ET PAR HEMMELIGHETER

Categories Personlig


Jeg gikk tilbake i arkivet mitt “desember 2016”, og da dukket dette bildet opp. Et år siden dere, tiden har gått fort! Jeg forstår ikke helt greia med sports-BH og caps da 🙂

♥ Jeg knuste speilet til Andrea uten å si noe til henne. Jeg venter enda på at hun skal oppdage det, haha! Jeg skal nå finne ut om hun leser bloggen min eller ikke ved å skrive det her 😉 

♥ Jeg har hatt et ganske dårlig dag i dag, men jeg tror ingen har merket det. Jeg er ganske god på å skjule slike ting, da jeg ikke har lyst å spre negativiteten min. Negative mennesker er seriøst det VERSTE jeg vet. Som dere kanskje så på Snacphat (sofieeec), så klarte jeg å tryne foran masse mennesker og knuse telefonen min. Jeg fikk kun igjen 45.000 av 50.000kr på grunn av kursen, så jeg tapte hele 5000kr bare der. Jeg fant også ut at veskene mine var mye billigere i Norge. Ja, jeg kan ikke skrive mer om dette for jeg blir bare provosert, haha. Jeg klarte også å ødelegge den nye vesken min i det jeg falt på isen, den fikk masse riper på seg 🙂

♥ Jeg tror veldig på skjebnen, og at alt som skjer i livet ditt skjer for en grunn. Jeg tror det allerede er bestemt når og hvordan jeg skal dø, og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å dø av å bli kvalt. Jeg har hatt masse drømmer av at jeg blir kvalt av sukkertøy, og tør derfor ikke å spise dette mer, HAHA. 

♥ Hadde jeg ikke tjent godt og hatt en del penger ville jeg vært gjeldsslave nå, jeg har et ekstremt pengebruk som dere kanskje har merket. 

♥ Jeg er veldig lett påvirkelig, selv om mange kanskje ikke skulle trodd det. Jeg kan for eksempel lese noe på en blogg, som plutselig endrer meg totalt. Jeg må ofte ta meg selv i å gjøre det, og faktisk be meg om å skjerpe meg. Jeg liker å ha egne meninger, og ikke la andre bestemme mine meninger. 

♥ Denne er ganske ekkel, men før var jeg ekstrem på å rape. Altså, jeg snakker flere ganger i timen. Jeg måtte skjerpe meg siden jeg skulle på TV, og ikke ønsket at 500.000 skulle se min ekstremt ekle side. Jeg er veldig glad for det, for nå raper jeg nesten ikke 🙂 

♥ Jeg løy til dere når jeg sa at jeg var 14 år gammel første gang jeg hadde sex. Det skjedde en uke før bursdagen min vel og merke, så det var jo nesten sant da 🙂 hehe

♥ Mange vil nok synes jeg er rar nå, men jeg tror jeg kan ha evner til å legge merke til unaturlige ting. Jeg har opplevd så mye rart, som ikke kan forklares. 

♥ Jeg sliter en del med kroppen min. Det er ofte jeg ikke legger ut bilder for jeg ikke føler meg vell med hvordan den ser ut på bilder. Jeg har unngått å si dette på bloggen da enkelte mennesker er så hårsåre. Dere må forstå at dette handler om meg, og ikke dere. Jeg vet at jeg ikke er tykk, men jeg har et par ting som kan plage meg litt for mye til tider. MEN jeg jobber med det, og ikke minst så jobber jeg med det å like den jeg er 🙂

♥ Jeg HATER stemmen min, og da mener jeg HATER. Det er en grunn til at jeg videosnapper så lite, for jeg føler at jeg har så mørk og rar stemme. Det har skjedd at jeg har hørt snaps av meg selv uten å se de, også har jeg spurt “hvem er han?”. Haha uff. 

11 kommentarer

11 thoughts on “ET PAR HEMMELIGHETER

  1. Jeg også HATER kroppen min. Orker ikke å se meg selv i speilet engang. Vil bare julen skal gå over så jeg kan snu om kostholdet og trene! Kan selvsagt starte nå, men sier vel seg selv at det blir hakket vanskeligere nå enn i januar!

  2. Jeg elsker stemmen din, den er hes – det er sexyy
    Elsker bloggen din, du er ærlig. jeg klarer ikke sammenlikne deg med noen andre bloggere – og det er unikt
    fortsett som du gjør, det er mer enn bra nok
    elsker at du forteller om psykisk helse også…for alle har en, og det er viktig å snakke om det naturlig slik du gjør, isstedenfor å lage noee stooort ut av psykisk helse, det er ikke alltid stort, det kan være ingenting – med mye bak det som man ikke aner hva er, takk, thanku
    tror vi hadde passet som venner 😛 men tror ikke vi kan bli venner siden jeg kl 03 på natten kommenterer bloggen din, som kanskje er litt stalker. Peace eller noee hahah

  3. WHAT, JEG ELSKER STEMMEN DIN😍 SERIØST, DU HAR SÅNN RASPY/HES STEMME SOM ER SÅÅ FFIN ÅÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *