SKUFFELSE, SEX OG GOOGLESØK

Categories Personlig

Jeg så at Martine hadde et slikt innlegg med “siste gang jeg..“for en liten stund siden, så jeg bestemte meg for å kopiere innlegget hennes da jeg synes det var en god ide. Jeg synes selv like innlegg spennende å lese da man får mye privat informasjon, hehe. 

MIN SISTE…. 

Telefonsamtale, og med hvem? 
I går kveld da jeg snakket med Martine Johansen. Vi snakket om turen vår til Åre som er om 4 dager, shiiit som vi gleder oss. 

Latter?
Idag? Jeg ler ganske mye egentlig, så hva jeg lo av husker jeg ikke. 

Opptur?
Det må vel være det at jeg endelig har begynt å innse og forstått hvordan jeg vil ha ting rundt meg og hvordan jeg ønsker at livet mitt skal være. Det er veldig kjipt å gå rundt å være forvirret, men endelig føles det ut som ting begynner å falle på plass. 

Matopplevelse? 
Jeg vet ikke om jeg har fortalt dette før, men jeg er helt seriøst ikke så glad i mat. Hadde det ikke vært for at kroppen trenger mat hadde jeg nok mest sannsynlig bare spist en gang i løpet av dagen. Jeg er ganske kresen og hater å lage mat, noe som gjør at jeg ikke er så glad i det. Jeg er et sånt menneske som heller spiser godteri enn mat, så jeg vil heller si at min beste matopplevelse var på onsdag da jeg kjøpte meg litt godis <3

Nedtur?
Trenger jeg egentlig å forklare denne? Det har skjedd mye de siste ukene og de dagene som nå har vært har føltes ekstra tøff. 

Ble Starstrucked? 
Konserten Justin Bieber hadde i Norge for veldig mange år siden, haha. 

Gråt? 
I går. 

Googlesøk? 
“Skjønnhetsprodukt” Martine hadde skrevet “skjønnhets-produkt” noe jeg synes så veldig feil ut, så jeg måtte Google for å få bekreftet at det skrives slik jeg gjorde, haha. 

Filmen du så? 
Det er lenge siden jeg har sett på en film, men jeg har blitt helt hekta på en fengselsserie som går på Netflix. Den heter “Jenter bak lås og slå” og handler om unge jenter som har havnet i fengsel. Den er sykt spennende, rar og rørende på samme tid. 

Låten du hørte på?
Passenger – Let her go

Kyss? 
Det var Morten, men akkurat nå klarer jeg ikke å huske sist vi kysset.. 

Reise? 
Spontanturen til Trondheim sammen med Isabelle. 

Skuffelse? 
Det å innse at noen mennesker har så vanskelig for å bare beklage seg, så de velger heller å holde på stoltheten sin enn relasjonene sine. 

Danset? 
På torsdag da vi jentene var på Heidis. Selv om det ikke var spesielt morsomt ute på byen, klarte vi likevel å få en fin kveld. 

Innkjøp av skjønnhetsprodukter? 
Jeg har bestilt masse nytt fra blant annet Kylie Jenner sin nettside, jeg gleder meg så til å teste produktene å vise dere <3

Bildet du likte på instagram, og hvorfor? 

                                                       
Bildet bestevenninnen min la ut av henne og meg. Hvorfor? For jeg er i bildet ofc <3 hahah neida!!

Drinken du bestilte i baren? 
Ine og jeg tok en shot på Heidis da vi var der på torsdag. Eller..en shot tok vi kanskje ikke, men det ble i alle fall noen shots. 

SMS-en du har mottatt? 

Dette er en melding fra en av mine beste venninner. Alle som kjenner meg vet hvor dårlig jeg er på å svare på meldinger og jeg kom nå på at jeg ikke hadde ringt henne opp igjen, hehe ups.. sooorry <3

Boken du leste? 
Det er lenge siden jeg har lest en bok, men jeg hører på lydbøker på appen Storytell. Akkurat nå hører jeg på Petter Stordalen sin bok, herreguuud så inspirerende, den anbefales på det sterkeste. 

Sex?
Det begynner å bli en stund siden ja. Akkurat når husker jeg ikke, ahaha. 

10 kommentarer

10 thoughts on “SKUFFELSE, SEX OG GOOGLESØK

  1. Jeg å er helt hekta på “Jenter bak lås å slå”
    Jeg er på episode 8 hvilken episode er du på?

  2. Så gøy at du har storytel! Bruker den selv, men kunne godt tenkt meg noen boktips! Hva er dine favoritter inne der? Kanskje du kan lage et innlegg om det?

  3. Ingen får sjokk av svaret ditt på når du hadde sex sist? Så hvorfer skriver du det? Du kommer nok ikke til og svare fordi du vet det er sant

  4. Kunne gjerne kommet å passet på deg jeg, men jeg bor i trøndelag og du er vell i Oslo nå. God bedring😊❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *