SIDEN DU ER SINGEL, VIL DU HA DICKPICS?

Categories Samfunn

I går hadde jeg åpen Snapchat som mange av dere kanskje fikk med dere. Jeg bestemte meg for å svare å “ukens spørsmål” da denne var veldig etterspurt. Som jeg og mange andre bloggere allerede har fortalt så er det dessverre helt normalt å motta dickpics fra ukjente menn og gutter. I går var intet unntak, men jeg fikk en litt annerledes beskjed enn hva jeg har fått til vanlig. Jeg åpnet en helt svart snap der det sto “Siden du er singel, regner jeg med at du er gira på kuk?”. Ja, det var AKKURAT det jeg tenkte på nå, og gud så irriterende at folk kaller meg singel før jeg er det, haha! Jeg er i det humøret om dagen at jeg fort kan finne på å svare disse merkelige menneskene på en måte jeg burde holde meg for god til, så jeg bestemte meg derfor for å puste ut å overse han. 

Det er dessverre ikke alle som tar hintet den første gangen, så plutselig hadde jeg tisseluren til denne gutten over hele skjermen min. Jeg screenet derfor bildet, og sa ikke noe mer. Det endte med at jeg fikk kjeft for at jeg hadde screenet bilde av tissen hans. Men kjære deg, om du ikke ønsker at noen andre skal ha bilde av tisseluren din på telefonen sin, hvorfor sender du da bilder uoppfordret? 

Jeg sletter selvfølgelig bildene med engang, men jeg ønsker å gi disse guttene en lærepenge. For med engang du faktisk trykker på send, så har du mistet kontrollen over bildene dine. Jeg burde sikkert ikke avsløre at de havner rett i papirkurven, for da er det plutselig ikke skremmende mer. MEN jeg håper dere forstår at det ikke er alle som sletter bildene de mottar. Kjære gutter og menn, slutt å send bilder av tisseluren din uoppfordret. Det er svært få jenter som synes dette er digg, så hva tjener du egentlig på det? 

Over til noe helt annet en tisselurer, I DAG REISER JEG! Det ble plutselig en veeeldig spontan tur, noe jeg kjenner at jeg virkelig trenger i disse dager. Er det noen som klarer å gjette hvor jeg skal? 😉 Alt jeg kan si er at det er mulighet for å møte meg i morgen, wuuhuuu!!! Jeg skal også bare være borte i en dag, og min reisepartner er Isabelle. Jeg dør av hvor spontane vi noen gang kan være, men jeg digger det. 

27 kommentarer

27 thoughts on “SIDEN DU ER SINGEL, VIL DU HA DICKPICS?

  1. Jeg åpnet et helt vanlig blogginnlegg… hva finner jeg? Seksualisert bilde av deg i undertøy med en annen dame? Hva får deg til å tro at du er bedre enn menn som sender dickpics?

  2. Haha Isabelle la ut samtalen deres på messenger på bloggen hennes så da er det ganske enkelt å svare ahaha Trondheim😃❤️❤️ PS. Elsker bloggen din og vær sterk❤️

  3. HAHAHA, en gang så maste en fyr sykt på meg og sendte masse dickpics, til jeg screenet det ene og sa «hva heter moren din på Facebook? Da ble det stille skal jeg si deg

  4. etter du tok pause fra morten har innleggene dine seriøst (med undertone) vært “JEG SKRIKER UT, ANDRE SYNTES JEG ER PEN! SE DA MORTEN”
    Sorry. men når du skriver egne innlegg om dickpicks og at folk roper etter deg. Hallo!? Dette er normalt. vi opplever det *100 i mnd , og du gjorde også det før. bare blitt såå viktig å vise det nå:P LOL

  5. Mange jenter tror det bare er gutter som sender slike bilder. Men sjekk med nærmest en hvilken som helst mannlig C-kjendis. Selv Frank Løke lar seg sjokkere over hva kvinner kan finne på å sende til ham nå som han er single.
    Og groupies oppsto ikke som begrep fordi mannlige kjendiser er så rå på å sjekke damer, liksom …
    Til slutt, for å sette ting litt i perspektiv: Den mannlige delen av befolkningen oversvømmes daglig, og hvor enn de snur seg, av seksualiserte bilder og fremstillinger av kvinner. Tenk etter selv hvor ofte du legger ut bilder med et erotisk tilsnitt. Ikke misforstå, jeg kritiserer deg ikke for det, jeg nevner det for balansens skyld. Men strengt tatt kan kvinners seksualisering av det offentlige rom defineres som “uønsket seksuell oppmerksomhet”.

  6. Ehm, skal du ikke annonsere vinner av snowroller vinterdress på insta snart? Tross alt gått 8 dager.

  7. Kan være vanskelig å få særlig medfølelse fra et mannlig perspektiv all den tid menn flest (de som ikke lyver om det) ville ansett det som en drømmesituasjon å få tilsendt slikt uten oppfordring.

  8. at du kler deg som en hore i denne artikkelen hjelper ikke akkurat din sak for å være ærlig…

  9. Kan ikke se noen steder at du har annonsert vinnerne jeg? 🙂 kanskje skrive det på selve insta-innlegget så folk slipper å lure og fortsette å tagge.

  10. De fleste menn som sender slikt, gjør det fordi det pirrer dem selv i en gitt situasjon der og da. De gir lang faen i om du liker det eller ikke, det er for egen forlystelse. At du tydeligvis ikke liker det og velger å skrive et innlegg om det, vil nå bare føre til at du får enda fler. Ingenting er mer morsomt enn å sende slikt til folk som ikke liker og blir provosert av det. Petsonlig synes jeg sosiale medier er noe stort søppel, men en ting blir i det minste synliggjort og det er menneskets bedritne natur.

  11. Kan ikke dere bloggere heller gå sammen og lage en profil på nakenprat eller andre forum hvor nakenhet deles. hvor dere legger ut alle bildene av de som sender dickpicks så vi får slutt på det en gang for alle..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *