NY SAMBOER I KOLLEKTIVET

Categories Ikke kategorisert

Dette har jeg faktisk helt glemt å fortelle dere, noe som egentlig er veldig rart. Det skjer en ganske stor forandring i kollektivet til Andrea og meg, og det er at Martine flytter inn til oss. Vi skal ikke bo to ( tre med Morten, hehe) her mer, men 3 stykker! Som dere kanskje har fått med dere så er Martine en av de mest ubesluttsomme menneskene i verden, så hun har flyttet litt rundt den siste tiden. Martine skal bo her helt frem til 15 februar, for da skal vi reise til Los Angeles. 

Jeg er veldig spent på hvordan det skal bli å få enda en i kollektivet, kanskje like greit at jeg reiser til Bali på søndag? hehe neida. Martine er står både meg og Andrea veldig nær, så jeg er helt sikker på at dette vil bli kjempebra. Det eneste minuset er at Martine er ekstremt rotete, så hun passer kanskje ikke inn i “støv på hjernen-kollektivet”, men hun får virkelig bare lære seg å rydde opp etter seg. Andrea får ta seg av den oppgaven, for jeg skal være på Bali i nesten tre uker der jeg bare skal kose meg og slappe av <3 Wuhuuuu

Jeg bare lurer på en ting, er det noe dere savner på bloggen? Gjerne kom med ønsker og innspill til hva dere vil at jeg skal blogge om. Takk på forhånd ♥

17 kommentarer

17 thoughts on “NY SAMBOER I KOLLEKTIVET

  1. Tror ikke du burde skrive at hun skal til LA ettersom hun ikke har røpt det på bloggen sin enda, men vet ikke <3

  2. Kan Celine være med mer på bloggen? Du legger ut en del på snapchat, men det hadde vært gøy hvis hun var mer med på bloggenHun er så skjønn!😍

  3. Ønsker du kunne ta opp litt temaer som er interessante.Pride, homofili, vold i hjemmet, ting som folk sliter med. Kanskje også selvskading og sånn. Hadde hjulpet mange sikkert. Digger deg forresten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *