DITCHE KJÆRESTEN PÅ VALENTINE?

Categories Personlig

Det er vel ingen hemmelighet at Morten og jeg har planer om å være sammen på Valentines, men jeg har virkelig ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal prioritere og ikke. Morten reiser til Praha på torsdag, så jeg hadde derfor ikke planer om å dra hjem til Oslo med det første. Jeg synes egentlig det er veldig unødvendig å reise hele veien til Oslo for å være sammen en dag, for å så reise tilbake til Trondheim igjen? Jeg fikk egentlig svaret mitt i det jeg skrev denne setningen, for det er faktisk SÅ UNØDVENDIG. Jeg tok også med Celine hit for at vi skulle være her en stund, og jeg vet det blir stressende for henne å dra frem og tilbake.

Det blir nok mest sannsynlig slik at jeg “ditcher” Morten på Valentines, noe som egentlig burde være helt OK. Vi kan ha en fin dag sammen når vi kommer hjem, det er ikke slik at vi trenger en spesiell dato for å vise kjærligheten vi har til hverandre. Skal jeg være ærlig med dere, så føler jeg nesten et lite press rundt Valentines. Denne dagen MÅ feires om man har kjæreste. De årene jeg ikke har gjort noe med kjæresten har jeg alltid fått høre “Du har kjæreste, og feirer ikke Valentines?” HVORFOR er det så rart? Jeg synes folk burde få bestemme selv om de ønsker å feire eller ikke, enkelt og greit. Det er dessverre ikke alle som liker slike dager, sånne kleine mennesker som meg vettu, hehe. 


Haha dette bildet altså!!

MEN det er noe i meg som vil til Oslo, og ha litt kjærestetid før Morten reiser fra meg. Jeg er jo veldig ubesluttsomt, så for alt vi vet så er jeg i Oslo om noen dager, hehe. Akkurat NÅ er jeg på vei for å gjøre noe helt crazy med utseendet mitt. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg kunne gjøre dette, men helt ærlig så tror jeg faktisk det blir veldig bra. Jeg gleder meg helt SJUKT til å vise dere i alle fall <3

20 kommentarer

20 thoughts on “DITCHE KJÆRESTEN PÅ VALENTINE?

  1. Du får det skillet på rumpa fordi du stapper badedrakten som kanskje ikke er string i ræva di

  2. Greit med noen anledninger til å sette litt ekstra pris på hverandre og kose seg litt ekstra, såfremt en klarer og holde fokuset på nettopp det, istedet for at det blir sosiale foventninger som må oppfylles og deles med omverden.
    Den sosiale mediehverdagen tilfører nok for mange et slik tilleggsmoment hvor det også handler om å vise omverden den lykkelige glansbildeversjonen av forholdet/livet sitt… Litt sånn “Ånei, hva vil tro om vi ikke feirer valentines day?”

  3. Jeg er helt enig! Kjærligheten kan feires når som helst. Det bør ikke være noe som blir presset på fra samfunnet .. er vel egt bare en dag som er funnet på for at butikkene skal tjene litt extra med penger? Haha! Det fikk jeg høre av mamma som liten iallefall. Sier ikke at man ikke skal få feire, men det bør ikke være sånn at man forventer at ALLE skal det.

  4. Hvordan får du så fin brunfarge? 😍 Er det solarium eller selvbruning? Og går du på betakaroten?
    Stå på, du er best ❤️

  5. hahaha, jeg har kjæreste, og jeg liker ikke Valentines… Blir så mye press rundt det, og vi er det minst klissete paret i verden. Ingen av oss finnes romantiske, men vi har det veldig fint sammen likevel 😀

  6. Dette er en dag han forventer å få sex like mye som bursdagen hans. Det er dårlig gjort å nekte han det synes jeg..

  7. Vet ikke hva du siktet til på insta, men den runde skille flakken får man når man tar sol☺️ Hvis det var det du mente

  8. Digger at du faktisk ikke skjuler strekkmerkene dine som er på rumpa! Mange skjuler strekkmerkene sine, men du gjør ikke det, og det er så utrolig bra!!✋🏼 Stå på, du er ett godt forbilde!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *