DET SKJEDDE IGJEN

Categories Ikke kategorisert


Charlotte har vært en god venninne av meg helt siden vi gikk i 8ende klasse! Som jeg har skrevet til dere før så var miljøet i Tromsø ganske tøft, og det er derfor ikke mange av mine venninner jeg valgte å ha kontakt med. Så de jeg enda har kontakt med er veldig spesiell for meg, og jeg er evig takknemlig for at jeg har de i livet mitt <3 

Okei, fra og med i natt har jeg virkelig lært og forstått at jeg faktisk ikke kan drikke cava mer. Jeg har ikke drukket dette på en stund da jeg plutselig kunne bli en skikkelig dramaquuen, noe som ikke er spesielt kult dagen derpå. I går skjedde det igjen, men denne gangen var det ikke for å lage drama, jeg var rett og slett skikkelig lei meg. Det er masse som har skjedd i livet mitt den siste tiden, ting som jeg (selvfølgelig) har holdt for meg selv, og med litt cava innabords klarte jeg ikke å holde det inne. 

Det er jo aldri dumt å si hva man føler, men det er kanskje litt dumt når alt kommer ut på en gang. Det endte med at jeg lå gråtende i sengen å hørte på deppemusikk, hahah uff. Tenk om julen bare kunne vært fredfull uten noen som helst problemer, DET hadde vært deilig det. Nå skal jeg bare slappe av , samle krefter og sortere tankene mine. 

Vi skulle lage pizza i går, men gikk tom for ost hahah 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET SKJEDDE IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *