DAGSTUR TIL NEW YORK

Categories Ikke kategorisert


Vakker? haha

SOHO – OSLO CITY

Er det noe jeg aldri gjør eller har gjort så er det å spise på Oslo City. Jeg har aldri vært fan av å spise på kjøpesentre, rett og slett for at jeg føler det er veldig upersonlig og stressende. Likevel klarte Andrea og jeg å ende opp på Oslo City på en restaurant som heter Soho. Bare ved å lese navnet skjønner dere sikkert at denne er New York inspirert? Menyen var også HELT lik alle restaurantene Morten og jeg spiste frokost på i New York. Dere husker kanskje avokadotoasten som dere fikk se bilder av hver dag? Eller jordbær med sjokolade på? hehe. 

Jeg trodde aldri jeg skulle anbefale noen å spise på Oslo City, men jeg anbefaler dere på det sterkeste å teste ut Soho. Jeg har fått en ny favorittrestaurant i Oslo, så dere kommer nok til å se meg mye her fremover. Alle som leser bloggen min vet hvor mye jeg ELSKER New York, så denne restauranten redder virkelig hverdagen min. 

Nå skal jeg begynne å pakke, for i natt reiser Celine og jeg til Trondheim <3 <3 Jeg kjenner jeg er spent på denne reisen på grunn av formen min, men vi får bare krysse fingrene for at det går greit. Jeg har frisørtime imorgen, så jeg MÅ til Trondheim. Jeg skal gjøre noe HELT nytt med håret mitt som jeg virkelig gleder meg til å vise dere 😉 Noen som klarer å gjette?

15 kommentarer

15 thoughts on “DAGSTUR TIL NEW YORK

  1. Himmel og hav så utrolig reflektert du er !!! Du har mye bra budskap og opplevelser !!! Jeg ble helt satt ut !!!

  2. Hei Sofie
    Var maten i New York god? Ser ut som de koser deko på tur 🙂 har ikkje vore så mykje ut å reist sjølv, men har so lyst å besøka mange andre land 🙂 Har kun vore i Norge, Sverige, Danmark, Bulgaria og Hellas 😛
    Liker bloggen din og følger litt med på snap 🙂
    MVH: Elisabeth

  3. Tror det anonym mente var at siden du skrev «skal gjøre noe med håret snart» og linket til dette innlegget trodde anonym at du skulle sette i extentions om du skjønner hva jeg mener…??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *