DRAMA OG SEX PÅ PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel


Dette er det BESTE bildet, hahah jeg dør!!

Herregøøød så mange bilde jeg har fra premierefesten, dette er bare en brøkdel av de jeg har på mobilen min. Det som er litt morsomt er at jeg ikke tok i nærheten av like mye bilder på min egen premierefest, men da var det så mye annet å tenke på. Det er helt rart å tenke tilbake på hvor mye som har skjedd bare på et år. Hvor mye jeg har erfart og utviklet meg både personlig og… utad? Selv om jeg fortsatt er den samme jenta jeg var 13.mars 2017 føler jeg meg likevel som et helt annet menneske. Både utseendemessig og personlig.


Til tross for free the nipple skjorte fikk jeg masse kommentarer på at jeg lignet på en bestemor, jeg dro derfor hjem å skiftet som dere kanskje ser, hehe. 

Som jeg fortalte dere i går så intervjuet Andrea og jeg mange av årets deltakere, noe som var veldig morsomt. Er det noe vi fikk ut av å intervjuet deltakere så er det at vi kan forvente MASSE drama, sex og spill i denne sesongen. Med andre ord så er det noe helt annet enn vår sesong får i si det sånn, noe som kanskje er like greit. Selv om 90% klagde på sesongen jeg var med i, så var det likevel en god sesong på sin helt spesielle måte. Jeg synes det er fint å vise seerne at vi faktisk kunne være på et hotell i to måneder uten å lage noe spesielt mye med drama, så er det heller opp til årets deltakere å vise hvordan man kan lage mest mulig drama, hehe! En ting er sikkert, og det er at det er SÅ mange fine mennesker med i år, så hvordan de har klart å lage drama forstå jeg ikke, men det vil vi vel se etterhvert 😉

36 kommentarer

36 thoughts on “DRAMA OG SEX PÅ PARADISE HOTEL

  1. Er du og Morten fortsatt sammen? Iåmed du driver å kysser på kevin og jokker på andre gutter? Er ikke det litt spess å gjøre hvis man er i et forhold? Just asking no hate

  2. Virkelig ikke frekt ment assa (Jeg er syykt fan av deg❤️) men er det ikke litt rart at du kysser kevin når du er sammen med Morten
    Ikke frekt ment

  3. For det første så var antrekket ditt dritfint og for det andre så var deres sesong både den beste og den morsomste selvom den ikke hadde mye drama. Jeg elsket den <3

  4. Tenk hvis Morten gikk å kysse på Rebecca og Isabell og andre jenter da hadde du klikket totalt! Syns det synd i han! For en oppførsel

  5. Sofie: kan du vennligst forklare hva som er fint/vitsen med trutmunn/oppblåste lepper. Dette er ikke personlig, men ser jo ut som et nebb. Hva er det med flere jenter som tror det er fint med lepper som er tidenes mest hovne ?

  6. Ok sånn serr hvorfor gidder du å bare gjøre trutmunn og rekke tunge på alle bildene. Eg du så lite selvsikker at du ikke tørr å smile på bilder eller?? Det der er jo bare rart. Og du som liksom skal være et forbilde.

  7. Elsket det første antrekket ditt!! At du tørr å skille deg ut#FORBILDE!! Sykt trist at du skiftet, men fy som du kledde den Boddy og<3 elsker bloggen din og stilen din❤️

  8. Hahaha du går hjem å skifter antrekk fordi du fikk kommentarer på at du lignet på bestemor? Hvor ble det av den holdningen du latet som du hadde? «Jeg bryr meg ikke hva folk mener, jeg går i det jeg har lyst til». DU er dårlig forbilde. Du lever aldri opp til det du selv skriver.

  9. Så dumt at du fikk negative kommentarer på den første outfiten din, den var jo RÅfin!!!! Heldigvis kler alt den smukke, så du så helt rå ut i begge to<3

  10. Dro du hjem for å skifte fordi noen mente du så ut som en bestemor? Drit i hva andre sier! Jeg tenkte hvertfall wow sykt kul outfit ! Digget det, kjedelig med alle andre som går med det samme hver gang, svarte trange bukser og en utringet body. Det der var superkult og du kledde det 🙂

  11. Er det sant at når dere hadde fest på ph at det ikke var noe musikk? Eller var det musikk av og til og noen ganger så måtte dere danse uten musikk? Lurt på dette lenge, veldig gjerne svar <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *