UKENS SPØRSMÅL / NETTVENNER, BLOGGNORGE OG KJÆRLIGHET

Categories Personlig

Har Morten møtt noen andre jenter mens dere har hatt pause?
Hahah nei, det håper jeg ikke. Det er en pause, vi har ikke gjort det slutt. Er derfor veldig rart om han skulle ha møtt andre jenter 🙂

Hvordan klarer du å holde motet oppe i en så tøff tid?
Dere og bloggen. Selv om livet ikke er på topp nå så har jeg likevel en blogg jeg må oppdatere og en hverdag som må fungere. Det er på en måte ikke et alternativ å ligge å synes synd på meg selv, for det kommer jeg ingen vei med. Man må bare tenke på alle de fine tingene i livet og alle grunnene man har til å smile, istedenfor å tenke på hva som ikke er bra. Så har jeg også så mange fantastiske lesere som får meg til å smile hver eneste dag <3 

Har du noen nettvenner?
Nei, det har jeg ikke. Jeg synes det er skummelt å bli kjent med mennesker over nettet, man vet aaaldri hvem som gjemmer seg bak tastaturet. 

Kan du rate Paradise Hotel opplevelsen fra 1-10? 
Helt klar en 10er! Det en opplevelse jeg alltid vil ta med meg på både godt og vondt. 

Hvis du skulle vært en av de andre bloggerne i Norge, hvem ville du vært og hvorfor?
Sophie Elise. Hun har fått til så utrolig mye kult, det digger jeg.  

Hvilken dato startet du å blogge? 
Det husker jeg ikke. Jeg hadde en gang en blogg som het www.sofieeec.blogg.no, men den slettet jeg da venninnen min sendte bloggen til en jeg var kjempeforelsket i. Jeg ble såå flau og fikk panikk 🙁 Det er SÅ synd, for jeg var veeeldig aktiv på bloggen. 

Hva var det beste med å være med på PH?
Alle menneskene jeg ble kjent med, maten, hotellet, personalet, Mexico og SOL. 

Hvilket sminkeprodukt klarer du ikke å leve uten?
Det må nok være foundation. 

Er Julie søsteren din eller en venninne?
Det er utrolig mange som spør om dette og vi har faktisk fått spørsmål om det siden vi ble kjent i 2011, haha. Nei, vi er ikke søsken. 

Hvor lenge skal du være i Trondheim?
Jeg drar hjem på søndag eller mandag 🙂

Hvilken BH-størrelse bruker du?
Det vet jeg ikke, haha. Jeg har ikke brukt BH siden jeg tok silikon i 2014. 

Hvor gammel er du ?
23 år, hadde buuursdag i går vet dere 😀

Får man bestemme selv hvem man skal stå bak på en parsermoni?
Ja, det får man.

Ble du forelsket i Morten ved første blikk?
Haha nei, så absolutt ikke. Han var veldig sjarmerende, men det var ikke før vi kom hjem at jeg begynte å bli forelsket. 

Hva bruker du på brynene dine?
Anastasia wiz brow pencil

Hva synes du om gjestene som ankom Paradise Hotel denne uken?
Alltid morsomt med gamle deltakere på TV-skjermen, det var jo en slik sesong jeg ville ha!

Har du sett Utøya filmen?
Jeg har skrevet innlegg om det og svart flere ganger at jeg har sett denne, men siden jeg forstått får spørsmål velger jeg å ta det med igjen. Ja, jeg har sett Utøya filmen. Jeg så den i februar før den var helt ferdig så jeg har ikke sett sluttresultatet, men jeg tror den er ganske lik som den jeg så. 

Hvorfor har dere telefon inne på hotellet når dere sier at det ikke er lov?
Hotellgjestene fikk nok ha mobilen sin i og med at de ikke skulle sjekke inn, men de andre mobilene dere ser er det kun tilgang til kamera. 

Har du fått lov til å snakke om det som ikke ble vist på TV under deres sesong? 
Helt ærlig så vet jeg ikke, men jeg tror det? Alle gjør jo det så, haha. 

Ble dere filmet 24/7 under innspilling, eller fikk dere pause?
Vi ble filmet døgnet rundt alle dager. 

Er det sant at de klippet bort at du fingret i dusjen ettersom at du tryglet de om å fjerne det?
HAHA HÆ? Hadde jeg vært redd for at jeg skulle bli filmet mens jeg fingret så hadde jeg jo aldri gjort det med kamera tilstedet?? Så nei, det stemmer absolutt ikke 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / NETTVENNER, BLOGGNORGE OG KJÆRLIGHET

  1. Halloys!
    Så mye flott blogging, Sofie Caroline Nilsen – veldig flotte bilder, også 🙂
    Jeg setter veldig pris på om du kan uttrykke deg omfattende om politikk og begrunne hvorfor at du eventuelt foretrekker Arbeiderpartiets politikk fremfor andre politiske partiers politikk.
    Skriv så mye du vil om politikk og hva det betyr for deg, er du grei 🙂
    Ønsker deg og dine flotte venner en riktig god påske! 🙂
    Mvh. DH

  2. Synes du det er rart at Ine og Thea har flest følere på instagram når det var de 2 som røk ut tidlig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *