FRA STYGG TIL PEN

Categories Ikke kategorisert

annonse – alle lenker er annonselenke

I går fikk jeg så mange spørsmål på Snapchat;SOFIEEEC om hvor denne buksen er fra. Først må jeg ærlig innrømme at jeg ikke likte den, og kunne ikke forstå at Andrea kunne kjøpe noe så grusomt, helt til jeg så den i virkeligheten. Dette er seriøst den kuleste buksen jeg noen sinne har sett, jeg elsker den. Den gikk liksom fra stygg til pen på bare noen minutter, det skal godt gjøres. 

Jeg har forresten en god nyhet til dere, og det er at jeg nå har bestemt meg for å bli flinkere med YouTube, og faktisk mener det. Morten og jeg spilte inn en videoblogg i går, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg tør å publisere den. Som vi har fortalt dere før så er vi begge veldig kverulant, og det kom EKSTREMT godt frem i denne videoen. Vi skulle si fem positive og negative ting om hverandre, og vi gjorde helt seriøst ikke noe annet enn å diskutere. Jeg tror kanskje vi har litt forskjellig syn på ting, og når den ene først slår seg vrang så slår den andre seg enda mer vrang, haha. Jeg har alltid lurt på hvordan Morten og jeg har klart å holde sammen så lenge som vi har, da vi begge er alt for like. Denne videoen viser den ekte oss, selv om slike diskusjonen oppstår svært sjeldent, haha. Andrea har vært så oppgitt hver gang vi har begynt å diskutere, for hun har skjønt at vi ikke kommer noen vei, hehe. Jeg elsker han da ♥ UANSETT, KOM MED MASSE ØNSKER TIL YOUTUBE-VIDEOER <3


Bluse HER / Bukse – ZARA

12 kommentarer

12 thoughts on “FRA STYGG TIL PEN

  1. Hva tenker du om at årets paradise deltagere kommer til å erstatte din, andrea, og begge martinene sin plass på topplisten?

  2. Det dere skulle ha sammen med smoothie challenge, du og Morten, der man sier en vits på ca en linje også er det ikke lov til å le🤗 Det som sportsklubben har 😜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *