UKENS SPØRSMÅL / GRAVID, FORHOLD OG TRENING

Categories Personlig

Hvorfor har du kastet Morten ut av leiligheten?
Andrea begynner å bli lei av at det er mennesker her hele tiden, så det vil si at vi må begynne å være mer hos Morten. Han har så og si bodd her siden April, så jeg skjønner godt at Andrea har fått nok nå. Vi leide leiligheten for å være to stykker her, og den er ikke så stor, så det merkes godt når vi blir flere. 

Kan du i nærmeste fremtid skrive et innlegg om selvmordstanker og selvskading?
Helt ærlig så har jeg ikke spesielt med erfaring på dette punktet. MEN jeg kan selvfølgelig prøve om det er mange som ønsker et slikt innlegg?

Hvorfor kjøper du graviditetstest når du liksom ikke kan ha sex?
Helt ærlig så synes jeg det er kjemperart at noen faktisk reagerer på at jeg sjekker meg for graviditet på grunn av vaginismen min? Jeg fikk sexforbud for bare noen uker siden, og det sier seg vel kanskje selv at vi hadde sex før den tid. Siden alle virker å bry seg så mye om dette så har jeg ikke hatt mensen på en god stund, og har hatt et par andre symptomer som har gjort meg veldig usikker. Jeg har derfor sjekket meg jevnlig nå, for det er ikke alltid testen viser positivt med engang. Sånn, nå vet dere det 🙂

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra?
Jeg var 18 år gammel da jeg flyttet fra Tønsberg til Trondheim.

Hvilke tre ting i livet setter du høyest?
Familie, venner/forhold og Celine. Hvorfor ikke fire? jeg vil skrive bloggen også, haha!

Sykt gode resultater du har hatt med tanke på trening? Følger du en spesiell diett?
Jeg vet ikke om du tenker nå eller før, men på det tidspunkter kroppen min endret seg veldig gikk jeg på en ekstrem diett. Jeg skulle stille i bikinifitness og måtte derfor gå på en diett jeg ikke vil anbefale noen, jeg ble syk. Nå følger jeg egentlig bare meg selv, og det jeg har lært de siste årene 🙂

Er du fornøyd med Morten sin størrelse?
Er det bicepsen du tenker på? I så fall ja 😉

Har forholdet til Morten og deg endret seg nå som dere ikke kan ha sex?
Overhodet ikke. Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært stresset over det, og tenkt at han kanskje ville synes at jeg var kjedelig å være sammen med, og at han kanskje savnet noe? Nå skjønner jeg jo at det bare var en teit tanke, han er jo ikke kun sammen med meg på grunn av sex. Det er jo sånn det er å være i forhold, det skjer ting som man bare må gjøre det beste ut av!

Hvor mye betalte du for Celine?
Jeg fikk hun helt gratis, men på grunn av veterinær så har hun jo kostet meg veeeldig mye! hehe

Hva er din aller største drøm?
Skape min egen sminkekolleksjon, og flytte til L.A!

Vil du være med på skal vi danse?
Ja, det vil jeg jo! Det eneste er at jeg er ELENDIG til å danse, så det hadde vært moro å sett hvordan det hadde gått. 

Hvor i Trondheim har du lyst å flytte?
Helst Ranheim, men jeg kan egentlig bo hvor som helst så lenge det er sentralt!

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
I Mars har vi vært sammen i 11 måneder, tiden går virkelig fort.

Hva er det styggeste noen har sagt til deg?
Dette var faktisk før bloggen. Det var utrolig mange mean girls da jeg vokste opp i Tromsø, spesielt i ungdomstiden. Jeg skal ikke si at jeg var helt uskyldig jeg heller, for det var jeg ikke. MEN det var en jente som sa til meg at jeg var så stygg at pappa ville snudd seg i graven, det er ganske brutalt å få høre bare noen måneder etter han døde. 


Vil dere se hvor stygge kommentarer jeg fikk mens PH gikk på TV? Søk opp dette bildet på Instagram, og se kommentarene under. SOFIEENILSEN

Hvor bor Morten egentlig?
Morten og jeg er faktisk naboer, så vi begge bor midt i Oslo-sentrum. Det morsomste er at det er helt tilfeldig at vi endte med å bo vegg i vegg (nesten), haha. 

Liker du å bli gjenkjent som Paradise-Sofie? eller er du litt lei av det?
Kunne jeg valgt så ville jeg selvfølgelig at folk skulle kjenne meg igjen på grunn av bloggen, men jeg skammer meg ikke på noen måte over PH-stemplet. Det er jo det som har tatt meg hit jeg er i dag 🙂

De gullbarene Triana legger på fatet under finalen, er de ekte eller fake?
Du det vet jeg faktisk ikke, men jeg er 99% sikker på at de er falske. 

Hva er din største frykt?
At flyet jeg skal sitte på styrer, eller at noe skal skje med de rundt meg.

 

21 kommentarer

21 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / GRAVID, FORHOLD OG TRENING

  1. Ja, hadde vært fint om du skrev et innlegg om selvskading og sånn. Tror mange hadde satt pris på det. Håper det kommer så fort så mulig! :))

  2. Hvorfor skal hun skrive et innlegg om selvskading når hun sier at hun ikke har noe erfaring med dette?? Mye bedre at du snakker med fastlegen din eller en psykolog om dette.

  3. Hvorfor omtales du av VG på snap som blogger og tideligere paradise hotel deltager, mens andre bare blir omtalt som blogger?

  4. Det var en helt sykt stygg kommentar hun jenta sa! Skjønner godt hvorfor du husker denne kommentaren, og at den kommer ikke til å forsvinne. Men det er helt sykt dårlig gjort. Hvem har hjerte til noe sånt?!?!

  5. Ja hadde vært fint med ett innlegg om selvskading og selvmordstanker og sånn(for det er jo ikke så mange bloggere som skriver om det)

  6. For en stygg og motbydelig kommentar å få! Jeg selv fikk også
    Høre ting når faren min døde. Som at han døde fordi han ikke orket å se det stygge trynet mitt og at jeg kunne gå å ha sex med faren min i graven. Blir virkelig kvalm av sånne mennesker!

  7. 1. Kan du vise bilde etter dietten?
    2. Ikke skriv om selvskading uten å oppsøke noen som har erfaring, eller kompetent helsepersonell!!!! Helst dropp det 😉

  8. Anonym: Jeg har ikke hatt følelser for Kevin, men hadde ikke vi friendzona hverandre så er han helt klart en gutt jeg kunne blitt betatt av. Han har jo en så herlig personlighet! Den jenta som en dag får han er veeeldig heldig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *