KJÆRLIGHET VED ANDRE BLIKK

Categories Reise


Badedrakt HER

Tibumana Waterfall

Altså… wow. Er ikke dette noe av det vakreste dere har sett? Jeg skal være så ærlig å si at jeg falt ikke helt for Bali de første dagene, men etter å ha vært her en stund så er jeg helt forelsket. Vi kan vel kalle det for “kjærlighet vet andre blikk”, kan vi ikke? Det er ikke før man begynner å utforske litt forskjellige steder at man forstår hvor nydelig Bali egentlig er. Jeg tror jeg aldri har opplevd en så fin natur før, det er helt ubeskrivelig. Jeg kan ikke annet enn å takke Lapoint for denne fantastiske turen, herregud så mye fint jeg har fått oppleve på bare noen dager. 

Jeg begynner forresten å føle meg så eksotisk av å være her, om det i det hele tatt er noe man kan si? Jeg har ikke rettet håret siden jeg kom, jeg bruker nesten ikke sminke, deodorant har jeg sluttet med for lenge siden og parfymen min har jeg ikke brukt engang. Jeg har seriøst ikke shavet leggene mine siden jeg kom, og dere vet hvor sterkt jeg hater kroppshår. Eneste grunnen til at jeg ikke har shavet er på grunn av myggstikk, men uansett hehe. Jeg gir på en måte litt faen nå, og det er egentlig utrolig deilig. Det er virkelig på tide at jeg blir en pro surfer, for livsstilen jeg har nå passer godt med. Håret mitt har også blitt mye varmere etter en uke i solen, noe som passer godt med i min nye livsstil. Jeg skal forresten til frisøren med engang jeg kommer hjem, er det noen som klarer å gjette hvaa jeg skal ? 🙂 Jeg vurderer å gjøre noe helt craaazyyy, ææh. 

70 kommentarer

70 thoughts on “KJÆRLIGHET VED ANDRE BLIKK

  1. kan du seriøst slutte å dra den badedrakten din så langt oppi rumpa? altså det er drit stygt og du har ikke rumpe engang;)

  2. Alle bildene var kjempefine❤️Hvis ikke Morten er fornøyd med deg så vet ikke jeg😂💕Er kjempefan av deg😍Hater Hanne å digger deg! Det så du kanskje på insta du likte vertfall kommentaren min «hanne1902»

  3. Alle bildene var kjempefine❤️Hvis ikke Morten er fornøyd med deg så vet ikke jeg😂💕Jeg heter Hanne å er kjempefan av deg👍Det så du kanskje på insta du likte vertfall komementaren min « hanne1902

  4. Vurdert å bruke penger på et bedre kamera, objektiv eller et redigeringsprogram? Du skrev «jeg tror rett og slett dette er de mest utrolig bildene jeg har lagt ut på bloggen», er ikke enig med deg der i det hele tatt, hadde sikkelig store forventinger da jeg swipet opp.. Bildene du tok i NY var mye bedre enn det du la ut i dette innlegget. se det på som konstruktivkritikk

  5. Wooow😍 Det stedet er virkelig herlig.
    Ang frisør så skal du bleke håret enda mer eller? 😀

  6. Først så viser du frem puppene også legger du ut bilder der man tydelig ser tissen din?? Fint å vite hvordan den ser ut… Ja jeg snakker om bilde 2….

  7. Til kommentaren om st man kan se russen hennes tydelig, det kan man jo virkelig ikke- hva snakker du om??

  8. Hvordan kan du vise tissen når du står med rumpa til? Jaja
    Flotte bilder! Ser ut som dere koser dere super masse ! God tur visere

  9. Enig – synes det er så fint med sånn badedrakt! Synes det virkelig får frem formene, også er det jo såå sexy! Hvor kjøper du badedraktene dine, forresten?
    Digger deg og bloggen, stå på videre!

  10. Du har en utrolig fin og sunn kropp! 🙂 deilig å ikke bry seg om sminke og stæsj på ferie, men bare slappe av og nyte. Flinke til å ta bilder også <3 Kos dere masse videre 😀

  11. Ikke hør på dem som ikke har bedre ting enn å skrive stygge og dumme ting til både deg og andre kjente. Du er flott! Du tenker kanskje ikke over det, men du er et veldig viktig forbilde! ❤️

  12. Det er sjukt bra du står i mot alle de frekke kommentarene du får ang. hvordan du kler deg eller hva du legger ut. Stå på videre gi blanke til resten som prøver å trekke deg ned

  13. Du er så pen og fin❤️❤️ Du er så snill og koselig. Jeg har ikke møtt deg da, men jeg så deg en gang. Du er forbildet mitt, og du kommer til å være det lenge. Keep on doing what you?re doing. Love ya❤️❤️

  14. Herregud hvor er sjelen deres? Forstår dere ikke at folk blir lei sei av stygge komentarer? Dere er så syykt frekke og barnslige og de er noe feil med tankegangen deres! Dere vet godt at sofie har hatt det litt vanskelig i det siste og dere er så frekke? Bildene var nydelige sofie! Syykt inspo oj jeg misunner deg så syykt! Du har en perfekt kropp og du er et stort forbilde! Du gar all grunn til og vise frem deg selv i vadedrakt!

  15. Åååå så pen du er. Du er virkelig et forbilde for mange. Elsker deg. Jeg liker at du er då jordnær og ordentlig. Du er perfekt i følge meg. Keep on doing what you?re doing. Love you 😍

  16. Anonym var de fossen som flasha tissen eller? Fordi sofie sto med ryggen till på alle bildene. Og viss ikke er jeg ganske sikker på at det kalles rumpe… den komentaren ga bare null mening…

  17. No må folk gi sæ😂 E ikke sånn at folk som ikke har Kim K ræv ikke har lov te å legg ut bilde av sæ sjøl i badedrakt der rompa synes i overkant my. Faen så my trangsynte menneska

  18. Det er også helt vanlig å ta seg av bikinitoppen og gjemme bikinitrusa, for å ligge på strandkanten og smøre seg med våt sand på hele kroppen… Det er også like vanlig å gå med kun body og joggebukse midt på vinteren..

  19. Haha, morsomt å se hvor pirkete folk er, som om de vet alt liksom😂Du er kjempefin på de bildene her💋💋Stå på videre du!

  20. Nå må faen folk få inn i hode sitt å bare godta at denne jentå elske kroppen sin, någe så bare e heilt fantastikt å se!! I steden for å sitta å rakka ned, kanskje på grunn av lav selvtilitt så kan ein heller ta å snu på d å heller tenka en gjerna vil bli litt mer som eventuelt Sofie, som faktsikt har lært seg å godta seg sjøl for koss hu ser ut å koss hu faktiskt e fornøyd med det. For i dagens samfunn vise d seg t å vær heilt jævlig gale å ver glad i seg sjøl å visa d fram.. Men ja det finnes selvfølgelig visse grenser, men disse uskyldige bildene e iche i nærheten av det så finnes ute på nett fra før!

  21. Hahaha, må være flink for å se tissen bakfra. Fått unødvendig mye hat på den turen her syntes jeg.. Fine bilder og fint sted. Kos dere masse!!❤️❤️

  22. Helt ærlig så kjønner jeg ikke hva folk snakker om når de sier at de ser tissen din? Du står helt klart med ryggen til og det er så og si umulig å se den!jeg syntes også at det er litt trist at det er noen som har så lite liv som må sitte å studere om de ser tissen din bare for å hate på noe!! Jeg syntes bildene var veldig fine jeg❣️Og🖕🏽Fuck the haters🖕🏽

  23. Te dæ som skrev at hu mått slutt å ha badedrakta oppi rompa; litt vanskelig når den e laga sånn;)) syns du sjer jækla bra ut æ

  24. Altså! Dere med nedlatende kommentarer, hva med og heller si noe positivt? Er neimen ikke rart mange unge jenter sliter med dårlig selvbilde da det finnes mennesker som bare skal trykke en ned på den måten.. Det som er bra med Sofie er at hun har et godt selvbilde og det burde resten ha også… fattig eller rik, stor eller liten rompe, muskler eller ei, høy eller lav, små pupper eller store pupper. Ærlig talt!! En dag får dere kanskje egne barn,og vær så snill og ikke driv slik Da,for det fører faktisk ikke noe godt med seg!♡
    Hilsen ei med lange bein og små pupper og er stolt av den jeg er!;)

  25. Jeg syns du er dødsfin, rumpa di er dødsfin, alt ved deg er dødsfint. Jeg er jente, og dette sier jeg fordi jeg syns alle dere andre jenter syter for mye og syns du fortjener å høre hvor fin du er. Kan ikke være lett å være deg hele tiden med alle dumme sjalue jentene der ute. Hvis dere ikke har noe fint å si, så skjønner jeg ikke poenget i å si noe i det heletatt. Du er helt rå, stå på!

  26. Til dere som alltid komme med stygge kommenterer: jeg Skjønner ikke hvorfor skal dere kommentere stygge ting om andre folk, har dere ikke noe bedre å gjøre? Tar dere en liten joggetur om dere eller skaff dere en jobb!
    Ikke bryr deg om hva de sier, Sofie. jeg digger deg og liker veldig godt at du skriver om forskjellige ting hele tiden og ikke bare samme tema hele tiden…du er fin så som du er❤

  27. Så fine bilder!! Dette er kvaliteten jeg forventer når jeg spør noen om å ta bilde av meg, men ender som oftes ikke slik, hahah

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *