DET KULESTE PLAGGET JEG EIER

Categories Personlig

Reklame | Annonselenker - Nelly


(annonselenker) Buksedress. HER / Genser. HER

Skal jeg fortelle dere noe morsomt ? Rett før jeg skulle reise til Mexico kom mamma ned på rommet mitt med en snekkerbukse. Hun lurte på om jeg ville ha den, noe jeg absolutt ikke ville. Det endte med at jeg filmet henne å lo av at hun kom et et sånt forslag, for noe så stygt hadde jeg ikke sett på lenge. Mamma prøvde å fortelle meg at det hadde blitt inn igjen, men jeg bare lo av hun, haha stakkars. 

Nå kan jo mamma le av meg igjen, for et år senere har jeg kjøpt min egen snekkerbukse. Jeg shoppet på Nelly da jeg kom over denne og jeg tenkte med engang “DEN MÅ JEG HA”. Jeg angrer ikke et sekund, for snekkerbukse er helt seriøst noe av det kuleste plagget jeg har eid på en god stund. Jeg liker å ha noe annerledes, noe jeg absolutt vil si at denne er. Hva synes du?

Nå skal jeg begynne å pakke, for imorgen reiser Celine og jeg til Trondheim <3 wuuhuuuu

15 kommentarer

15 thoughts on “DET KULESTE PLAGGET JEG EIER

  1. Brukte det for to år siden da det ble trendy, og er litt lei av det nå.. Men synes du kledde å ha en mer avslappet stil <3

  2. Kan du skrive et innlegg om den tiden du stilte i bikinifitness, skal selv stille og vil høre andre sine erfaringer osv..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *