SALG SALG SALG

Categories Ikke kategorisert

annonse

Nelly fortsetter det syke salget sitt, så dere har enda gode muligheter til å kapre dere et par godbiter til en billig penge. Jeg var innom Nelly sin toppliste, og fant ALT dette å salg. Det er mange som har spurt etter nyttårskjolen min, som endelig har kommet inn i butikk igjen 😀 Den er dessverre ikke på salg, men den er absolutt verdt hver eneste krone. Jeg tror helt seriøst det er en av de fineste kjolene jeg har hatt, love it.

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


Genser HER / Ullundertøy HER / Tights HER


Kjole (NYTTÅRSKJOLEN MIN) HER / Jumpsuit HER / Solbriller HER


Kjole HER / Tights HER / Body HER (dette er seriøst den fineste boyden jeg har sett på lenge)

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

Helt til slutt vil jeg anbefale dere verdens beste vippeserum. Dette var slik jeg så ut dagen jeg tok av vippene, og som dere kanskje ser hadde jeg IKKE mange vipper igjen, haha. 

Dette er etter noen uker på vippeserum. Vippene mine har vokst ekstremt mye, selv om jeg enda har en liten vei å gå. Jeg er SÅ fornøyd, og serumet koster ikke mer enn 199 kr <3 Du finner serumet HER

 

38 kommentarer

38 thoughts on “SALG SALG SALG

  1. Hva tenker du om at Morten henger så mye med eksen sin når han er hjemme? De var konstant sammen ute på byen andre juledag

  2. Anonym: man kan ikke være venner med motsatt kjønn eller? Og og bruke navn er bare så lavmål sv en psykotisk hersketeknikk.

  3. men på det *etter* bildet av vippene dine har du jo på deg maskara! vi ser klumper ytterst sofie.
    Så det betyr at du ikke synst vippeserumet funket men du måtte legge ut bilde på bloggen??

  4. Du må være den dårligste til å svare på spørsmål ever. Svar sikkelig, eller bare ikke svar.

  5. Har prøvd alle vippeserum inkl det du anbefaler. Det gjorde ingenting!! Men nå har jeg et nytt og vippene er seriøst megalange. Folk tror jeg har løsvipper. Synd at du lurer noen til å kjøpe noe som ikke funker.

  6. Det jeg mente med Isabell kommentaren var at så og si alt på bloggen hennes handler om Nelly. Det er så mye reklame og Nelly-snakk… synes bloggen din begynner å havne på samme sted. Mer interessant med innlegg som handler om deg og ditt 🙂

  7. Synes ikke jeg ser noen forskjell på vippene, med tanke på at det er mascara på det nederste bildet:)

  8. Stop å være så jævlig selvgod. Ingen prøver å ødellege noe. Du er så jævlig usikker over degselv at du går i forsvarsmodus hver gang noen kritiserer deg, eller nevner et sensitivt tema for deg.

  9. Digger deg!! Du er rå, alt hate du får er bare folk som er Jævli Mesunnelig og synes du e pen og Morten er deilig!

  10. Er det ikke vanlig å gå i forsvarsmodus når noen kritiserer deg å hater på deg? Dere som kommenterer dritt gå å finn på noe annet, jeg skjønner ikkje den needen noen har om å må alltid skrive dritt til andre for å føle seg bedre..

  11. Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å skrive så kjipe kommentarer. Sofie prøver bare å være morsom og gjøre bloggen bra. Hun gjør en kjempe god jobb som blogger. Ho har en av de beste bloggene. Jeg elsker når Sofie kommer med nye innlegg. Jeg håper du fortsetter den hode jobben din Sofie❤️

  12. Ingen prøver å ødellege mellom morten og deg, d er bare noe du fant på, da du fant ut at du ikke hadde et bra svar på spørsmålet

  13. Må være utrolig slitsomt å være så høy på seg selv, alltid ha rett og vri om sannheter for å ha noe å skrive om. Og hvorfor i alle dager hermer du etter Isabel på alt? Etter bloggstilen, clickbait på Snapchat, clickbait på negative kommentarer, “det verste som kunne skje meg” – jeg er forskjølet osv.
    Det er ikke rart at du ikke har mange gode venner i Oslo, annet enn selvgode Andrea. Du kommer aldri til å trives noen steder om du ikke skjerper din utrolige arrogante væremåte og holdning.

  14. Du har ikke mascara på “før” bildet btw. Utrolig dårlig reklame jobb du gjør for vippeserumet. Og du kan lære deg å svare leserene dine bedre, hjelper ikke å slenge med smilefjes. Jeg råder deg til å ihvertfall ta rådet mitt når det gjelder svar angående reklameprodukter.

  15. herregud altså folkens!!!!! kan dere slutte å være så jævla frekke med sofie?? tror dere også hadde blitt relativt leie av å høre anklagelse på anklagelse om at kjæresten deres gjorde ulike ting som ikke er sant. blir faen meg oppgitt av å se hvor stygge dere er, feige drittunger som gjemmer seg bak anonym. dere hadde faen meg aldri turt å snakket sånn til noe annet menneske i real life, så dere er faen meg bare en gjeng med feiginger alle sammen.
    sofie du er en inspirasjon, forstår ikke hvordan du takler all haten du får. så jævla mye pirk, blir så ubeskrivelig provosert når jeg leser gjennom kommentarer du får… det er så ufortjent

  16. Okei, alle disse kommentarene provoserer meg helt SJUKT mye! Hvorfor kan dere ikke bare la Sofie være og ikke blande dere inn i livet hennes? Også å prøve å ødelegge? Hva faen er problemet deres? Sofie og Morten har et forhold, de er lykkelige, hvorfor ødelegge?? Og hvis dere syns det ser ut som henne har på mascara selv om henne sier henne ikke har det, ja greit, men må dere si det til hele verden? Skjønner meg ikke på de som bruker tida si på å slenge dritt og å prøve og ødelegge? Har du så lite liv at du ikke har noe bedre å gjøre? Sofie er sterk som sitter å ler når henne får hate og henne er et stort forbilde for mamge, hvorfor ødelegge det? Hvorfor ødelegge gleden i en person sin hverdag? Hvorfor ødelegge en person sin selvtillit? Hva får dere ut av det?

  17. Unnskyld meg men sånne kommentarer som dette provoserer meg så jævlig mye, hva slags rett har dere til å komme å prøve å ødelegge mellom Sofie og Morten? La de nå få være lykkelige! Dere trenger ikke alltid være de som har siste ordet og dere trenger ikke slenge dritt til en uskyldig person som ikke fortjener noe annet enn godt!<3 pluss det med vippene hennes? Hvis henne sier henne ikke hadde på mascara så hadde henne vel ikke det da? Tro hva dere vil, men tror dere noe annet så hvorfor må dere slenge dritt til hele verden? Kan dere ikke bare holde det inni dere? Liksom hva for no godt får dere ut av å slenge dritt til andre mennesker? Å få dritt kan ødelegge en person sitt liv, sin selvtillit, eller et forhold mellom to personer? Hva i ALLE dager har Sofie gjort for å fortjene dette? Assa at noen faktisk kan ha så jævlig lite liv at det eneste de tenker på er å ødelegge andre mennesker sitt liv? Sofie er faktisk utrolig sterk som ler av noe sånn som andre kanskje tar til seg? Jeg syns Sofie er sterk generelt, det kan ikke være lett å få hate hver dag/eller Hvertfall ofte? Tenk om d hadde vært DU som hadde vært i denne situasjonen, hadde du syns d hadde vært gøy at det alltid er noen som skal slenge dritt eller ødelegge? Nei, tenkte meg det! Noen gang hørt regelen «du skal være mot andre som du vil andre skal være mot deg» vel virker ikke som om du som skriver dritt tenker på hva du skriver og hvilke konsekvenser det DU skriver kan få for både deg og personen du slenger dritt til/om! Så bare oppfør dere som folk og slutt å bland dere i andre sitt liv, takk for meg!

  18. Til 04.01.2018
    For en smakløs oppførsel på deg!! Skjerp deg
    Sofie, beundra deg for at du gidd å ha åpnet kommentarfelt. All den driten hver dag.. Tommel opp for gode mennesker 😊 God helg fine du 😘

  19. Har dåkk itj noka fernuftig å gjørra istan fer å værra heilt jævlig…. ( idiota )

  20. Jeg er sjokkert. Hvorfor, eller HVA får dere ut av og ødelegge ett forhold ? Om det er sant han var med eksem så vet nok Sofie det , å visst ikke han var det , hvorfor finne på slik? Jeg fatter ikke hva andre mennesker får ut ac og ødelegge for andre ,
    Stå på Sofie 🙂 ! Du og Morten er flotte sammen.

  21. Du har jo vipper på det første bildet. Vippene ser normalt ut på det første bildet selv om de er lyse, men det er jo din naturlige farge. Jeg ser helt klart og tydelig mange vipper.
    På det andre bildet er vippene klistret i hop pga. mascaraen.

    Det ser jo heller ut som det andre bildet er der du ikke har vipper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *