JEG OVERRASKER MORTEN

Categories Videoblogg

Siden mange av dere ønsket at jeg skulle lage en vlogg sist jeg overrasket Morten, bestemte jeg meg for å gjøre det denne gangen. Jeg skal være så ærlig å si at jeg synes det er kjempeflaut å filme alene på offentlige steder, så jeg gruet meg skikkelig til å lage denne videobloggen, haha. Jeg er likevel glad jeg gjorde det, for reaksjonen til Morten var morsom og veldig rar. 


Trykk på bildet for å komme til videoen <3

Vil du være den første til å se videoene mine? Følg Youtube kanalen min HER og Morten sin HER

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG OVERRASKER MORTEN

  1. De fleste autister viser vel mer følelser enn Morten – jeg hadde heller ikke betalt 2500 for dette! Men noen jenter synes visst det er kjempesexy med menn som tar dem fullstendig for gitt, ref pick-up artist teorien om “negs”…

  2. Søt video men ambefaler å ha musikk på så det ikke blir helt stille og øve på redigeringen☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *