UKENS SPØRSMÅL / FORELSKELSE, BLOGGLØNN OG FLYTTING

Categories Personlig

Hvor lenge gikk det før du fikk betalt for å blogge? 
Jeg fikk betalt ganske tidlig. Jeg tror vel min første lønn var i.. april? Lønningene mine var ikke mye å skryte av de to første månedene, for da fikk jeg 2-3000kr og 10.000 kr, haha!

Hva ønsket du å bli da du var yngre? 
Politi og superstjerne, haha. Sistnevnte er vel alle barn sin drøm, er det ikke? Vet dere hva som ødela for meg når det kom til å søke på politihøgskolen? Utøya.. det er faktisk så trist å innrømme, for man vil ikke at et slikt menneske skal kunne ødelegge så mye for deg. Jeg har uansett funnet noe jeg trives godt med, og akkurat nå kunne jeg ikke byttet denne bloggen med noe som helst <3

Har du og Morten null kontakt nå? Eller snakker dere selv om dere har pause?
Det siste døgnet har jo vært veldig spesielt, da en dum jodel klarte å få meg til å bli mer opprørt enn hva jeg har vært på flere måneder. Det ble derfor slik at vi snakket sammen på grunn av dette, og ble enige om å spille inn en videoblogg der vi svarte på disse ryktene som var alt for drøy. Vi måtte derfor starte pausen vår på “nytt”, så nå snakker vi ikke sammen. Vi skal ikke snakke eller møtes på en god stund nå, noe som selvfølgelig er veeldig vanskelig..  Vi får bare krysse fingrene for at det ordner seg etterhvert, og at vi finner ut at vi ønsker å være sammen <3

Hvem av Paradise deltagerne som du er med nå, kjenner du deg mest igjen i? 
Heeelt klart Ine, herregud som jeg digger den jenta. Det er også eeen til, men mer enn det kan jeg ikke si 😉

Skal du forsette med Youtube?
JA, det skal jeg. Jeg tror jo helt ærlig at YouTube er den nye blogg, så jeg skal helt klart begynne å være mer aktiv. Jeg vet at dere ønsker mer YouTube-videoer, så nå lover jeg å skjerpe meg. Er det noen videoer dere ønsker at jeg skal spille inn?

Favoritt restaurant? 
Frida som ligger i Trondheim, den har SÅ god mat <3

Hvorfor ble du forelsket i Morten? 
Akkurat hvorfor jeg ble forelsket i Morten husker jeg faktisk ikke, men det var nok veldig mange forskjellige grunner. Han var så snill, morsom, selvsikkert og kjekk. I tillegg har vi det utrolig morsomt sammen, og har en helt spesiell humor som bare vi to forstår. 

Skal du bo alene i den nye leiligheten din? 
Hva som skjer fremover vet jeg faktisk ikke, det får tiden vise. Jeg tror nok ikke jeg skal bo alene 🙂

Hvordan takler du pausen så bra? Du virker så sterk!
Som jodelen sa “det er mye bak kulissene”  hehe neida joda XD Jeg har jo ikke blogget siden vi bestemte oss for å ta en pause, utenom i går på grunn av jobb og jodel. Det har absolutt ikke vært enkelt bare så det er sagt. Som dere kanskje vet etter å ha fulgt meg i over et år så er jeg ekstremt dårlig til å vise følelser når jeg har det vondt.. I går ringte meg mamma klokken 02.00 å gråt som bare det. Jeg hadde lyst til å gi opp alt og alle, og hadde virkelig møtt veggen. Det har absolutt ikke vært enkelt, og jeg kjenner at det er mye vanskeligere nå som vi har hatt kontakt i en dag på grunn av alt styret som har vært. Nå har jeg fått en smakebit av han igjen, om jeg kan si det på den kleine og rare måten. Så forsvinner han bare, og det er veldig brutalt.. 

Hva er ynglings emoijen din, og hvorfor? 
❤️er helt klart min favoritt, og den jeg bruker mest. Hvorfor vet jeg ikke, jeg bare elsker å sende hjerter. Det er jo SÅ koselig <3

Kan du legge ut bilde av moren din? 

Er det noe du er glad for at ikke kom med på TV fra PH?
Den ene episoden da Morten og jeg var ganske fulle og seksuelt frustrert.. De har klippet bort MYE som dere ikke fikk se, hehe. 

Skal du flytte fra Oslo? 
Det vet jeg ikke enda, vi får se hva tiden bringer!

Hvordan har du det for tiden? 
Akkurat nå har jeg det ikke så bra, men alt ordner seg til slutt!

Har du noen tvangstanker? 
Er det et spørsmål? hehe. ROT OFC, jeg takler ikke rot!

Har du tenkt å studere?
Nei, det har jeg ikke!

Hva er den fineste opplevelsen i ditt liv?
Det føltes ikke slik der og da, men helt klart å overleve Utøya. Jeg fikk livet i gave på ny, og er ikke det en helt fantastisk opplevelse, så vet ikke jeg!

Er du redd for at du og Morten skal miste følelser for hverandre under pausen deres?
Selvfølgelig er jeg det, MEN det er jo på grunn av følelser at man tar pause. Vi har mye å finne ut av, så får vi se hva som skjer når vi er ferdig med denne pausen. 

Vet du hvem som vinner pærra i år?
Hmm.. hvem vet 😉

Hva er det beste som har skjedd den uken som var? 
Det er så utrolig trist å si, men forrige uke så følte jeg egentlig ikke at noe bra skjedde. Som dere vet så har forrige uke vært ganske tøff for min del, noe som har gjort at hele uken har vært ganske kjip. Jeg satser på en bedre uke nå <3

Hvem av de nye PH-deltakerne har du fått best kontakt med?
INEEE !!!! og en til jeg fortsatt ikke kan nevne, haha! Jeg må bare nevne at alle jeg har møtt hittil er fantastiske mennesker, i love them <3

Hva liker du best å gjøre når du er hjemme alene en kveld?
Veldig godt spørsmål da jeg absolutt ikke liker å være hjemme alene, haha. Det må vel kanskje være å jobbe med bloggen? Jeg har veldig dårlig konsentrasjon, og klarer derfor ikke å jobbe rundt andre mennesker. Jeg elsker derfor kvelder der jeg er helt alene, og får unnagjort masse jobb!

43 kommentarer

43 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / FORELSKELSE, BLOGGLØNN OG FLYTTING

  1. Hei Sofie! Kjipt at du har det så tungt, og jeg føler virkelig med deg. Skjønner at det med jodel føles frustrerende, og det er kjempebra om du ikke lar det påvirke deg mer i framtiden. Føler du har hatt litt unødvendig mye oppmerksomhet rundt dette. Du og Morten vet jo hva som stemmer og ikke, så heller fokuser på deg selv og finn ut hva du virkelig vil. Det kommer ALLTID til å være noen som skal ødelegge, men ikke gi de makt – bare snu ryggen til. Stor klem til deg

  2. Huff, går selv også gjennom et vanskelig brudd nå så skjønner hvordan du har det… synes du er sykt sterk som deler dette med alle og er så åpen rundt noe som er så vanskelig og vondt, for kjærlighetssorg er virkelig forferdelig. Håper dere finner ut av det og at alt ordner seg. <3

  3. Håper alt ordner seg for deg❤️ Får vondt inni meg av alt drittet på jodel.. folk er så uempatiske. Stå på! Du er amazing!

  4. Helt sykt at du skal få Morten til å lyve for deg.. Ser jo tydelig på ansiktsuttrykkene at han tviler på mye av det du sier. Jeg hadde neppe lagt ut noe sånt :p håper Morten finner seg en god og stabil person, akkurat som han selv er 🙂
    Dagens latter: CHECK

  5. Sofie husk at de fleste som følger og kommenterer jodelen bare kjeder seg og vil lese om drama uansett om det er sant eller usant. Men til syvende og sist så skjønner vel de aller fleste oppegående er mennesker at det bare er en dum jodel og at de fleste jodler er bullshit. De fleste som kommenterer og holder på der ville garantert ikke holdt på sånn om de ikke var anonyme og sikkert vist mer empati osv. Folk blir bare helt crazy og driter i alt som har med skikk og bruk og respekt å gjøre. Ikke ta det personlig Sofie. En dag står det om deg og en annen dag står det om noen andre. Alle par har oppturer og nedturer og ingen er perfekte. Han eller hun som skrev jodelen er heller ikke perfekt og de som kommenterer har sine egne issues. Hev deg over det.

  6. Jeg tror at pausen kommer til å være bra for dere begge. Siden dere er så masse med hverandre er det jo ikke rart at dere er leie og trenger tid fra hverandre. Martine og Aleksander har jo et ganske fint forhold og de bor jo ganske langt fra hverandre, så hvis du flytter til Trondheim elns blir kanskje ting litt bedre. Dere ser ikke hverandre hver deg, men setter mer pris på dagene dere er sammen❤️ (Ja, jeg vet at alle forhold ikke er like, men bruker bare de som eksempel) heier på dere❤️

  7. Haha, er ikke snakk om “en slunt med penger”, din idiot. Kommentaren din var nok et bevis på at du er ustabil, når du engang ikke klarer å lese hva som står i kommentaren 😂 helt ærlig, lykke til. You need it

  8. Elsker bloggen din, du er en fantastisk blogger og håper du har det bra selv om mye rart skjer. Håper bare du aldri slutter å blogge.❤️❤️

  9. Til “Svaret ditt 13:05”
    Du avslører deg selv ganske greit her. Du viser jo fint hvem som er ustabil når du tydeligvis synes det er gøy å sparke en som er nede på den måten.

  10. Skal dere flørte med andre å være med andre nå som det er pause eller har dere en avtale om å holde dere til hverandre? Håper det ordner seg for dere, du er sterk sofie❤️ Takk for svar

  11. Kevin skjekker inn på paradise!!! Han er sammen med en fra pH pluss han har ikke lagt noe fra januar til mars!!

  12. Hei Sofie ❤
    Så nettopp den youtube filmen med deg og Morten. Jeg er nesten overrasket over at jeg fremdeles klarer å bli sjokkert for hva folk lirer utav seg..
    Det gjør så vondt å se, for jeg ser at du ler det bort i filmen, samtidig som jeg ser at du ikke har det bra.
    Jeg beklager så mye på vegne av disse nettrollene som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte innelåst i mammas kjeller og finne på masse ondskap.
    Jeg skjønner helt ærlig ikke poenget. Er det så viktig for dem å ødelegge for deg? De bør skjermes for seg selv og alle rundt seg.
    Jeg hååååper av hele mitt hjerte Sofie, at du ikke lar dette knekke deg. Og jeg håååper du og Morten finner tilbake til hverandre igjen. Dere er så fantastisk søte ilag, og det virker som dere har det bedre når dere er sammen❤
    Håper du vet at selv om det er noen psykopater der ute som prøver å ødelegge for deg, så er det maaaaange flere som faktisk bryr seg, og vil deg vel ❤
    Stå på Sofie❤

  13. Siden du møtte veggen inatt og virker bedre allerede idag, er du veldig heldig.. Jeg møtte veggen i slutten av januar pga. et samlivsbrudd som har vart i veldig mange år! Jeg satt i 5 uker og kun stirret i veggen og isolerte meg HELT for omverden! Men nå går det heldigvis MYE bedre..:) Håper det ordner seg for dere.💕

  14. Du og moren din er virkelig nydelige sammen! Du er også et stoort forbilde! Fortsett akkurat slik som du gjør nå, du er kjempe Sterk!!❤️❤️

  15. Heier på deg, Sofie! Synes du virker som en kjempegod og jordnær jente som dessverre ikke har de beste forutsetninger i sosiale medier pga paradise hotel og andres fordommer. I en perfekt verden ville det vært sosialt akseptabelt å være med på reality-tv, men så er det jo alle disse som har gått livets harde skole som aldri finner seg for god til å benytte seg av ytringsfriheten sin, som mange misforstår og tror betyr at man har “rett” til å gå til personangrep.
    Fokuser på det og de som betyr noe for deg, og husk at de som slenger dritt på steder som Jodel er irrelevante. Mind over matter – I don’t mind and you don’t matter!
    Ønsker deg en fin uke <3 Klem

  16. Forstår ikke at du tørr å ha pause:/ det må være utrolig skummelt at dere tenker på hver deres kant og kanskje kommer frem til vidt forskjellige ting. Dette skjedde meg og min ex. Vi skulle tenke, jeg tenkte og fant ut shit jeg savner han virkelig dette vil jeg skal fungere, mens han på sin side hadde tenkt det ikke var verdt det å ville være singel. Det var så jævlig. Følte meg helt idiot som hadde dette håpet og hadde sett for meg ting vi skulle forbedre. Vær forsiktig. Håper virkelig det ordner seg for dere. Og synes ikke du skal skamme deg hvis du på noe som helst tidspunkt finner ut at pause ikke var en løsning likevell. Det er lov til å ombestemme seg. Hvis du trenger å snakke med Morten så drit i hva dere har blitt enig om en pause eller hva folk sier. Gjør det som er best for deg. Det hadde alle andre også gjort. Masse klemmer og lykke til til dere <3

  17. Julianne: Veldig trist å høre om kjæresten din.. 🙁 <3 Jeg tenker uansett at om Morten eller jeg finner ut av vi ikke ønsker å være sammen med hverandre etter denne pausen, så var vi ikke ment til å være sammen. Da hadde vi gjort det slutt før eller siden, så vi får bare vente å se hva som skjer 🙂 <3

  18. Syns alltid det å være par og kjent ser så utroooolig vanskelig ut siden alle alltid må slenge ut med dritt kommentarer no matter what. Håper du å Morten finner ut av det. Selv er jeg livredd for pauser å hadde aldri gått med på det. Enten er man sammen eller så er man ikke. Har aldri opplevd at noen pauser ender bra i det hele tatt om du kommer til det punktet der dere trenger pause fra hverandre for å finne ut ting. Tenker liksom at sånn vanlige pauser i hverdagen hvor man får savnet hverandre uten at du går rundt å tenker på om det vil funke får man jo av å for eksempel være hos kompiser litt, reise på ting man ikke alltid er sammen på. Familiebesøk osv. Men jeg satser på og håper det går bra for dere! Dere virker som et sterkt par som allerede har klart å komme dere gjennom så mye hat, sammen. Å dere er begge sterke som klarer å være så i søkelyset å enda klare å få et oppegående fungerende forhold. Jeg tror jeg hadde endt opp med å sitte å tenke på hva han gjør til en hver tid og tenke på alle andre bedre der ute som han kunne funnet seg når han er så kjent å «wanted» og motsatt for han på deg selvfølgelig. Så jeg har stor respekt for dere som klarer det. Stå på dere to! Håper problemene ordner seg å at det ender opp som dere to igjen! Ser du skrev lenger oppe at om det ikke ordner seg så tenker du at da hadde det uansett blitt slutt litt senere, å det er bra du klarer å tenke sånn fordi ikke alle gjør det. Tenker det samme! At da er dere ikke «meant to be» uansett. Dere virker super søte sammen å håper det ender opp i at det fungerer. Jeg skal runde det av her før det blir en bibel du ikke gidder å lese engang. Men ville vertfall bare si at du er sterk, stå på! <3 Å så håper jeg ikke du stenger inne for mye følelser fordi det er bedre å la de ut litt å litt enn at det til slutt blir samlet opp en hel haug å en dag sprekker det å da ender du opp helt på bunn. Vet hvordan det er. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *