EN SKIKKELIG DRITTDAG

Categories Ikke kategorisert

I går hadde jeg en skikkelig drittdag. Det er heldigvis lenge siden jeg har våknet opp å følt meg så dårlig som det jeg gjorde i går. Jeg klarer vanligvis å snu en dårlig dag, men i går hadde jeg ikke sjans. Jeg bestemte meg derfor at jeg skulle få lov til å hate livet en dag, for kanskje kroppen min trengte det. Kanskje jeg trengte å føle meg syk, sur og mindre fornøyd. 

Jeg bestemte meg i går for at dette skulle være den eneste dagen jeg fikk lov til å være alle disse tingene, og at jeg skulle ha en bra dag i dag. Jeg la meg derfor klokken 21.00, og våknet i topp humør klokken 08.00 i dag. Eller.. det er fortsatt noe som plager meg veldig, men jeg får ikke gjort noe med det akkurat nå. Så hva gjør man egentlig med ting som man ikke får endret på? LEGGER DET VEKK. Så til alle dere som har en skikkelig drittdag i dag, husk at morgendagen blir bedre <3 Jeg vil også anbefale deg å prøve å legge vekk det negative, og om det ikke går, bestem deg for at imorgen skal bli DIN dag. Jeg vil også be deg huske på alle de tingene som vanligvis får deg til å smile. Vennene dine? Kjæresten din? En god film? Hva med favorittsangen din? 

Det hjelper også å fortelle deg selv tre ting du liker med deg og din personlighet. Er du kanskje snill? En gledesspreder? Er du flink til å ta vare på det rundt deg? Kanskje har du et smil vi andre bare kan drømme om? Du har mange grunner til å være fornøyd med den du er, så vær så snill å bli flinkere til å fortelle deg selv akkurat hva du liker med deg <3 

En liten funfact (som jeg sa på Snapchat:sofieeec) så var dette nattkjolen min da jeg var 6-7 år gammel! ER det ikke sykt at jeg enda har den?? hahaha! Dette er forresten min nye hår. Jeg vet mange ville at jeg skulle vise resultatet, så her er det. Nå krysser jeg bare fingrene for at ølgjær-tabelettene funker, slik at jeg forhåpentligvis kan få langt hår igjen. 

50 kommentarer

50 thoughts on “EN SKIKKELIG DRITTDAG

  1. Skulle du ikke fortelle om den kjipe dagen?
    Man gjør jo aaaalt for klikk, skuffet over deg sofie

  2. Kjære Sofie.. bytt frisør. Jeg er selv frisør å ser at håret ditt er ekstremt slitt, men det hjelper ikke når hun gjør deg mørkere når hun endelig har fått deg lys. Du vil nok mest sannsynlig aldri få fargen du ønsker hos de, og håret ditt har blitt veldig slitt etter du begynte der. BYTT BYTT BYTT

  3. Det kan være lyset som får håret til å se mørkere ut:) du var fin på håret. Ha en fiiin dag!

  4. Jeg vil mye heller anbefale ølgjærpulveret, kroppen tar ofte lettere til seg pulver enn tabletter

  5. hvorfor er håret mørkere…? enig med hun over, BYTT frisør! Og dette er ikke kritikk, så ingen grunn til å ignorere kommentaren.

  6. Hvilke tre egenskaper liker Morten best ved deg? Eller hvilke egenskaper er du mest stolt over?

  7. Hadde det ikke vært nice for deg å gå ut og gjøre noe,uten å hele tiden ha me deg kamera ,mobil og filme legge ud på snap insta blogg så og si alt du gjør? Er ikke det litt slitsomt for deg?:)

  8. er det sant at du ikke ble med Andrea og Martine på tur på grunn av en krangel dere i mellom? Hørt det har vært problemer med Martine og deg før på grunn av Morten.

  9. Hahahaha Herreegud sykt random men jeg også har denne nattkjolen og jeg har den ennå jeg også😂😂😂 akkurat den der!! Fikk den for sykt lenge siden, er 20 nå😛

  10. Reklamerte ikke du over hvor bra hair care tabelettene var??? Hvorfor bruker du ølgjær da??

  11. skal vi få en forklaring på hvorfor håret ditt er mørkere elleeeer? det er så jævla frekt å ignorere spørsmål…..

  12. Hei, jeg har sett flere mobiler på PH, men jeg trodde det ikke var lov å ta dem med inn? PS. elsker vloggen din

  13. Syntes virkelig du burde bli boende i Oslo, hadde blitt veldig trist å se snappene dine uten Andrea og Morten:( Men det er selvfølgelig ditt valg, elsker bloggen din❤️

  14. Jeg må bare få si en ting, og det er at jeg synes du er til de grader tålmodig når det kommer til Martine. Jeg hadde ikke taklet at en god venninne av meg som tidligere har bodd med kjæresten min vandret rundt halvnaken og viste seg frem sånn som hun gjør foran Morten. Synes personlig det er respektløst. Hun er veldig flott å se på da, så forstår jo hvorfor hun vil vise seg frem.

  15. Du har så helt rett i det Sofie! Alle må lære og elske seg mere 🙂 Bra at du har skjønt det da. Er ikke alle som har skjønt det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *