NEI, JEG VIL IKKE LIGGE MED DEG

Categories Samfunn

Etter at jeg ble alt for full på torsdag valgte jeg å nesten ikke drikke resten av påsken. Jeg har vært med jentene ut hver eneste kveld, men jeg ønsket å forbli edru. Det er skummelt å se hva alkohol kan gjøre med kroppen, men dette skal jeg snakke mer om senere. For det jeg tenkte å ta opp nå er hvordan enkelte mennesker oppfører seg med litt alkohol i blodet. 

Til tider føltes det ut som at jeg var i en dyrehage. Voksne mennesker kastet mat på hverandre, sloss, spyttet og oppførte seg som totalt hjernedøde idioter. Det er også et par som for ekstra selvtillit og mister plutselig alle sosiale antenner. For å ikke bare snakke om de sosiale antennene, men de klarer plutselig ikke å forstå når et annet menneske åpenbart ikke ønsker at du skal prøve deg på han/henne. 

Det var en guttegjeng på fire som hadde bestemt seg for at de skulle sjekke opp Martine og meg. De hadde nok bestemt seg at de skulle prøve til det gikk også da ALLE skulle komme bort hver sin gang for å snakke med oss. Det hjalp ikke at vi sa nei til han første, andre eller tredje, for han siste måtte også gi dette et forsøk. Det var veldig vanskelig å skulle spise maten sin når det hang en gjeng med idioter over bordet som desperat prøvde å få seg et ligg. 

Martine var litt mindre tålmodig enn meg og ba derfor han siste om å la oss være i fred. Hun sa også at vi ikke var interessert i noen av de, så det var ikke vits å bruke tid og energi på å prøve seg på oss. Jeg vet ikke om det var hans høye selvtillit eller hans mangel på selvinnsikt som gjorde han sint, men det hele endte med at han faktisk kaster burgerpapir i ansiktet på Martine for å så gi henne fingern. 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av oppførselen hans, for jeg har aldri møtt et menneske som har taklet så dårlig å bli avvist. Hvem faen kaster burgerpapir i ansiktet på noen for at de ikke ønsker å ligge med deg? HAHA

Er det noe jeg har lært etter denne turen så er det at fulle mennesker er sykt usjarmerende og til tider veldig skremmende. JA til mindre alkohol fremover, det er helt sikkert. 

12 kommentarer

12 thoughts on “NEI, JEG VIL IKKE LIGGE MED DEG

  1. Herregud, det der høres så kleint ut at jeg dør! Merker du at om man er ute med gutter,så slipper man mye lettere der der? Mens når man er ute med bare jentene så tror noen gutter at man er fritt vilt.
    Og for å presisere:
    Nei, ikke ALLE gutter. De aller fleste oppfører seg fint , og er høflige og hyggelige.

  2. Kjæresten min og jeg har vært sammen en måned tids og vi har på denne korte tiden blitt ekstremt glade i hverandre. Vi har 1 times avstand så vi får kun sett hverandre én gang i uka pga jobb og skole, men vi er fornøyde med det for når vi er sammen så er ting perfekt. Men de siste dagene har han ikke snakket noe med meg. Ingen snaps, ingen meldinger. Han var hos meg senest forrige fredag og da var alt fint. Så jeg lurer på om du kanskje kan ha noen tips og råd til hvorfor han plutselig ignorerer meg? Kan det være at han bare har en dårlig periode med seg selv og trenger litt space? Eller er det at han vil slå opp?

  3. ååå det er så kleint, spesielt når de også ser at jeg er ute med dama mi, hello liksom, bør jo skjønne at jeg er lesbisk da,men nei da 😛 uff slike gutter er plagsomme.
    men du og Martine er jo nydelige jenter,men likevel, går det an og oppføre seg

  4. Kjempe bra, du tenker akkurat slik en fin og fornuftig dame bør være. Har du ikke planer om å gifte deg i nærmest fremtid?

  5. Jeg så deg å Martine på torsdag og fredag på Bygget i Åre <3
    Ville så veldig komme bort å si «hei å gratulerer med dagen» til deg men turte ikke, HAHA ;D
    Dere var så fine altså 🙂

  6. Stygge gutter burde faen meg kjenne sin plass når det kommer til hvilke jenter de kan sjekke opp og ikke! Vakre jenter som dere er for høye, mørke og kjekke menn, ikke ekle guttevalper uten sosiale antenner! Tipper han som kastet burgerpapir på Martine var stygg og feit!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *