere ikke å støtte noe bedere enn det❤️Og ms du la ut «noe så meningsløst å bruke søndagen sin på» med håndball kampen i bakgrunn, jeg føler noen ganger at du respekter nesten ingen uten om deg selv.Noen (inkludert meg) lever av håndball det er vår måte å komme seg gjennom hverdagen.Det som får oss Til å komme oss i form, ha litt livsglede. Ikke ta meg feil liker deg kjempe godt. Du er sååå sterk, men kanskje du må tenkte litt mer over noen ting❤️❤️

  7. Altså jeg forstår ikke hva folk klager på? Hu kan gjøre som henne vil men da syntes jg dt er jwl frekt av folk og hate hele tiden. La folk gjøre som de vil<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *