HISTORIEN BAK NAKENSHOOTEN

Categories Personlig

I går bladde jeg gjennom arkivet mitt for moroskyld, og jeg fant en god del bilder jeg har lyst til å dele med dere. Jeg kan garantere at dere har mye morsomt i vente, HERREGUD så mye jeg har forandret meg siden jeg fikk denne bloggen. Jeg kom også over disse bildene i det jeg bladde gjennom arkivet mitt, og jeg ønsket å dele de med dere. Ikke for å provosere eller for å vise kroppen min, men for å fortelle historien bak. Disse bildene ble faktisk tatt samme dag som jeg søkte til Paradise Hotel 2017. Jeg sa til venninnen min at jeg ikke kunne være med på et slikt program. Jeg hadde ikke fin nok kropp. Ikke stor nok rumpe. Ikke fint nok hår. Jeg var rett og slett ikke bra nok. Min bestevenninne spurte meg derfor “vet du hvor nydelig du egentlig er? Vet du hvor fin kropp du har?”. 

Vi diskuterte frem og tilbake, for man er selvfølgelig (dessverre) så utrolig hard mot seg selv. Hun foreslo derfor at vi skulle ta noen bilder, slik at jeg kunne se selv hvor bra jeg så ut. Det er faktisk sånn disse bildene oppsto. “La oss gjøre de litt sexy, sånn at du kan se hvor sexy du er” Jeg postet de aldri, men de ble liggende i bloggarkivet. Kanskje det var meningen at jeg skulle komme over de i dag. Kanskje jeg trengte en liten påminnelse på at jeg er bra nok. Kanskje jeg trengte å høre disse ordene igjen. Selv om jeg ikke så dette i 2016, så ser jeg nå hvor fine mennesker jeg har i livet mitt. For det morsomme er at etter jeg så disse bildene, så tenkte jeg “jeg er ikke så ille likevel”. Jeg er så heldig som har venner som minner meg på slike ting. Som tvinger meg til å ta bilder jeg ikke vil ta, for at de vet at jeg vil føle meg bedre etterpå. Takk, dere. 

19 kommentarer

19 thoughts on “HISTORIEN BAK NAKENSHOOTEN

  1. Åh du har en såå fin figur Sofie❤️ Er så viktig å ha slike venner som får deg til å føle deg bedre og som alltid kommer med fine kommentarer! Like viktig er det at vi kommenterer fine ting til deg, og at du får tilbakemelding på at det du gjør treffer oss og får oss lesere til å ville gå inn å lese det du skriver! Du gjør en super jobb, og vi skal kjempe for å få bort hatkommentarer og de som alltid må skrive stygt.. Det mange missforstår er at når det detter en tanke i hodet så måå man skrive det, samme om det er negativt eller positivt! Folkens som alltid kommenterer stygt til Sofie og alle andre bloggere; Hadde dere hatt en blogg selv og fått slike kommentarer, ville dere likt å fått kommentarer om kroppen din, hvordan du så du akkurat på det bilde hele tiden? Det er dere lesere som skaper kroppspress. Slik som sofie skrev om rumpen sin; hun hadde jo aldri tenkt over slike ting om hun ikke så kommentarer om det hele tiden. Folk kan være skikkelig stygge altså.. Jeg vet godt selv at jeg hadde i allefall ikke klart det! Poenget mitt er at Sofie, du gjør en kjempejobb med bloggen og du skal vite at du har en flott figur som du ikke skal være redd for å vise frem!❤️ Og ikke minst en klok jente som har så sykt mye bra å komme med! Stå på, vis flere slike bilder av deg selv, vis virkeligheten og fortsett sånn som du gjør!😁 vi digger deg altsåå❤️

  2. Hele deg og bloggen din skriker etter oppmerksomhet Din indre usikkerhet trenger bekreftelse fra det ytre – omverdenen. Det er så leit å se hvor åpenbart mye du sliter meg deg selv, din selvfølelse og behovet for å konstant vise hud, rumpe, pupper og alt som er nude i omtrent 90% av postene dine måned etter måned. Du søker så ekstremt etter bekreftelse – både fra deg selv og fra blogglesere. Den dagen du kjenner deg bra med deg selv, så vil du ikke ha behov for å blotte deg “annenhver” bloggpost – fordi du selv vet du er god nok akkurat som du er.

  3. Du er søt, men hadde datteren min lagt ut slikt hadde jeg sagt “nå sletter du dette tullet og tar deg sammen. Ha litt tro på seg selv.” Det er liksom litt… kleint?? Spesielt i din alder og med tanke på at du har type.

  4. Skjønner egt ikke all kritikken du og Andrea får, barn skal liksom ikke trykke på en dame som var med på pærra sin blogg…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *