SPØRSMÅL OG SVAR MED MORTEN

Categories Videoblogg

Som jeg lovet så skulle det komme mer YouTube videoer fremover, og denne uken har dere tre stykker i vente, wuuhu!! Morten og jeg bestemte oss for å svare på spørsmål dere stilte oss på Snapchat. Vi svarer blant annet på “hvor mange ganger har dere hatt sex?” “Har Morten blitt lei av meg?” Har Morten vært sammen med Martine Johansen?” og “Vil dere ha barn?” + mye mer. Vi svarer helt ærlig på spørsmålene dere stiller oss, og jeg er ganske sikker på at noen av svarene vil være sjokkerende, haha! Enjoy <3


 

HUSK Å FØLGE OSS PÅ YOUTUBE HER OG HER

20 kommentarer

20 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR MED MORTEN

  1. Morsomt med videoblogg:) Værsåsnill å slutt å dra deg i hårete mens du snakker, det er veldig distraherende:)

  2. Er det obligatorisk for blogger-jenter å fikle med håret sitt konstant under videoblogger? Og klærne man har på seg for den saks skyld. Fikk lyst til å ta håret ditt og sette det opp i hestehale da jeg så på videoen hahah

  3. Silje: Til alle dere som kommenterer fiklingen min, jeg får dessverre ikke gjort noe med det. Dette er noe jeg har gjort siden jeg var liten, og jeg har fått kommentarer på det siden første videoblogg. Jeg har prøvd å feks ha håret i hestehale, noe som heller ikke hjelper. Jeg gjør dette ubevisst, og hvorfor jeg gjør det har jeg ingen anelse. Så beklager så mye, men jeg får dessverre ikke gjort noe med det 🙂

  4. fyfaen for noen bryn. Du er 23 år å tegner de fortsatt slik man gjorde i en alder av 13-15. De er RUNDE og grusomme framst, hva faen. Ødelegger hele trynet ditt. Lær deg med sminke.

  5. Hva er det med alt dette hate? La henne gjøre hva hun vil! Det er dere som bestemmer å se på henne!

  6. Bare Morten liker henne som hun er så er vell det bra nok enn alle dere som hater. Ta å skaff dere et liv å la andre være seg selv- om dere har noe negativt å si hele tiden så hold det for deg selv.

  7. Jeg tror på at du ikke kan gjøre noe med filmingen av håret. Men hvis du jobber med deg selv, ikke være så utseendetfikaert, så vil det hjelpe seg å ikke ta på håret og posere så mye til vlogg.

  8. Sånne paradise ting (og egt deres forhold, no offence) kommer til å bli glemt bort når den nye sesongen kommer tbh

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *