JEG HAR TATT EN STOR BESLUTNING

Categories Ikke kategorisert


Dette er håret mitt nå helt uten extensions. Jeg gleder meg til å vise dere etterbildene!

Forrige uke tok jeg et valg jeg aldri trodde jeg kom til å ta, men jeg har etterhvert forstått at det er den eneste løsningen om jeg noen gang ønsker å få et langt og sunt hår igjen. Det er vel ingen hemmelighet at håret mitt virkelig har blitt skadet av masse bleking, to måneder i Mexico og extensions. Jeg gikk også fra blondt, til brunt til å ønske å bli blond igjen. Håret mitt har gjennomgått mye på bare to år, så det sier seg vel selv at det har blitt ganske ødelagt. 

På fredag dro jeg til min gamle frisør her i Trondheim for å høre om det var noe jeg kunne gjøre med håret mitt. Jeg har gått til henne i mange år, så hun kjenner håret mitt veldig godt. Hun vet hva det tåler og ikke, så hennes mening er alltid god å få. Hun ga meg beskjeden jeg lenge har fryktet, og det var at jeg måtte klippe bort alt det slitte om jeg ønsket å få tilbake håret jeg engang hadde. Jeg har derfor fjernet extensions for godt, og skal nå ha KORT hår. Dere har jo ikke fulgt meg mer enn et år, men jeg har aldri hatt kort hår. Jeg har alltid hatt langt tykt hår, så der sier seg vel selv at dette vil bli en stor forandring for meg. Jeg skal være så ærlig med dere å si at jeg er livredd, og har gruet meg til dette i mange dager. Det er likevel noe som må gjøres så ønsk meg lykke til!

11 kommentarer

11 thoughts on “JEG HAR TATT EN STOR BESLUTNING

  1. Du kommer nåkk til å kle kort hår også 🙂
    Men skjønner det en litt skummelt da du alltid har hatt langt men det vokser ut å mest sansynelig mye sterkere å sunnere enn før 🙂

  2. Jeg hadde også super langt og friskt hår, men har også bleket det og farget om hverandre siste året! Jeg klippet av alt det slitte så ble ganske kort i forhold til hva jeg egentlig hadde lyst til, men det var verdt det og det ble så mye sunnere! Heia kortere frisk hår, enn langt, slitt og stusselig! Det blir bra! 😁

  3. Jeg gjorde samme feilen som deg for to år siden. Begynner endelig å få lengde og jeg har hatet det korte håret hver dag siden det ble klippet.

  4. Masse lykke til! Det kommer sikkert til å bli kjempe deilig å få av flisene av håret – også vil det sikkert vokse seg langt fort!

  5. Se på det positive, nå får du se hvordan håret ditt ser ut kort, du får et sunnere og sterkere hår fremmover og det vokser jo ut igjen❤️ Du kommer sikkert til å kle det kjempebra😎

  6. Tror du vil kle det bra. Alle skal jo ha langt hår, så da vil du jo skille deg ut litt 🙂

  7. Åh, skjønner at du gruer deg! Jeg også har alltid hatt langt, sunt og tykt hår. Så endte det med at jeg måtte klippe meg en god del, pga bleking osv. Jeg begynte å gråte når jeg så hvor «kort» det var når det ble klippet. Heldigvis vokser det ut igjen, fortere enn du tror 🙂 man blir litt blind på det selv, og det lange håret blir en slags identitet. Jeg er helt sikker på at du blir fin med kortere hår også! Vil også tipse om ølgjær, det funka fett for meg! Huden ble også finere 🙂 tar selvfølgelig tid uansett, men så virkelig forskjell på noen mnd!! Ble veldig langt det her, men skjønner bare hvor kjipt du sikkert syns det her her :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *