RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Ikke kategorisert

annonse

Hei dere ♥ Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om et ganske bra tilbud Nelly har akkurat nå. For hver 500kr du kjøper for, får du 100kr i rabatt med rabattkoden; SPEND. Ikke bare får du 100kr i rabatt, Nelly har allerede masse nedsatte varer. Jeg vil absolutt anbefale deg å ta en titt. Dette er noe av det jeg har klikket hjem, jeg skal vise dere absolutt ALT når jeg får pakken min. Jeg tenkte også jeg skulle prøve denne berømte mensenkoppen alle snakker om, haha. Er det noen som har prøvd dette før? Jeg vil gjerne høre din erfaring med dette. 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


1. TIGHTS / 2. BUKSE / 3. BUKSE


1. KJOLE / 2. BUKSE / 3. VESKE


1. JAKKE / 2. BIKINI / 3. KJOLE


1. MENSENKOPP / 2. BODY / 3. TOPP

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ♥

16 kommentarer

16 thoughts on “RABATTKODE PÅ NELLY

  1. Omg jaa, kjøp menskopp! Hvis du får det ordentlig til er jeg helt overbevist om at du aldri kommer til å bytte tilbake til tamponger. Jeg var en av de som var HELT «imot», jeg tenkte det var sykt nasty og unødvendig. Men jeg er sååå glad jeg lot meg overbevise! I begynnelsen er det litt tricky å finne ut akkurat hvordan du skal føre den inn riktig slik at vakuumet blir riktig, men det lærer du fort. Jeg pleier å sette meg på huk, brette den som man skal og føre den inn. Så merker jeg at den «spretter» på plass og at vakuumet blir riktig. Første perioden jeg brukte den så irriterte jeg meg heftig over at jeg kjente den «stilken» så godt, så da klippet jeg like så godt av nesten hele. Du trenger ikke den til noe! Når du skal ta koppen ut bare presser du litt (som om du skal føde noe, hahaha), og så fører du inn to fingre, klyper tak i bunnen og drar den ut (helst dra mot den ene siden slik at vakuumet løsner). Så bare heller du det ut i do, skyller den godt i varmt vann og setter den inn igjen. Koke den trenger du bare gjøre etter hver mensenperiode, da pleier jeg å koke i 10 min, eventuelt med litt eddik i vannet hvis du føler den lukter (det har jeg ikke opplevd enda). Jeg ELSKER menskoppen min såå mye fordi. 1. Jeg trenger kun å tømme/bytte to ganger i døgnet, en gang om morgenen, en om kvelden. 2. Du slipper å stresse med å huske å ta med tamponger overalt. 3. Jeg lukter ikke lenger under mensen!! Før følte jeg av og til at jeg kunne lukte vondt. 4. Jeg sparer penger…. Hahaha dette ble sykt langt, men jeg er så syyykt engasjert i dette!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *