DICKPICS ER BYTTET UT MED RUNKEVIDEOER

Categories Samfunn

Som jeg har fortalt dere før så har jeg åpen Snapchat (Sofieeec) for å kunne kommunisere med dere som følger meg. Kort fortalt så har jeg veldig mye forskjellig som følger med på Snapchat, noe som gjør at jeg ofte kan motta merkelige og ekle ting på snap. Jeg har fått kjærlighetserklæring, drapstrusler, frieri, puppebilder, vagina, dickpics og nå runkevideoer. Jeg måtte til slutt blokkere en jente for at hun kun sendte bilder av underlivet sitt til meg. Jeg fikk beskjed om at dette var slik “lesbiske” flørtet, noe jeg tviler sterkt på. Denne jenta hadde nok sin helt spesielle måte å flørte på, som jeg tror svært få setter pris på. 

UANSETT; over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om. Har det blitt en trend å sende runkevideoer på Snapchat? De siste ukene har jeg blitt spammet med videoer av forskjellige gutter som runker. Det har vært så ille at jeg har vurdert å sperre Snapchaten min, for hva er egentlig greia? Jeg håper noen av dere som sender meg disse videoene er inne på dette innlegget, for hvorfor gjør dere det? Jeg tror jeg kan snakke på for de aller fleste jenter når jeg sier at dette ikke er noe vi ønsker. Det er virkelig ikke sånn at jeg sitter hjemme å håper og ber om at en random gutt skal sende meg video av at han koser seg. 

For et par dager siden svarte Morten han ene som har sendt meg mange slike videoer, og reaksjonen hans var kanskje ikke helt som forventet. Hadde jeg sendt videoer av vaginaen min til en gutt, og kjæresten hans plutselig hadde svart ville jeg nok sluttet med denne merkelige aktiviteten jeg drev med. Denne gutten derimot, han fortsatte å sende ENDA flere videoer. Hva faen er det som feiler folk? Hvordan kan du ligge i senga å runke, for å så plutselig finne ut at du skal sende en runkevideo til et vilt fremmed menneske? Et menneske som ikke har bedt om videoene du sender engang? Det er jo åpenbart at noen eller flere sosiale antenner mangler.

Kjære gutter som føler denne trangen til å vise frem tissen sin i alle mulige vinkler, for din egen del anbefaler jeg å slutte. Du vil mest sannsynlig ikke få deg et ligg, eller en fremtidig kjæreste ved å starte samtalen med at du runker. Ha litt selvrespekt for deg selv, og finn tilbake til de sosiale antennene du har mistet på veien. Lykke til

35 kommentarer

35 thoughts on “DICKPICS ER BYTTET UT MED RUNKEVIDEOER

  1. Haha æsj mannfolk er så ekle…. har lagt til noen få på snap som jeg ikke kjenner og etterhvert har det kommet dickpicks og så blir de blokkert… Blir så kvalm av sånt!

  2. Gratulerer med førsteplass på blogg.no Sofie! Selvom jeg synes at du oppførte deg veldig dårlig mot de andre menneskene på paradise hotel så er din blogg en av de mest spennende å lese. Du har mye bra innhold, og det er aldri kjedelig å gå inn her. Dette fortjener du.

  3. Er ikke stort bedre å klikke seg inn på bloggen din heller å plutselig få slengt puppene dine rett i fjeset?? eller??

  4. Æsj det er så jævlig nasty. Hva feiler det folk ? Håper de leser innlegget ditt og tar det til seg !!

  5. Enkelte av dere blogger om så mye barnslig, unyttig og negativt. Forstår dere ikke at majoriteten som kommenterer er små kids? Hvorfor må dere respondere på hva 10-16-åringer skriver til dere? 😱😱😱
    Ikke vondt ment.
    Skulle tro man hevet seg over slikt når man er 20 og noe…👌🏼
    Liker veldig godt bloggen din, men synes det blir mange innlegg hvor du nærmest Forsvarer deg ovenfor 10åringer. 😅
    Samme med dette innlegget. Et «få-tall» sender deg nasty ting på snap. MÅ du reagere liksom?
    Ville bare hevet meg over slikt, ikke skrevet ET HELT innlegg om det. 😂. Uinteressant for oss normale folk som ikke sender runkevideoer eller bilder av underlivet vårt.
    Nei, bare fuck ekle folk, barnslige 11åringer som ikke vet å oppføre seg… du er liksom litt bedre enn det, er du ikke? 😱

  6. Nei, lesbiske flørter ikke på den måten! Heller ikke bifile eller heterofile. Med mindre man har en skrue løs da..

  7. Er det selvrespekt å vise frem puppene sine da? Hvorfor følte du trang til å vise de frem?

  8. Anonym: Noe sier meg at du er en av disse som sender slike videoer, i og med at du måtte legge igjen to ganske like kommentarer. Skjønner saken engasjerer deg om du føler deg truffet, men du kan virkelig ikke sammenligne pupper og runking på video 🙂

  9. Eeeh «mannfolk er så ekle»? Ikke kast alle under samme tak da, Ida Grunnfoss. Har aldri sendt et dick pic til noen utenom kjæresten min.

  10. Nei jeg er så absolutt ikke en av de som sender slike bilder og videoer! Syns bare du kan tenke litt over hva du selv bidrar med.

  11. Det burde blitt kalt mobilblåtting. Stakkar ( stryke på kinne) har dem så dårlig sexliv dem a. Jeg synes man skal få legge ut bilde av alle som uoppfordret sender tisse bilder. De driver faktisk med blotting, så da ønsker dem vel å bli blottet til flere da 😉
    Legg ut så vi kan kommentere hvor patetiske de er, da slutter dem nok fort 😉

  12. TIL G17
    ja var helt sikkert det hun mente, at ALLE mannfolk sender dickpicks:) tror hu er veldi klar over det einstein, sannsynligvis sa hun mannfolk er så ekkle til de som faktisk sender:) slutt å vær så hårsår hahah, alle vet jo at det er et mindretall av menn som gjør slik

  13. Det disse folkene vil er å få en reaksjon. Samme om det er positivt eller negativt. Ikke bruk tid på å svar dem, bare blokker og slett dem om det plager deg. Ønsker deg en fortsatt fin dag!

  14. Jeg synes også at å legge ut bilder av puppene sine sånn at alle kan finne de på nettet er minst like ille som å sende en privat runke video på snap..

  15. – [ ] Til Rebecca, hilsen en «småkid» : Jeg er en jente på 15, snart 16 som syns ikke bare var det stygt av deg å kalle ungdom for småkids, men irriterrende og frekt. spesielt vi som er 15-16 som nærmer seg 18 som vil si at vi er snart voksne :). Se på det som du vil men det er det det betyr. 10 åringer er heller ikke «småkids». De er barn. 3-8 åringer kan vel bli sett på som småkids men ikke ungdom. Jeg tror mest sannsynligvis 10 åringer ikke leser bloggen til Sofie fordi for det første så er de for unge til å bry seg om tingene Sofie skriver om. Og for det andre hvis der er noen 10 åringer som gjør det som er det ekstremt få. Og jeg syns også der var teit å si at innleggene til Sofie er ?barnslige?. Fordi dette skjer veldig ofte blant oss unge mennesker, eller det du liker å kalle oss for, «småbarn» ;). Veldig ofte så får man en snap fra en fyr du flørter med, også plutselig har han ikke minst bare lyst til å vise deg penisen hans, men også det at han runker den. FOR DEG. Ekkelt? JA. Spør vi ikke så sender du ikke, rett og slett. Det er en grunn for at de heter private parts. Og spesielt for Sofie som er kjendis så kan dette være et problem når hun har så mange seere på snap og har offentlig profil så kan det jo komme inn masse rart hver eneste dag. Og da syns jeg hun skal få lov til å klage litt, speak up for the girls. Det støtter jeg. Men ikke kall henne barnslig fordi hun skriver om noe som du ikke kan relate til. Go Sofie!! Girl power💞💞

  16. Ingen 10-11 åringer hvet hvem du er? Og de kan hvertfall ikke vere så store i kjeften… det er nokk mest 12-14 fordi det er den alderen de begyner og se på ph…

  17. Det er egentlig litt morsomt at du får hate i et innlegg hvor du skriver at du er lei av at fremmede sender deg bilder som ikke akkurat er barnevennlige… Jeg Elsker deg Sofie og gratulerer med 1. Plass på blogg.no tingen❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *