MIN HANDLELISTE

Categories Ikke kategorisert

annonse – alle lenker er annonselenker fra nelly

Er det bare jeg som begynner å bli litt lei av vinteren? Jeg kjenner jeg er SÅ klar for våren og sommeren, som tydeligvis aldri skal komme, haha. I Oslo begynte det å snø skikkelig i natt, så det er full vinter her. Jeg skal prøve å ikke klage, for det er jo ikke så mange måneder til sommeren. VI HOLDER UT.  Jeg har allerede begynt å forberede garderoben for sol og varme, så jeg bestilte hjem et par godbiter i går som jeg tenkte å dele med dere. Det er også mange som har spurt meg om outfiten jeg brukte forrige lørdag, og jeg har ENDELIG klart å finne noe lignende til dere <3 


(annonselenker) Body HER / Bukse HER


(annonselenker) Genser 1. HER / Skjorte 2. HER / Topp 3. HER


(Annonselenker) Blazer 1. HER / Bukse 2. HER / Genser 3. HER


(annonselenker) Undertøy 1. HER (Fiifty shadeees!!!) / Badedrakt 2. HER / T-skjorte 3. HER

8 kommentarer

8 thoughts on “MIN HANDLELISTE

  1. Masse fint <3 Har et spm; Må dere gjennom medisinsk test før dere sjekker inn på ph? Har lest at dere må det og hvis noen har herpes så kommer de ikke med. Er dette sant eller bare rykter?

  2. guud jeg hater det du gjør.. hilsen jente som skal spare penger men ikke klarer fordi du legger ut sykt fine klær all the time hahha 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *