OPPTIL 50% RABATT PÅ NELLY

Categories Ikke kategorisert

annonse

Jeg tenkte at jeg skulle tipse dere om et utrolig godt tilbud som Nelly har nå. Desember er en sykt dyr måned, og det er derfor digg å spare penger der man kan spare. Nelly har opptil 50% rabatt på butikken, som jeg vil si er et ganske godt tilbud. Jeg har allerde trykket meg hjem masse fint, blant annet de sykt kule Timberland skoene som er på hele 30%, takk gud for at jeg ikke kjøpte de til fullpris i går, hehe. Vippeserumet jeg bruker er også på hele 60% rabatt, så her kan du virkelig spare. 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


Sko 1. HER / Vippeserum 2. HER / Sko 3. HER

Bukse 1. HER / Topp 2. HER / Veske 3. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

5 kommentarer

5 thoughts on “OPPTIL 50% RABATT PÅ NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *