PARADISE HOTEL Q&A

Categories Paradise Hotel

Hvem savner du mest fra PH?
Av deltakerne? Ingen. Jeg har kontakt med de jeg føler det er verdt å ha kontakt med. Det er derimot en helt spesiell jeg savner fra PH, og det er bartenderen vår Manuel <3

Hvordan fikk dere vasket klær?
Det var vaskedamer som vasket klærne våre hver eneste dag.

Hvorfor er du ikke ærlig om at du hadde kjæreste under innspillingsperioden? 
Jeg er ærlig, for det hadde jeg ikke. Vi hadde gjort det slutt et år før jeg var med på PH, men hadde veldig god kontakt i det jeg reiste til Mexico. Som jeg har sagt før så trodde jeg at vi kom til å bli sammen igjen når jeg kom hjem, men ting endrer seg. 

Angrer du på noe fra PH?
Det er jo selvfølgelig mye jeg angrer på. Sånn som at jeg drakk meg for full den mandagen jeg kom inn igjen, og tok en unødvendig diskusjon med Kevin. Jeg angrer også på at jeg spilte så tydelig, og var løpegutten til Andrea, haha. MEN er det noe jeg har lært så er det at man ikke skal angre på ting som har skjedd, men heller lære av de. 

Vet du hvem de nye deltakerne er?
Jeg vet hvem legendene er, også veeet jeg en til 😀

Skal Carl Aksel være med på PH i år?
Ja, det skal han. 

Var det mye skuespill?
Det var aldri skuespill, men det var noen tilfeller vi måtte si ting om igjen.

Er det sant at det ble klippet bort en seksuell scene mellom Kevin og deg, på grunn av at du tryglet produksjonen?
Ja, det er sant. Jeg vil ikke si at scenen var så veldig seksuell i seg selv, det er vel mer hvordan man ser på det. Vi hadde flasketuten peker på, der Kevin fikk beskjed om å slikke meg oppover magen og puppene, før vi så skulle avslutte med å kline. Dette er så IKKE meg å gjøre slike ting, så jeg fikk derfor helt panikk noen minutter senere. Jeg ble derfor tatt ut av deltaker ansvarlig, og de lovte meg at dette aldri skulle bli tatt med på TV. De var veldig forståelsesfulle, noe jeg virkelig setter pris på. 

Gikk du til legen under oppholdet på Paradise?
Ja, det gjorde jeg faktisk. Jeg hadde fått ekstremt mange prikker på kroppen, som klødde så SYKT mye. Jeg husker ikke hva det var, og jeg husker heller ikke hva legen ga meg for dette. 

Hvor bor Kevin nå?
Kevin bor dessverre på Stord. Miss him 🙁

Hvorfor kom Grunde inn 20 ganger?
20 ganger faktisk, haha. Grunde kom vel inn 3-4? Jeg har faktisk ingen anelse hvorfor han kom inn så mange ganger, produksjonen likte han nok veldig godt vil jeg tenke meg. 

Hvem fra PH hadde Andrea sex med?
Ingen fra denne sesongen, resten må dere nok spørre henne om. 

Er det lov til å være med på PH om man har kjæreste?
Nei, det er ikke lov til å være med på PH om man har kjæreste. Det er likevel en del som later som de ikke er i et forhold for å få lov til å være med. Det skjedde i vår sesong blant annet. Personlig kan ikke jeg forstå hvorfor du ønsker å være med på et slikt program om du har kjæreste, men det er min mening da. 

Var du forelska i noen andre på PH utenom Morten?
Nei, det var jeg ikke. Jeg var heller ikke forelsket i Morten inne på hotellet. Jeg var betatt 🙂

Hva var det beste med PH?
Helt klart menneskene, og alle de morsomme festene vi hadde sammen. 

Når var det du fikk følelser for Morten?
Det var ikke før vi kom hjem fra Mexico. Som jeg nevnte over her så var jeg bare veldig betatt av Morten inne på hotellet. 

Hvem av guttene kunne du blitt sammen med utenom Morten?
Mitt ærlige svar er ingen, haha. Måtte jeg likevel ha valgt en så hadde det blitt Kevin, herregud for en herlig fyr. 

Hva er ditt verste minne fra PH?
Uke 12 da jeg sjekket inn igjen. De burde byttet uken fra “Finaleuke” til “Sofie skal drite seg ut uke”. Det skjedde jo faktisk noe hver eneste dag, HVA VAR DET SOM GIKK AV MEG? haha. Jeg ble faktisk helt gal av å være på utsiden, dere aner ikke for en tortur det var å være utenfor hotellet. 

Hvem synes du var kjekkest med første øyekast?
Morten. Han er akkurat min type gutt utseendemessig. 

Hvor lange er ukene der inne?
Vi har mandag-torsdag, så fire dager. 

Hvordan var det å ikke kunne bruke telefon? 
Skal jeg fortelle dere en ting? De to månedene jeg var uten telefon var de to beste månedene i mitt liv. Jeg skulle ønske jeg ikke var så avhengig, slik at jeg kunne legge den bort mer. Dere aner ikke hvor deilig det var å være uten telefon, jeg hadde absolutt ingen bekymringer. Det eneste som var kjipt var at jeg ikke kunne snakke med de menneskene jeg savnet så utrolig mye. 

Hvor lang tid tar det å spille inn en episode? 
Vi filmes 24/7, så klippes en hel dag til en 40 minutters episode 🙂

Jeg har bestemt meg for å bli litt mer aktiv på Snapchat, så jeg svarer derfor på følgende spørsmål der. Legg meg til om dere ønsker å høre svarene. Sofieeec <3

♥. Er du uvenn med Soph etter alt som har skjedd?
♥. Var det ikke ødeleggene for forholdet til Morten og deg å se han ha så godt kontakt med Rebecca inne på hotellet?
♥. Er det sant at du og Kevin hadde sex, men at dette ble klippet bort på grunn av Kevins ekskjæreste?

 

24 kommentarer

24 thoughts on “PARADISE HOTEL Q&A

  1. Hva gjør dere fra fredagen til søndagen på paradise? Får dere gjøre det dere vil, shoppe eller noe?

  2. Er det greit for andrea at du skriver at hun ikke hadde sex med noen fra deres sesong? Spurte du henne eller skrev du bare det?
    Sa du til eksen din at du skulle være med på ph, med tanke på at han passet hunden din da? Eller sa du at du skulle en annen plass?
    Hvem fra deres sesong sjekket inn mens de hadde kjæreste?
    Du sa før at du kunne blitt sammen med aleks fra ph? Hvorfor nevner du ikke han nå?

  3. Hvem var det som hadde kjæreste inne på ph? Var det Jonas og Teele? Tele ville jo ikke kline eller kysse med noen
    Plis svar

  4. Til dere som trygler om svar på både hvem som hadde kjæreste inne på hotellet og hvem Andrea hadde sex med, det har vi egentlig ingenting med og det er opp til hver enkelt person og fortelle😊
    Elsker bloggen btw❤️

  5. Du sa du ikkje savne nån av de andre deltageran, savne du ikkje han Kevin, ho Andrea osv. nu såm du e reist bort? Å sia han Kevin bor på Stord liksom?
    Du e dritflink stå på å fortsætt me den goe jobben du gjør❤️

  6. Når du var med på ph, så var episodene fra mandag-torsdag spilte dere bare inn episoder fra mandag-torsdag eller alle dagene i en uke?

  7. Beklager og måtte si dette menn det fra snappen din hvor du mater hundene er ikke lurt! Da øker du sansyneligheten for at hundene blir gravide og det vill bli flere stakkars uskyldige hvalper som sulter ihjel eller dør av sykdom. Jeg hvet hundene trenger mat men jo mer mat de får jo større øker sansynligheten for at de blir gravide og da fortsetter det bare i en ond sirkel! Hadde hjulpet 1000ganger mer og adoptert en men selfølgeli skjer ikke det da!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *