HVORDAN ER DET Å VÆRE “SINGEL”?

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly, Gina, Gucci,

Skal jeg fortelle dere noe som er litt skremmende å tenke på? Det er snart 7 år siden jeg har vært ordentlig singel. For selv om jeg har vært singel på papiret (om jeg kan skrive det sånn?) så har jeg ikke vært 100% singel der jeg ikke har vært følelsesmessig involvert med en gutt. Jeg kan ikke huske hvordan det føles å virkelig være alene, selv om jeg har fått kjent på det de siste dagene. Jeg tenkte derfor at jeg skulle lage et innlegg der jeg forteller dere om de største forskjellene med å være i et forhold og være “singel”. Nei, jeg ikke singel som mange av dere tror. Vi har en pause for å finne ut hva vi vil, så får vi se hva som skjer etter det. 


Sko. Gucci HER /  Solbriller Prada. Lignende HER / Kåpe Mango. Lignende HER / Bukse Only. HER

Jeg har ingen å kose med. Det er ikke før nå jeg ser hvor undervurdert kos er, og hvor mye kjærlighet man får når man er i et forhold. Det er ikke akkurat sånn at jeg spør om Andrea kan massere ryggen min, kose armen min eller holde rundt meg når vi sover. 

Det er ensomt å sove alene. Selv om jeg noen ganger har likt å sove alene, er det ganske kjipt når det er det eneste alternativet man har.. 🙁

Du er mye mer med venner. Alle dere som følger meg på Snapchat har vel lagt merke til hvor mye mer jeg er med venner nå enn før? Jeg har alltid vært god til å prioritere vennene mine, men nå er jeg ekstremt god. Når man har en kjæreste så finner man jo ofte på ting sammen, og da mister man jo mye tid som man egentlig kunne brukt på å være med venner. Nå er jeg kun med venner, og det merker både jeg og de veldig godt. 

Mindre shaving. Som dere vet så bryr jeg meg veldig mye om å være barbert da jeg ikke liker kjønnshår, men nå som jeg ikke har en grunn til å shave meg så tar jeg litt fri fra barberingen. Det er liksom OK å gå noen dager uten å barbere seg nå. 

♥ Mindre alkohol. Jeg vet det er ekstremt mange som begynner med festing, men det er ikke noe jeg har ønsket. For det første så er jeg ikke i humør til å feste, og for det andre så føler jeg at alkohol bare byr på mer problemer. Er man lei seg fra før blir i alle fall jeg mye mer lei meg med litt alkohol i blodet. Jeg skal være så ærlig med dere å si at jeg var redd for å drikke i går, men det gikk heldigvis ganske bra. Jeg tok det rolig for å si det sånn. 

Ingen å ringe. Misforstå meg rett, for selvfølgelig har man alltid noen å ringe til om man trenger det. MEN det er ikke før nå jeg merker hvor mye man faktisk snakker sammen, og hvor mye man forteller hverandre. Det er så mange ganger jeg er på vei til å ta opp telefonen for å fortelle noe, så må man ta seg selv i det å legge den vekk.

14 kommentarer

14 thoughts on “HVORDAN ER DET Å VÆRE “SINGEL”?

  1. Hei! Liker deg og bloggen din veldig godt! Lurte bare på noe angående innkjøp på Nelly. Hvis man har bestilt feil strl, hvilken mailadresse sender man e-post til for å si i fra om dette? Finner ingen e-post direkte dit …

  2. Hei <3
    Lurer på om du har merket problemer med trening etter du opererte spesielt ved brystmuskelen? Opererte du over eller under?
    Mvh usikker jente

  3. Hei!
    Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år nå. Vi har det veldig bra sammen. Men jeg har et problem. Jeg er så redd hvergang han drar ut på byen aleine sammen med kompisene sine, når jeg er hjemme. Jeg er redd for at han skal gjøre noe, finne seg noen bedre og være utro mot meg..
    Jeg vet at han aldri har vært utro men dette er noe som plager meg veldig mye.. Hva skal jeg gjøre? Jeg elske han masse, skulle ønske jeg kunne være glad når han er på byen, fordi jeg vil han skal kose seg, men klarer ikke tanken på at andre jenter skal kunne flørte med han å at han skal like det å glemme at han er sammen med meg. Har du noen tips? Hadde vært mye til hjelp. Tusentakk❤️❤️😭

  4. Marie: Hei Marie <3

    Har ikke kjæresten din gjort noe for at du ikke skal stole på han, kan du dessverre ikke gjøre annet enn å stole på han. Jeg snakker av erfaring, og det er ikke lett å være i et forhold der motparten ikke stoler på en uten grunn.
    Jeg tenker også at om kjæresten din er så dust at han er utro, er han ikke noe å samle på uansett. Slapp av, og prøv så godt du kan å stole på han. Han er jo sammen med deg av en grunn, og det er det du må huske 🙂 <3

  5. Hei Sofie, skal dere bli sammen etter påsken igjen eller har dere slått opp for gått? PS: Du er veldig flink til å blogge😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *