VI HAR TATT FERIE FRA FERIEN

Categories Reise


Er det bare meg eller ser tåa min ekstremt lang ut? Det ser ut som jeg har like ben som høner har, haha! Settet er forresten fra Shein som du finner HER

Det er litt merkelig å blogge til dere, for hjemme i Norge har jo dagen så vidt startet. Klokken 22.00 her i Bali, så tidsforskjellen er ganske stor. Jeg både vet og tror at det kommer til å bli hardt å snu døgnet tilbake når vi kommer tilbake til Norge. Det er uansett ikke noe å bekymre seg for enda, for vi skal være her i 4 dager til. Selv om jeg elsker å være på ferie kjenner jeg likevel at det skal bli godt å komme hjem, jeg savner Celine såå mye.. Så dobbeltmoralsk som det jeg er så vurderer faktisk en ny reise nesten med engang jeg kommer hjem. Klarer dere å gjette hvor jeg skal? Det skal ikke være såå vanskelig om dere tenker dere godt om, hehe. 

I dag har vi hatt en skikkelig avslappende dag. Jeg tror vi sov helt til klokken 09.00, noe vi ikke har gjort siden vi kom hit forrige uke. Vi lå også et par timer ved bassenget noe vi heller ikke har gjort siden vi ankom Bali. Vi har ikke hatt en eneste dag der vi ikke har gjort noe som helst, er ikke det litt sykt? Jeg har også fått en mild grad av matforgiftning, men valgte likevel å dra for å utforske Bali i går etter at jeg hadde vært våken en halv natt med smerter og dobesøk. Det var derfor veldig godt å få slappet av i dag, slik at jeg er klar for surfing igjen imorgen. Det er virkelig på tide at jeg begynner å bli en pro surfer 😉

33 kommentarer

33 thoughts on “VI HAR TATT FERIE FRA FERIEN

  1. Hvilken størrelse har du i settet? Har opplevd at noen av klærne fra shein er veldig små i størrelsen!

  2. Du må liksom kommentere en eller annen liten feil med utseende ditt ofte på bildene du legger ut av deg selv? Viktig å slenge på “haha” alltid også….

  3. Synes det er litt gøy at folk åpenbart sitter og studerer bildene dine nøye for så og kommentere på det etterpå.

  4. Anonym: Tenker at man må finne sine ting man brenner for, også må man gjøre det man kan for at det skal bli bedre. Alle kan ikke engasjere seg for alt 🙂 Litt er bedre enn ingenting.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *