SMINKEVIDEO UTEN VIPPEEXTENSIONS

Categories Videoblogg

Jeg tenkte det hadde vært morsomt å vise dere hvordan jeg sminker meg nå som jeg ikke bruker vippeextensions, og bestemte meg derfor for å lage en sminkevideo til dere. Den ble ikke helt som planlagt da jeg hadde concealer og øyenskygge krise. Jeg tror virkelig jeg må kjøpe meg nytt kamera, for det er absolutt ikke bra å bruke da jeg sminker jeg. Det er et eller annet med lyset som får sminken til å se ganske forferdelig ut. Jeg viser dere bilde hvordan sminken egentlig ser ut VS kamera. Dere vil få sjokk hvordan sminken min egentlig ser ut, haha. Dere må gjerne komme med tips og ønsker til neste videoblogg, den vil komme innen en uke <3 NÅ skal jeg begynne å legge ut noe nytt hver eneste uke.

{
TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN <3

Vil du være den første som ser videoene jeg legger ut? TRYKK HER FOR Å FØLGE MEG

Vil du se reisevideoene våre? Trykk HER for å følge Morten ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “SMINKEVIDEO UTEN VIPPEEXTENSIONS

  1. Det kan hende det hjelper om du kjøpet ett ringlys Istedefor så du får bedre lys når du tar bilde med kamera ❤️
    Istedefor å kjøpe ett helt nytt kamera

  2. Du MÅ lære deg å blende øyenskyggen og ikke ta øyenskyggen så langt opp. Både her og på den spørsmålsrunde youtube videoen med deg og Andrea. øyenskyggen ser helt forferdelig ut. Det er bedre å si i fra tenker jeg. Noen ganger kan det være vanskelig å se det selv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *