UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvordan var ungdomsskolen for deg?
Ungdomsskolen var ganske tøff om jeg skal være helt ærlig, jeg sleit ekstremt mye med å finne ut hvem jeg var. Jeg lekte derfor veldig tøff, og kunne finne på å rote meg borti de teiteste tingene. Jeg kranglet mye med både elver og lærere, haha. Jeg var jo egentlig bare en usikker ungdom som var desperat etter bekreftelse, noe som var veldig vanskelig i seg selv. Enkelte lærere var også veldig ute etter å ta meg, og diktet blant annet opp at jeg gjemte meg rundt om kring på skolen for å ha sex med min daværende kjæreste. Det var ganske stygt og ikke minst ekstremt å beskylde en 13 år gammel jente for noe sånt. Jeg håper de har god samvittighet den dag i dag 🙂

Hvilket fotballlag heier du på?
Jeg liker ikke fotball, og heier derfor ikke på noen som helst lag. Det er jo såå kjedelig, haha. Det skal sies at jeg prøver å få Morten til å begynne å spille fotball igjen, for han er veldig flink. Kanskje jeg også etterhvert blir en fotballfrue? 

Hva er ditt favoritt sminkeprodukt?
L.A girl sin concealer <3 

Hvor gammel er Celine?
Hun er 6,5 år. 

Når tenker du å flytte til Trondheim?
Det vet jeg ikke, men jeg kan si så mye som at det ikke skjer med det første. Først må jeg spare masse, slik at jeg har råd til å kjøpe meg en leilighet. 

Hva synes du om Tromsø?
Nå som jeg ikke bor der synes jeg det er en veldig fin by. 

Anbefaler du andre å melde seg på Paradise Hotel?
Både ja og nei, det er helt spørs hvor sterk du er mentalt. Det er faktisk ikke bare bare å bli kjendis over natten, der plutselig veldig mange mennesker skal ha en mening om deg. Man må også huske at det er TV, og at de selvfølgelig ønsker drama for at det skal bli spennende for dere seere. Du må derfor være forberedt på at ting du sier og gjør kan bli klippet til noe helt annet, og at du ikke har en dritt du skulle sagt. Prøver du å forsvare deg må du også takle at så og si ingen tror på deg, og at du kun gjør det for at du er flau over det som har skjedd. MEN, selv om det har vært en del negative ting rundt min deltakelse i Paradise Hotel 2017, så angrer jeg ikke et sekund. Det var helt fantastisk å være inne på hotellet med en så fin gjeng, og opplevelsen jeg fikk der vil jeg aldri glemme. Det har også gitt meg SÅ mye fint i ettertid som jeg er evig takknemlig på <3 

Hva gleder du deg til i 2018?
Bare et nytt og spennende år. 2017 har vel helt sinnsykt, og planen er å toppe dette året 🙂 Jeg skal absolutt ikke gi meg, jeg skal bare kjempe enda hardere. Jeg gleder meg SÅ sykt mye til alt som kommer til å skje meg. Jeg vet 2018 kommer til å bli det beste året noen sinne. 

Liker du Bodø?
Jaa, det gjør jeg. Jeg kunne nok likevel ikke bodd her da det er alt for lite, kaldt og mørkt, haha. 

Har du vært utro mot Morten?
Nei, det har jeg ikke. 

Hvor gammel er du?
Jeg har bursdag 30.03.1995, så jeg er 22 år gammel. Snart 23 faktisk 😀

Hvor gammel var du da du begynte å bruke sminke?
12 år, tror jeg. Det er alt for ungt om du spør meg. Jeg angrer på at jeg faktisk ikke brukte barndommen min på å være barn, vi skal faktisk være voksen resten av livet. Hva er det man stresser sånn med?

Største clickbaiten du har skrevet på bloggen?
Morsomt spørsmål, haha. Det husker jeg faktisk ikke, gjør noen av dere det?

Hvorfor har du en sexliste?
Det er vel ingen spesiell grunn, kanskje bare for å ha kontroll? haha. Skulle jeg nevnt de jeg hadde sex med nå, så hadde jeg garantert glemt noen . Noen av de er jo veldig mange år siden, så det er vel kanskje ikke så rart at man glemmer?

Hvorfor vil du ikke flytte til Tromsø, når du har familie der?
Skal jeg være ærlig med dere så er Tromsø den største drittbyen jeg vet om. Jeg trodde kanskje det hadde blitt bedre med årene, men jeg merker at miljøet jeg flyttet fra enda eksisterer. Det handler veldig om å være blant “de kule”, og er du en av de så kan du nesten oppføre deg akkurat som du vil. Det skremmer meg faktisk at enkelte ikke har vokst fra dette enda, HVORFOR har man et behov for å være “den kule” i en alder av 22 +++? Nå i julen møtte jeg ei som har jeg hatt på Facebook i mange år, som jeg har snakket med og møtt et par ganger. Det som var merkelig denne gangen var at hun plutselig skulle hilse på meg å late som hun ikke visste hvem jeg var. Det er jo åpenbart at hun gjorde dette for at jeg skulle føle meg mindre, og at hun kanskje håpet på å jekke meg litt ned. Hvorfor kan jeg ikke forstå, for aldri har jeg oppført meg som om jeg er bedre enn noen andre. Jeg vet ikke, miljøet der er bare helt merkelig. TAKK GUD for at jeg har de vennene jeg har i Tromsø, de gjør byen så mye bedre <3

Hvordan er det å være så kjent?
Jeg har aldri sett på meg selv som kjendis, det virker bare fjernt og litt rart. Jeg har enda de vennene jeg hadde før Paradise, og er fortsatt den samme jenten jeg alltid har vært. Største forskjellen er bloggen, Morten, ny samboer og at noen kommer bort for bilde. Det er veldig koselig da <3

Hvordan har du det?
Takk som spør! Jeg har det HELT fantastisk nå, faen som jeg elsker livet <3 Beklager den kleine banningen min, men dere aner ikke hvor bra jeg faktisk har det. Jeg er bare så lykkelig.

Hvorfor går det rykter om at du hadde sex med en fyr nå i julen? 
Dette er en annen grunn til at jeg ikke liker Tromsø, det er så mye rykter. Jeg fikk selv høre dette ryktet dagen etter det liksom skulle skjedd, og fikk fort tatt tak i det. Hvem som har startet det og hvem som har sagt noe har jeg ingen anelse om. Det eneste jeg vet at jeg synes synd på mennesker som dedikerer så mye tid og energi på å ødelegge for andre. Hadde jeg hatt sex med noen andre så hadde jeg ikke vært sammen med Morten nå. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare på dette da jeg ikke ønsker å gi det noe oppmerksomhet, men jeg føler nesten jeg må når SÅ mange tror det. Absolutt ikke greit. 

Dette fikk jeg tilsendt av en venninne dagen etter det liksom skulle skjedd. Ting sprer seg fort, eller hva? haha

Så sendte jeg det videre til en av mine venninner som jeg var med hele kvelden, og dere ser jo reaksjonen hennes 🙂 mennesker as.

 

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Bor sjøl i Tromsø og e helt enig, d e tidenes gossipby. No e bare æ 17år da, men har også opplevd å få masse rykta på mæ som e lagt ifra sant… noen tror på d og noen tror ikke på d, men e ikke mye man får gjort me d.
    Men beundre dæ sikkelig mye og kordan du svare tilbake på ting som ikke e sant og når folk snakke negativt om dæ, du e så tøff som tørr å snakke tilbake til dem!

  2. Skjønne virkelig Ka du mene når det kommer til å passe inn i Tromsø å måtte være den kule. Æ bor der sjøl å på ungdomsskolen e det kun om Kæm som e kulest å Kæm som kommer i styret på revyen. Helt forferdelig egentlig at det har så mye å si.

  3. Jeg ville bare si en ting som jeg syns er utrolig teit. Og om jeg ikke husker feil så har du skrevet at du også synes det på på bloggen din for en stund siden.
    Jenter som er 12-14 år som går rundt med g-streng og tror dette er det eneste gutter ser etter, skjønner jeg ingenting av selv. Hva er kult med det? Det er helt greit at voksne gjør d, men at de voksne i det hele tatt tillater det hos barn er helt sykt. Det må da gå ann å tenke seg om. Jeg syns voksene er med å lage kroppspress like mye som barna. Man er 14 år lzm, man er jo fortsatt et barn. Gud så oppgitt jeg blir! Men men, det er min personlige mening.
    Jeg digger deg Sofie, du er en utrolig søt jente som ønsker alle godt! Digger å se på snappen din, btw :* <33

  4. Æ bor i Tromsø, og æ e virkelig enig i det du sir at tromsø e en gossipby. Æ har åsså opplevd å få rykta på mæ som ikke e sant, og det verste e at alle trur på det. Det e jo ikke så veldig mye å gjøre med det heller akkurat, og dt me «de kule».. ja føle alt handle om å passe inn, og det å være i revystyrte e liksom å være «populær».. Miljøet har ikke akkurat forandre sæ på noen mulige måta. Noen gang e Tromsø verdens fineste by, noen gang e det den verste byen å bo i:(((

  5. Til alle (inkludert deg Sofie selvfølgelig) som føler seg deppa og preget av hatkommentarer ta og les teksten til sangen beautiful av Christina Aguilera… det kan bidra til bedre selvtillit… i hvertfall for meg😅👌🏻

  6. Rart at du har Telia som operatør på ene bildet og Telenor på set andre.. stukket av med noen andre sine bilder for å skjule det?

  7. Jeg måtte leke kul for å ha venner. Det gikk rett og slett i dass hvis jeg var meg selv fordi når jeg er meg selv så er jeg rar, tuller mye, pratsom u name it..
    derfor.. flyttet jeg til Oslo hvor alle likte meg for den jeg er. Nå som jeg har kjæreste fra den drittbyen min, så må jeg prøve å være venn med vennene til kjæresten min. Noe jeg håper de har forandret seg veldig. Jeg klarer ikke å være falsk. Det er slittsom af!

  8. Har selv flyttet fra Tromsø, hater og elsker den byen. Flyttet ut hjemmefra og alene sørover da jeg var 17, og nå fire-fem år etterpå angrer jeg ikke et sekund! Fy så mye bedre mennesker og miljø det er her jeg bor nå. Jeg skjønner virkelig hva du mener, og jeg er redd folkene som bor der glemmer at det finnes en verden utenfor Tromsø. Selv tenkte jeg ikke at Tromsø-miljøet var noe spesielt før jeg flyttet, trodde det var vanlig at ungdommer oppførte seg sånn mot hverandre. Det finnes jo selvsagt dårlige miljøer i alle byer også da. Tromsø er en veldig fin by, men det ødelegges litt av den negative holdningen til menneskene der. Bare jeg står litt i veien for noen på butikken er det dytting og himling med øynene, og ingen smiler til deg om du går på Jekta/Nerstranda osv en dag. Synes det er synd at familien min bor så langt unna da.
    Digger bloggen din Sofie! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *