UNNSKYLDNINGEN TIL MORTEN FOR Å BRUKE TINDER

Categories Personlig

Jeg er sikkert like lei av å få kommentarer om at Moren er på Tinder som dere er av å fortelle meg at han er på Tinder. Først må jeg si at jeg setter stor pris på at dere sier i fra, for hadde Morten vært på Tinder bak min rygg er det absolutt noe jeg hadde ønsket å vite. Dette er vel andre gangen profilen til Morten dukker opp på Tinder, og dere har helt rett i at det er hans profil, men han bruker den ikke. 

Sist Morten ble aktiv på Tinder var det på grunn av meg. Vi var uenig om en samtale, så jeg ba han derfor laste ned appen igjen slik at vi kunne se hvem som hadde rett. Denne gangen er det faktisk Petter som var på Tinderen til Morten, selv om det høres helt latterlig ut. Morten slettet aldri appen etter at vi var på den sammen, og sannheten er så enkel og kjedelig som at Petter trykte seg inn på Tinderen hans da var besøk. Jeg snakket med Morten rett etter dette, og ga han klar beskjed om at jeg ikke synes det var greit. Hvorfor? For spekulasjonen starter (forståelig nok), også er det jeg som må sitte å forsvare Morten på bloggen senere. 

Jeg forstår også at dere synes historien med Petter virkelig merkelig, men hadde Morten vært på Tinder bak min rygg kan jeg love dere at jeg ikke hadde dedikert et helt innlegg for å forsvare han her på bloggen, haha. Vi har heller ikke et åpent forhold som noen har spekulert på, det er absolutt ikke noe for meg. Jeg er alt for sjalu til å skulle dele han med noen andre 🙂 Så dette er unnskyldningen til Morten for å være på Tinder, han er ikke en drittsekk som søker en ny sexpartner for at jeg har sexforbud som også noen av dere tror, haha!

10 kommentarer

10 thoughts on “UNNSKYLDNINGEN TIL MORTEN FOR Å BRUKE TINDER

  1. hvorfor lage et innlegg om dette ? Hvis du vet at han har det, og han har gitt deg en forklaring på hvorfor så holder vel det. Du trenger ikke unnskylde han på bloggen 👍🏻 Vi har ingen rett på å få en forklaring. Forholdet deres er deres. Behandle det pent, og gi litt blaffen i hva absolutt alle andre sier. Er synd hvis forholdet blir ødelagt pga folk som hele tiden skal si ifra eller legge ut rykter, og det er nesten som å helle bensin på bålet når du føler at du må forklare en situasjon vi ikke har noe med. Jeg liker dere to, så ta vare på det ♥️

  2. Møtte dama på tinder ingen av oss har slettet appen. Men, til deg og Morten: det er en funksjon på innstillinger som gjør at han kan ha profilen sin, men gjøre den usynlig for andre. Dermed kommer han ikke opp når folk swiper 😊 men man kan fortsatt se gamle meldinger og alt annet.

  3. Har morten sletta appen nå?
    Og hvorfor slettet han den ikke etter at dere to så på den sammen? Er jo rart å bare ha appen på telefonen, når han har kjæreste, hva skal han med den liksom?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *