BLE JEG LYKKELIGERE ELLER FATTIGERE MED STØRRE PUPPER?

Categories Personlig


Lykkelig? Nei. 

Vet dere hva jeg hadde mest plager med under min ungdomstid? puppene mine. Jeg valgte derfor å ta 33.000 kr av sparekontoen min for å endelig bli lykkelig. Ble jeg lykkeligere med større pupper? Nei, bare mye fattigere.

Jeg flyttet til Trondheim da jeg følte at Tønsberg ble for lite. Noen år senere var også Trondheim for lite, jeg måtte flytte vekk herfra NÅ. Jeg pakket derfor tingene mine å flyttet til Oslo. Hovedstaden jeg alltid har ønsket å flytte til. Jeg elsker Oslo, her kommer jeg til å trives SÅ bra. Livet mitt vil bli perfekt om jeg bare flyttet til Oslo. 

Er livet mitt perfekt? Nei

Den perioden i livet mitt der jeg trodde jeg hadde det som verst var faktisk den perioden i livet jeg hadde det best. Det morsomme er at man ikke innser det før man har mistet det. Jeg har ikke bare mistet det, jeg har også mistet meg selv på denne humpete veien. 

Det føles selvfølgelig kjipt, men samtidig er jeg glad for det også. For det er kanskje sånn at man må miste seg selv totalt før man kan finne tilbake. Kanskje man også må miste seg selv for å finne ut hvem man er? Kanskje man også må miste mennesker man bryr seg om på denne veien. Det vil gjøre vondt og det vil skape panikk, men kanskje man noen ganger må miste for å innse hva man egentlig har? Eller for å innse at man ikke trenger de likevel. Er det noe jeg har lært den siste tiden, så er det at du aldri skal godta å bli behandlet dårlig av mennesker du virkelig bryr deg om. 

Det siste året har jeg følt meg annerledes. Jeg har følt meg mer ulykkelig, mer sint, mer frustrert og enda mer forvirret. Litt merkelig når jeg så for meg at dette livet kun ville være en dans på roser? Det perfekte liv. Er det noe jeg har lært det siste året så er det at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Jeg tror vi mennesker alltid kommer til å ville ønske mer, noe som egentlig bare er bra. Det er drømmer og mål som tar oss fremover i livet, MEN vi må likevel ikke å glemme å sette pris på alle de fine tingene vi allerede har. 

Jeg har derfor bestemt meg for å bli boende i Oslo et år til, slik at jeg kan fullføre make-up skolen og nyte Oslo-livet før jeg forsvinner. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å savne å bo i Oslo også, så hvorfor skal jeg ikke bare nyte det siste året istedenfor? Jeg skal også kutte ut mennesker som ikke gjør meg godt, samtidig som jeg også skal kutte ut alkoholen. Ikke alle mennesker tåler å drikke alkohol og jeg er en av de. Jeg fikk kjenne på det i Åre første kvelden og har ikke drukket meg full siden da. Jeg har vært på skikkelig fylletur edru, men vet dere hva? Jeg har ALDRI hatt det så morsomt på byen før. Jeg skal selvfølgelig ikke slutte å drikke alkohol helt, men jeg skal slutte å drikke for å drikke meg full.


Hva med nå da? Lykkelig? Nei. 

Nå skal jeg bruke året mitt på å fokusere på verdens beste jobb, nyte livet i Oslo, møte nye mennesker, trene og spise sunn mat. Jeg tror dere vil merke forskjell på både meg og bloggen fremover, jeg gleder meg <3 Lykken handler om hvordan man har det innvendig og det er akkurat det jeg skal begynne å jobbe med nå. 

47 kommentarer

47 thoughts on “BLE JEG LYKKELIGERE ELLER FATTIGERE MED STØRRE PUPPER?

  1. Tjener du mer penger på bloggen når du legger ut ting som er relatert til kropp eller bilder av kropp?

  2. Er det slutt mellom deg og Morten?
    Dere må vere samme dere er så søte i lag❤️
    Elsker bloggen din❤️Du er veldig flink<3

  3. Så fint at du klarer å fokuserer på deg selv, og innse hva som er viktig for deg <3 lett å glemme seg slev når man flytter til en ny by, er med på et TV program og «blir kjendis» over natta. Håper du klarer og nyte Oslo og fokusere på det som gjør deg lykkelig❤️

  4. Han følger deg faktisk ikke, du følger han. Men når vi følgere går inn og ser om han følger deg så kommer ikke han opp.

  5. Det står ikke at han følger henne på hennes profil men, hvis du går inn på Morten sin profil og søker hvem han følger så kommer hun opp!

  6. Utrolig bra at du også viser de negative sidene med plastisk kirurgi. Det er en viktig stemme i debatten. Å være så ærlig om det som du er, er helt nydelig å se. Stå på!

  7. man får ikke opp alle følgerne uansett om man søker hos noen som har flere tusen følgere. hvis dere går på hvem mortens profil og på hvem han følger så får dere det opp, masekopper. pass på deres eget liv

  8. Positive følelser er litt som negative følelser. Vi kan enkelt tvinge oss selv til å bli trist, deprimert osv bare ved å tenke negative tanker, men dette kan også gjøres med positive tanker, det tar bare kanskje litt lengre tid. Desto mer positiv man tenker, desto mer positiv kan man selv bli. Så hvorfor ikke tvinge seg selv til å være glad og fornøyd med det man allerede har? Jeg tror det vil utgjøre en stor forskjell etterhvert, funker i hvert fall på meg 🙂 Lever for good vibes <3

  9. Du kan gjerne si du ikke ble lykkeligere av silikon, men du er fornøyd idag og hadde også gjort det nå. At du er fornøyd viser du ved å flashe de i tide og utide. Jeg har også silikon, og føler meg mer vel. Det er jo lov å si. Ikke kom å si i denne blogge puppeverden at du hadde følt deg vel uten. Du vet det ikke stemmer. Det kan alle opererte si, ja en ble ikke lykkeligere, men en hadde gjort det uansett!

  10. Hvorfor er ikke du og Morten sammen/slått opp? Påskeferien er over. Du sa at dere skulle snakke om forholdet etter påskeferien.

  11. Han følger deg jo faktisk ikke? Det er mer sannsynlig at det er noe «klikk» med din Instagram enn at det er det med oss andre?
    Du trenger jo ikke å svare på hvorfor han ikke følger deg da, ta tiden du trenger. Et brudd er aldri enkelt, spesielt når man har et så stort publikum.
    <3

  12. Hahahha han følger henne jo. Akkurat nå skulle jeg ønske man kunne poste screenshot av det her i kommentarfeltet. Dere får lete etter drama et annet sted. Hvem vet, mulig ikke alle årets deltakere følger hverandre:O dramarama hahaha

  13. “Glemt å fortelle Andrea at du har planer om å bli i Oslo? :-)”
    Hva hadde dette med spørsmålet å gjøre?

  14. Nå snakker eg generelt for ikke å støte noen. Hvorfor er det slik at en liten prosent an damene ønsker å operere puppene større? Eg kan skjønne det visst dei er veldig små men eg ser jo generelt sett at dei fleste som har operer inn silikon hadde ikke trengt det. Det passer jo noen veldigt godt noen ikje så bra. Hvorfor ikke bare godta den kroppen din har. Men eg vil gjerne kommentere dine. Du er flott med både vanlige å større. Du et ei flott dame uansett. Lykke til med flyttingen til Oslo. Klem. 😀👍😘

  15. Te alle dokker som sir at Morten ikke følge Sofie lenger på Instagram,Morten følge Sofie d e bare d at når du søke på Morten på Sofie sin Instagram på kæm hu følge der så kjem d ikke opp m engang dokker må bare Swipe opp sånn at den får lasta sæ inn på nytt å da ska d kom opp å vis d ikke kjem opp da så står d iallefall på Morten sin bruker at han følge Sofie så æ skjønne ikke kor dokker får ifra at Morten ikke følge Sofie PS æ e kjempe stor fan av dæ Sofie❤️❤️

  16. Jeg bare ville tro du hadde glemt det siden hun skrev i sitt kommentarfelt at hun ikke visste at du skulle bli i Oslo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *