HEMMELIGHETEN BAK “INSPO” BILDENE

Categories Ikke kategorisert

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle dele disse bildene med dere, men det er jo faktisk bare moro. Jeg fant et bilde på Instagram som var så fint og ikke minst inspirerende, og selvfølgelig ville jeg ha et helt likt et. Som dere kanskje ser ble ikke bildene helt som planlagt, og vi lo faktisk så mye at vi gråt da vil holdt på å ta disse bildene. Det er vel ingen hemmelighet at disse jentene er kjempetynne med stor rumpe, så Julie kommanderte meg til å strekke meg ut, løfte opp rumpa og holde inn magen. Jeg fant til slutt ut at det ble alt for dumt å være noe jeg ikke er, og stoppet derfor fotograferingen.

Dere kan tro jeg hadde det morsomt da jeg gikk gjennom disse bildene som jeg egentlig skulle slette. Jeg fant ut at det var morsommere å visere dere virkeligheten bak “inspo” bilder, HAHA. Disse bildene blir dere nok aldri å se i min Instagram-feed, og jeg er nok ganske sikker på at ingen vil kopiere disse bildene. Ikke veldig inspirerende akkurat? hehe. 

16 kommentarer

16 thoughts on “HEMMELIGHETEN BAK “INSPO” BILDENE

  1. Jeg digger disse bildene jeg! Det viser jo bare frem at du må ikke være tynn med de største puppene og rompa for å være fin, digger deg Sofie!! Jenter må huske at mange av de Instagram bildene er redigerte også, vær fornøyd akkurat sånn som dere er!! ❤️❤️ Digger deg Sofie!

  2. Hva syntes du om at Pierre og Isabel later som de ikke er sammen, for å lure produksjonen slik at de kan bli med på PH?

  3. Haha selfølgelig er det ikke fint når du tar sånne bilder det er bare fint når jenter med fin kropp tar sånne bilder😂

  4. Herregud blir faktisk irritert av dette. Så utrolig mange som sliter, også sier du, med helt normal og fin kropp at dette er stygt. Hva faen? Det er helt normale bilder, de er verken morsomme, stygge eller viser på noe som helst måte at du tenker at du er «feit». Dette gjør du bare for oppmerksomhet, og det er ekkelt. Du synes bildene er fine og vil vise de frem, og det er ingenting galt i det, hvorfor kan du ikke bare stå for at du likte de isteden for å si at de var så stygge at det ble morsomt, når det er åpenbart at det ikke er sant. Ikke ta dette som noe kompliment, fordi jeg synes det er dritteit at du gjør dette. Hadde du bare sagt «her er jeg, jeg er fornøyd med kroppen min og den er også inspo» hadde det vært kult, og jeg hadde digget det. Og selvfølgelig er det ingen som forventer nettop det, at du skal være fornøyd med kroppen din, men om du ikke er fornøyd så bør du heller ikke legge ut slike bilder. Fordi det ødelegger mye for jenter som sliter med selvbilde å høre at du er «feit», når du ser sånn ut. Ikke det at du ikke skal få lov å synes det, men er det nødvendig å legge ut bilder bare fordi man synes de ble stygge, når de ikke er det??? Er så irritert at jeg gråter. Hadebra

  5. Anonym: Trist at du føler det sånn. Men helt ærlig, om du tar ting du leser så innpå deg, må du nesten holde deg unna internett. Jeg har aldri skrevet noen steder at jeg er feit, så den kan du dessverre ikke komme med. Jeg synes ikke disse bildene var fine, og det hadde absolutt ikke noe med kroppen min å gjøre. Innlegget handlet heller ikke om man er fornøyd med kroppen sin eller ikke. Det var morsomt for at bildene var så langt fra de “inspo” bildene man ser på instagram. Les innlegget før du kommenterer neste gang, takk for meg 🙂

  6. Alt skal altså pirkes på. Like før jeg starter en blogg om at bloggere er som alle andre, ikke perfekt med andre ord, kan mislike bilder av seg selv og ikke har mulighet til å tilfredsstille alle krav til leserne. Blir bare så irritert av at man tydeligvis ikke kan poste slike bilder, og samme argument blir brukt hver jævla gang: dårlig forbilde for de minste og kroppspress. 1. Hadde du postet dette da du hadde typ 300 lesere, hadde ingen brydd seg, selv om kanskje 12-13 åringer hadde lest bloggen din. 2. Kanskje du (og andre bloggere) er med på å skape kroppspress, men det er faen meg vi andre også. Det irriterer meg så forbanna mye at slanke mennesker ikke kan poste bilder av kroppen sin, fordi da er det kroppspress. Det er ikke alle som kan noe for at man er slank, i likhet med at ikke alle over/undervektige kan noe for den kroppen de har. Jeg skjønner at vi burde være litt forsiktige når det gjelder de yngste, men det er jo faktisk ikke ditt ansvar å beskytte dem, det er foreldrene. Og hvis man føler kroppspress av slanke kroppsbilder, da er det egentlig bare på tide å gjøre noe med sinnet sitt og eventuelt kroppen sin, vi går snart inn i 2018, det finnes hjelp for det meste den dag idag, og selvtillit er noe en kan få hjelp fra «hvor som helst». Enkelte må slutte å tenke så negativt når det gjelder blogginnlegg, kanskje få opp øynene og innse at det er mer eller mindre en dagbok og at de virkelig ikke trenger å lese det, og ta ting med en klype salt!!

  7. Kjære Sofie! Æ synes dt er bra at du e dæ sjøl❤ du e ein av mine forbilda❤❤❤ stå på å itj la non dumme kommentara ødelegg dæ❤

  8. Er ikke noe å farlig om Sofie mener ditt og datt om sin egen kropp. Hvis dere unge jentene ser på på bloggere som forbilder i førsteomgang, så er det verre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *