THROWBACK DEL 1

Categories Personlig

Denne outfiten er til en kveld ute på byen, OMG HAHA.

Dette brukte jeg i en BURSDAG, haha

Grått er… kult?


Ingen kommentar. Hadde fint hår da 🙂

Som jeg skrev tidligere denne uken så har jeg gått gjennom bildearkivet mitt, der jeg fant MASSE gamle bilder. Dette er bilder jeg tidligere har brukt på bloggen, men mange av de har blitt slettet før PH. Jeg slettet masse innlegg før jeg reiste til Mexico, blant annet et jeg skrev da jeg var 19 år gammel å ønsket Restylane (hehe ups). Det ble en del bilder, så jeg har delt de opp i tre deler. Disse bildene er fra 2014-2015, så det begynner å bli noen år siden nå. Jeg synes det er helt sykt å se hvor mye jeg har forandret meg. Dere som kaller meg harry nå, hva i alle dager vil dere kalle meg på dette tidspunktet? Jeg holdt på å le meg ihjel av kombinasjonen av klær, skulle nesten tro jeg var blind. Nå skal jeg ut for å spise middag med min beste venninne og mannen hennes. Jeg føler meg alltid så ung når jeg skriver “mannen”. Jeg kan love dere at det er mange år til jeg vil uttale noen for det, hehe 🙂

41 kommentarer

41 thoughts on “THROWBACK DEL 1

  1. Skjønner ikke helt hva som var galt med stilen din på disse bildene men… Du hadde bedre stil der enn hva du har nå

  2. Liker definitivt stilen din bedre nå, men ikke noe galt med den gamle 😊 hvorfor er puppene dine større her, har du lagt inn mindre i ettertid?

  3. Tenker at jeg kan godt være enig i at denne stilen ikke er helt deg nå, men den har vært en del av stilutviklingen din så syns det blir litt feil å kritisere «gamle» deg. Du vil kanskje om noen år tenke at stilen du har nå for tiden er helt kriiise da.

  4. Det er litt misvisende å skrive slikt om den stilen du hadde før, når du bare for noen innlegg tilbake snakket om at andre kritiserte din stil nå. Tenk på de som er innom bloggen din som har ala lik stil!

  5. Morten sa jo i en episode på ph at kroppen til Martine var digg. Er det ikke rart å bo med henne nå da og risikere at hun løper i trusa på natta når morgen også må opp og tisse ? Bra innlegg i det siste ♡

  6. Veldig fin stil, men skjønne at du kanskje like en anna stil nu i den alder du e i nu. E vell meir 17-18 som kler sæ slik🤗

  7. Vil bare på peke nå med en gang at jeg er 100% på at man skal gå kledd som man vil og du har funnet din stil og det er drit bra !
    MEN måten du snakker om disse stilene liker jeg ikke veldig godt, nettopp fordi du disser folk som har slike stiler og får folk til å tro at det er feil og stygt å gå slikt og at det er fasit (tenker da spesielt på unge jenter) framfor å skrive at DU har forandret deg, skriver du «IKKE LOV!!» og det reagerer jeg på :/

  8. Synes du var kjempefin på de bildene jeg! Like fin stil da som nå, bare litt annerledes❤️
    Elsker hvor kreativ du er i bloggingen! Kommer forskjellige innlegg fra deg hele tiden som alltid faller i smak i allefall hos meg! Stå på, jeg digger deg😍

  9. Jeg ville aldri gått med noe av det du bruker nå eller da, for du har sykt harry stil. Veldig rart at du som blogger skal oppfordre folk til å være seg selv, så skriver du om et antrekk at det ikke er lov å gå sånn i en bursdag? «Dette brukte jeg i en BURSDAG!! IKKE LOV :-(» Jeg ler av deg og dine generelle dårlige innlegg.

  10. hei sofie, jeg synes det begynner å bli veldig slitsomt med innlegg på inlegg om hvor stygg du ser ut på enkelte bilder fra nåtiden eller fortiden. Det er også syyyykt slitsomt på snapchat, hvor annehver snap starter med “herregud hvordan er det jeg ser ut” mens du fikler deg i håret..

  11. Altså greia er at du ser helt lik ut da som nå, er bare håret og klærne som er litt annerledes. Stilen på bildene var ikke så ille som du skal ha det til heller

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *