VI SIER FEM NEGATIVE OG POSITIVE TING OM HVERANDRE

Categories Videoblogg

Okeei dere, da er endelig kranglevidoeen til Morten og meg ute. Julie og jeg holdt på å le oss ihjel i det vi redigerte denne, for den var faktisk ganske underholdene. Jeg måtte klippe den ned fra 28 minutter til 8, så det sier vel litt hvor vi diskuterte, kverrulerte og snakket. Morten og jeg er faktisk ekstremt dårlig til å lage videoblogger sammen, FOR VI SNAKKER SÅ SYKT MYE.

Trykk på bildet for å komme til videobloggen <3 Dere må også huske å følge min Youtube-kanal HER og Morten sin HER

7 kommentarer

7 thoughts on “VI SIER FEM NEGATIVE OG POSITIVE TING OM HVERANDRE

  1. Ble litt overrasket over at du virker veldig bitchy mot han, for ikke fått inntrykk av det tidligere. Men kan hende du bare hadde en dårlig dag? Ellers ble det bedre på slutten 🙂 <3

  2. Tror det bare det har blitt en “vanesak” å alltid gi deg skylden. Er helt klart Morten som oppfører seg merkelig. HAN er grunnen til at DU tjener penger? LOL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *